My Twitter Feed

13 Δεκέμβριος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

«Μύλος» με τη κουβέντα στο ΔΣ -

Τετάρτη, 11 Δεκέμβριος, 2019

Η διαμαρτυρία για τα αδέσποτα -

Τετάρτη, 11 Δεκέμβριος, 2019

Για τις επιχειρήσεις στη Παιονία -

Τετάρτη, 11 Δεκέμβριος, 2019

Λαύρος κατά των αποχωρήσεων -

Τετάρτη, 11 Δεκέμβριος, 2019

Αύξηση μελών πάνω από 60%! -

Τετάρτη, 11 Δεκέμβριος, 2019

Σκουρλέτης:Δυναμική συμπόρευση -

Τρίτη, 10 Δεκέμβριος, 2019

Πρωτοβουλία ενάντια στα αιολικά -

Δευτέρα, 9 Δεκέμβριος, 2019

Ιατρική κάνναβη σε Πολύκαστρο -

Δευτέρα, 9 Δεκέμβριος, 2019

Ένα ευφυές θρίλερ στη Τέχνη

Το Σινεμά στην “ΤΕΧΝΗ” παρουσιάζει ένα από τα πιο ευφυή θρίλερ των τελευταίων χρόνων, με τίτλο “Ο ένοχος”, την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 8.00 το βράδυ.

Μια ξεχωριστή, γεμάτη ανατροπές και σασπένς καθηλωτική δημιουργία του Γκούσταβ Μέλερ.

Ένας αστυνομικός που έχει υποπέσει σε δυσμένεια κι έχει βρεθεί να διεκπεραιώνει μόνο δουλειά γραφείου δέχεται ένα ανώνυμο τηλεφώνημα από μια γυναίκα που έχει πέσει θύμα απαγωγής. Καθηλωμένος στην καρέκλα του, αναγκάζεται να πείσει άλλους να γίνουν τα μάτια και τα αυτιά του, καθώς αποκαλύπτεται σταδιακά το μέγεθος του εγκλήματος… Ένα καθηλωτικό θρίλερ που ανανεώνει συναρπαστικά τη σκανδιναβική παράδοση σ’ αυτό το κινηματογραφικό είδος, χάρη στην ευρηματικότητα της αφήγησης και της αναπαράστασης, αλλά και στην ανατριχιαστική διείσδυση στα άδυτα ενός χαρακτήρα.

O Γκούσταβ Μέλερ, στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο, καταθέτει ένα μικρό αριστούργημα. Επί 90 λεπτά βρίσκεσαι στην άκρη της καρέκλας σου με κομμένη την ανάσα.

Με ένα αριστοτεχνικό ντεκουπάζ, το οποίο εκμεταλλεύεται κάθε πιθανό εκφραστικό μέσο –από το «πέτρινο» πρόσωπο του Σέντεργκρεν μέχρι την κλειστοφοβική αίσθηση του τηλεφωνικού κέντρου–, ο πρωτοεμφανιζόμενος Γκούσταβ Μέλερ φορτίζει με ένταση μια κοφτερή μελέτη χαρακτήρα. Εδώ κάθε βλέμμα, κάθε λέξη και κάθε χειρονομία αποκτούν ιδιαίτερη δραματική βαρύτητα, καθώς παράλληλα με την αγωνιώδη πλοκή (να σωθεί η απαχθείσα Ίμπεν), ή μάλλον υπογείως της, εξελίσσεται μια παράλληλη ιστορία• αυτή του ίδιου του Άσγκαρ, ο οποίος πρέπει να αντιμετωπίσει το παρελθόν και μαζί τον ίδιο του τον εαυτό. Οι σεναριακές ανατροπές που μας επιφυλάσσει αυτό το υποδειγματικό «θρίλερ δωματίου» (γραμμένο από τον σκηνοθέτη και τον Έμιλ Νίγκααρντ Άλμπερτσεν) θα δώσουν νέα διάσταση τόσο στην τηλεφωνική όσο και στην εσωτερική μάχη του ήρωα και θα επαναπροσδιορίσουν την έννοια του ενόχου. Στην αρχή της ταινίας ο Άσγκαρ είναι σίγουρος για τις μελλοντικές κινήσεις του, ενώ με την ίδια βεβαιότητα κινείται και στην υπόθεση της Ίμπεν.

Η ταινία ήταν υποψήφια για τρία Βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας, για ξενόγλωσσο Όσκαρ, ενώ έχει σαρώσει τα βραβεία κοινού σε πάμπολλα διεθνή φεστιβάλ (Σάντανς, Θεσσαλονίκης, Τορίνο, Ρότερνταμ, Όστιν).

Βραβεία/Διακρίσεις:

36 ΒΡΑΒΕΙΑ & 40 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Δανία, 2018

  • Παραγωγή: Λίνα Φλιντ
  • Σκηνοθεσία: Γκούσταβ Μέλερ
  • Σενάριο: Γκούσταβ Μέλερ, Εμίλ Νίγκααρντ Αλμπερτσεν
  • Φωτογραφία: Γιάσπερ Τζ. Σπάνινγκ
  • Μοντάζ: Κάρλα Λαφ
  • Μουσική: Καρλ Κόλμαν, Κάσπαρ Χεσελάγκερ
  • Πρωταγωνιστούν: Γιάκομπ Σέντεργκρεν, Τζέσικα Ντίναντζ
  • Διάρκεια: 85 λεπτά

Σχολιάστε