My Twitter Feed

30 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

3,8 εκ. για συντήρηση δρόμων -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Στη Βουλή οι διακοπές σε φ/β -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΔΕΔΥ: Όλοι σε απεργία 1ης Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Κάλεσμα φορέων για τη 1η Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Απίστευτη ανατροπή από το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ -

Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Βροντερό “παρών” για την Υγεία -

Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Ερώτηση ΚΚΕ για τη Παθολογική -

Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Ερώτηση για νέα γέφυρα στον Αξιό

Ερώτηση με θέμα τη κατασκευή νέας γέφυρας στον Αξιό μεταξύ Πολυκάστρου – Αξιούπολης, κατέθεσε η περιφερειακή σύμβουλος Δέσποινα Χαραλαμπίδου της παράταξης ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, προς τον περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα και τον αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς Ανδρέα Βεργίδη.

Κάνοντας λόγο για “σοβαρά προβλήματα επικινδυνότητας” στη γέφυρα, η κ. Χαραλαμπίδου αναφέρει στην ερώτησή της τα εξής:

“Είναι γνωστό σε όλους τους κατοίκους του Δήμου Παιονίας και όχι μόνο, το σοβαρό πρόβλημα που  εντοπίζεται στην Γέφυρα του Αξιού, μία γέφυρα , η οποία συνδέει την έδρα του Δήμου Παιονίας, το Πολύκαστρο, με μία από τις μεγαλύτερες κωμοπόλεις του Δήμου, την Αξιούπολη, και η οποία, εκτός από το γεγονός ότι αποτελεί τη μοναδική οδική σύνδεση  της ανατολικής με τη δυτική περιοχή του Δήμου Παιονίας και ευρύτερα της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, εξυπηρετεί και την κύρια οδική συγκοινωνία μεταξύ των νομών Κιλκίς-Πέλλας και Θεσσαλονίκης, με μεγάλη κίνηση, τόσο μικρών όσο και βαρέων οχημάτων.

Η συγκεκριμένη γέφυρα, κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1950, χωρίς κανένα συγκεκριμένο κανονιστικό πλαίσιο, καθώς στη χώρα μας αυτά άρχισαν να ισχύουν από το 1961 και  δυστυχώς, όπως όλες οι γέφυρες της χώρας μας που κατασκευάστηκαν πριν από το 1993, δε διαθέτει επαρκή αντισεισμική θωράκιση. Όλα αυτά τα χρόνια έχει καταπονηθεί σημαντικά από την κυκλοφορία των οχημάτων, αλλά και λόγω των συνεχών αυθαίρετων και παράνομων αμμοληψιών, με  συνέπεια να έχουν  διαβρωθεί σοβαρά τα πέλματα και ο φέρων οργανισμός. Υπάρχει έντονη ανησυχία λοιπόν στην τοπική κοινωνία και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση α΄ βαθμού σχετικά με τους κινδύνους που συνεπάγεται η χρήση της γέφυρας για τις ανθρώπινες ζωές.

Για τον λόγο αυτό άλλωστε και στο παρελθόν, ο τότε αυτοτελής Δήμος Αξιούπολης είχε επανειλημμένα απαιτήσει από την Π.Κ.Μ. να προχωρήσει στην  κατασκευή νέας γέφυρας. Και πρόσφατα, στις 26/8/2022, η σημερινή Διοίκηση του Δήμου Παιονίας έστειλε στην αρμόδια υπηρεσία μας ( Διεύθυνση Τεχνικών Έργων ) νέο υπόμνημα, με το οποίο  ζητά την κατασκευή νέας γέφυρας, παραθέτοντας και τους λόγους επικινδυνότητάς της.

Με δεδομένα:

  • Την επικινδυνότητα της γέφυρας, εξαιτίας της οποίας, λόγω και της καθημερινής διέλευσής της από πολλά οχήματα υπάρχει κίνδυνος να θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές,

  • Ότι είναι σε πλήρη γνώση του κυρίου Περιφερειάρχη το πρόβλημα, και υπάρχει δημόσια δήλωση – υπόσχεσή του στις 8/5/2019, παραμονές των Περιφερειακών εκλογών, σε περιοδεία που πραγματοποίησε στην περιοχή,  στην οποία ανέφερε επακριβώς : «Άκουσα το αίτημα των πολιτών για την κατασκευή της γέφυρας του Αξιού, ώστε να συνδεθούν καλύτερα η Αξιούπολη με το Πολύκαστρο και τους τόνισα ότι ήδη η Περιφέρεια έχει αναλάβει πρωτοβουλία για να γίνει η απαιτούμενη μελέτη και να προχωρήσει το έργο»,

 Ελέγχεσθε και επερωτάσθε για τα παρακάτω:

  • Από το Μάιο του 2019 που έκανε τη δήλωση ο κ. Περιφερειάρχης, μέχρι σήμερα, Σεπτέμβρη του 2022, τι ενέργειες έχουν γίνει από την Π.Κ.Μ.; 

  • Έχει γίνει η απαιτούμενη μελέτη για την κατασκευή νέας γέφυρας  και σε ποιο στάδιο βρίσκεται;

  • Εάν δεν έχει γίνει ακόμη, για ποιους λόγους καθυστέρησε επί 3 χρόνια και πότε έχετε προγραμματίσει να πραγματοποιηθεί η μελέτη για την κατασκευή νέας γέφυρας;

Σχολιάστε