My Twitter Feed

23 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Τα άλυτα προβλήματα της Παιδείας -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Το ΠΑΣΟΚ για τη παθολογική ΓΝΚ -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Ο πρώτος τα παίρνει όλα! -

Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Επίσκεψη Βόζενμπεργκ σε Κιλκίς -

Κυριακή, 21 Απριλίου, 2024

“Στο αυλάκι” το αρδευτικό Μουριών -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

“Καταρρέει το Νοσοκομείο Κιλκίς” -

Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Δραματικό SOS της Παθολογικής! -

Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Το Κιλκίς και η αρχιτεκτονική του -

Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Αλέξανδρος: Δράσεις του Παιδόκοσμου

Την Κυριακή 14 Οκτωβρίου οι μαθητές του ΚΔΑΠ Παιδόκοσμος Αλέξανδρος μεταφέρθηκαν με λεωφορείο στην Δοϊράνη για να παρευρεθούν στα εγκαίνια του ανακαινισμένου μουσείο της Λίμνης Δοϊράνης.

Με την άφιξη μας στον προαύλιο χώρο, δανειστήκαμε τα κιάλια του Μουσείου και παρατηρήσαμε την χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής, αναζητώντας παράλληλα για την οικογένεια καστόρων που φιλοξενείται στην περιοχή. Έπειτα, παρακολουθήσαμε ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς από συλλόγους του νομού μας, τον Αγιασμό του Μουσείου και την τελετή εγκαινίων.

Αμέσως μετά, εισήλθαμε στο εσωτερικό του Μουσείου και ξεναγηθήκαμε στους ανακαινισμένους χώρους. Τα παιδιά, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο της λίμνης μας με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων (ήχοι πουλιών της λίμνης και 3D απεικόνιση), παρατηρώντας φυσικά εκθέματα της λίμνης καθώς και νέους πίνακες και εντυπωσιακές κατασκευές.

Τέλος, στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους για παιδαγωγικές δράσεις που φιλοξενεί το μουσείο, τα παιδιά μας έπαιξαν παιχνίδια γνώσεων, ζωγράφισαν φυτά και ζώα της λίμνης και αποτύπωσαν τις εντυπώσεις τους.

Φεύγοντας με θετική εντύπωση για όσα είδαμε και μάθαμε, θα επιστρέψουμε και πάλι για να παρακολουθήσουμε το Μουσειοπαιδαγωγικό πρόγραμμα με δράσεις που έχει δομηθεί για να προσφέρει διασκέδαση, γνώση και ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα στους μαθητές.

Το Λευκό Μπαστούνι

Η Διεθνής Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού έχει οριστεί η 15η Οκτωβρίου και είναι αφιερωμένη στα άτομα με προβλήματα όρασης. Την ημέρα εκείνη λοιπόν οι δασκάλες της Δομής προσπάθησαν να εξοικειώσουν τους μαθητές μας χρησιμοποιώντας σχετικό εποπτικό υλικό με την καθημερινότητα των ατόμων αυτών.

Μιλήσαμε για τον τρόπο που αναγνωρίζουν και αντιλαμβάνονται τον κόσμο, για τον κοινωνικό αποκλεισμό που υφίστανται, καθώς για τον γραπτό γλωσσικό κώδικα που χρησιμοποιούν.

Οι δασκάλες του ΚΔΑΠ 2 του ΚΔΑΠ ΠΑΙΔΟΣΚΟΣΜΟΣ- ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ, παρουσίασαν στα παιδιά το αλφάβητο της γραφής BRAILLE, έπειτα αντιστοίχισαν το ελληνικό αλφάβητο με το αντίστοιχο Braille και μετέφεραν το ονόματα τους στη συγκεκριμένη γραφή.

Ευχόμαστε και ευελπιστούμε για όλα τα παιδιά με τυπική και μη τυπική ανάπτυξη ίσες ευκαιρίες σε εκπαίδευση, μόρφωση, υγεία και εργασία!

Σχολιάστε