My Twitter Feed

29 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Ανταπάντηση ΠΕΚ σε ΣΥΝΕΚ

Απ` την Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς εκδόθηκε η ακόλουθη ανταπάντηση σε σχετική ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ:

pekΌπως φαίνεται η απάντηση των ΣΥΝΕΚ μόνο πανικό δείχνει. Πράγματι το ΔΣ της ΟΛΜΕ έχει, δυστυχώς για τον κλάδο, αυτή τη σύνθεση. Εδώ και τρία χρόνια καμία ουσιαστική απόφαση δεν έχει ληφθεί και ειδικά τον τελευταίο χρόνο η ΟΛΜΕ είναι ανύπαρκτη. Για το εθνικό διάλογο για την παιδεία σας παραπέμπω στο δελτίο τύπου της ίδιας της ΟΛΜΕ στις 18-02-2016http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=9846

όπου το ίδιο το ΔΣ ομολογεί ότι ο υπουργός δεν δεσμεύεται σε τίποτε από τα προαπαιτούμενα που έχει θέσει η ΟΛΜΕ. Αν δεν είναι προσχηματικός αυτός ο διάλογος τότε τι είναι; 

Όσον αφορά την αξιολόγηση ο ίδιος ο υπουργός παραδέχτηκε ότι το ΠΔ 152 για την αξιολόγηση είναι σε ισχύ και έχει παγώσει. Απλά αυτό σημαίνει προειδοποίηση για όλους μας. Άλλως θα έπρεπε να το είχε καταργήσει οριστικά και αμετάκλητα. Επειδή όμως πίσω έχει η «τρόικα» την ουρά και η αξιολόγηση του προγράμματος ακόμη δεν έχει αρχίσει, ας κρατάμε μικρό καλάθι. Εξάλλου στο 3ο μνημόνιο έγινε επικαιροποίηση των προτάσεων του ΟΟΣΑ για την παιδεία. 

Όσον αφορά τους διορισμούς ο ίδιος ο υπουργός παραδέχεται ότι δεν έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα εγκριτική απόφαση της επιτροπής της πράξης υπουργικού συμβουλίου 33/2006, προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να προβεί σε προπαρασκευαστικές ενέργειες μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά το τρέχον σχολικό έτος. Διορισμοί δεν φαίνονται στον ορίζοντα και πόσο μάλλον οι 20000 διορισμοί για τα επόμενα 3 χρόνια που υποσχέθηκε ο υπουργός. Κανείς πλέον δεν τους πιστεύει. Η απάντηση του υπουργού στη βουλή: 
http://www.esos.gr/arthra/42595/ypoyrgos-den-yparhei-egkrisi-gia-monimoys-diorismoys-gia-trehon-sholiko-etos 

Όσον αφορά τις κρίσεις διευθυντών διεύθυνσης όντως κρατήσανε 6 μήνες, γιατί χρειάστηκε να αλλάξει 3 φορές ο νόμος 4327/2015 για να βολέψει καλύτερα. Αναρωτιόμαστε γιατί έπρεπε να αλλάξουν και οι προϊστάμενοι εκπαιδευτικών θεμάτων στη μέση του σχολικού έτους; Υπηρεσιακές μεταβολές στη μέση της χρονιάς δημιουργούν προβλήματα στα προγράμματα των σχολείων. 

Όσον αφορά τις αποφάσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων ως προς το ωράριο των εκπαιδευτικών είμαστε απολύτως σύμφωνοι. Όμως οι αντιπαιδαγωγικές πρακτικές τις οποίες επικαλούμαστε έχουν να κάνουν με την απόφαση του ΠΥΣΔΕ στις 3-2-2016 κατά την οποία το συμβούλιο τοποθέτησε συνάδελφο μαθηματικό στο 3ο γυμνάσιο για 2 ημέρες προκειμένου να διδάξει μαθηματικά που είναι μάθημα τετράωρο (δηλαδή 1 ώρα την ημέρα) σε δίωρα. 

Τελικά όμως μετά από διαμαρτυρίες και ενστάσεις το συμβούλιο ανακάλεσε την απόφαση και διέθεσε την εκπαιδευτικό για 3 ημέρες (δηλαδή 2 μονόωρα και 1 δίωρο). Η ένστασή μας αφορά αυτό ακριβώς το σημείο. 

Τέλος όσο αφορά την αγωνιστικότητα που ευαγγελίζονται οι συνάδελφοι των ΣΥΝΕΚ (στην πραγματικότητα ο ένας) ας μας απαντήσουν τον τρόπο με τον οποίο υλοποιούν το πρόγραμμα δράσης της ΟΛΜΕ το οποίο περιλαμβάνει παραστάσεις διαμαρτυρίες σε περιφέρειες, (και όπου αλλού κριθεί προσφορότερο) και καθημερινές παρεμβάσεις σε σχολεία για ενημέρωση, ένα πρόγραμμα δράσης το οποίο προσχηματικά ψήφισαν οι ίδιοι μαζί με τη ΔΑΚΕ. Όπως φαίνεται ο κυβερνητικός συνδικαλισμός τελικά καλά κρατεί!

Σχολιάστε