My Twitter Feed

1 Απριλίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

SOS για τις αφύλακτες διαβάσεις -

Δευτέρα, 1 Απριλίου, 2024

ΔΣ Παιονίας στις 4 Απριλίου -

Κυριακή, 31 Μαρτίου, 2024

ΚΚΕ: Για το κλείσιμο της SONOCO -

Σάββατο, 30 Μαρτίου, 2024

Πάμε επιτέλους για αναβάθμιση; -

Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

“Πλήγμα το κλείσιμο της SONOCO” -

Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Σε σώμα η νέα ΝΕ του ΣΥΡΙΖΑ -

Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

ΚΚΕ: Για αξονικό και θέματα υγείας -

Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Ο Παππάς για τα νέα υδρόμετρα -

Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

SOS για τις αφύλακτες διαβάσεις

Επίκαιρη ερώτηση για το φλέγον ζήτημα των αφύλακτων διαβάσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο, κατέθεσε προς τον υπουργό Μεταφορών ο βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Στέφανος Παραστατίδης, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά σε διάβαση στην περιοχή της Δοϊράνης και μια άλλη στο δρόμο για το χωριό Ακρίτας.

“Σε μια περίοδο κατά την οποία η ασφάλεια των σιδηροδρόμων βρίσκεται στο επίκεντρο του δημοσίου διαλόγου υπό τη βαριά σκιά μίας από τις μεγαλύτερες εθνικές τραγωδίες στη χώρα, του τραγικού θανάτου 57 ανθρώπων στα Τέμπη, προκαλεί αλγεινή εντύπωση η διατήρηση εν έτη 2024 ενός σιδηροδρομικού δικτύου με τόσα κραυγαλέα κενά ασφαλείας”, τονίζει μεταξύ άλλων ο κ. Παραστατίδης.

Στην επίκαιρη ερώτησή του ο βουλευτής αναφέρει και τα εξής:

“Πριν από λίγες ημέρες δημοσιεύτηκαν σε Μ.Μ.Ε. πανελλαδικής εμβέλειας αλλά και τοπικά μέσα ενημέρωσης του Κιλκίς καταγγελίες της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης συνοδευόμενες με βιντεοσκοπημένο υλικό στο οποίο αποτυπώνεται μηχανοδηγός τρένου που κινείται σε διάβαση στην περιοχή της Δοϊράνης με κατεύθυνση το Κιλκίς, το οποίο μάλιστα διέρχεται από το Τελωνείο Δοϊράνης, να ακινητοποιεί το τρένο λίγο πριν την διάβαση για την αποφυγή τυχόν ατυχήματος. Εν συνεχεία υπάλληλος κατεβαίνει από το τρένο και προειδοποιεί οχήματα για την διέλευση του τρένου, ώστε να αποφευχθούν ατυχήματα.

Σύμφωνα με σχετικές καταγγελίες, στην Π.Ε. Κιλκίς υπάρχουν δύο αφύλακτες διαβάσεις στις οποίες δε λειτουργεί αυτοματοποιημένο σύστημα με μπάρες, η μία στο δρόμο για το χωριό Ακρίτας και η άλλη στο δρόμο που οδηγεί στη Δοϊράνη και στο τελωνείο Δοϊράνης. Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση συνεχίζεται για περισσότερο από έξι μήνες. Στη δεύτερη τοποθεσία, το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό, καθώς διέρχονται εκατοντάδες οχήματα, πολλά εκ των οποίων βαρέα, αφού βρίσκεται κοντά στο τελωνείο και τα σύνορα. Τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται στις συγκεκριμένες διαβάσεις περιορίζονται σε ό,τι αφορά τις επιβατικές αμαξοστοιχίες στην επιβίβαση υπαλλήλου ιδιωτικής security, ο οποίος κατεβαίνει από το τρένο και ρυθμίζει τη διέλευση από το σημείο και στη συνέχεια ξαναεπιβιβάζεται σε αυτό, σε ό,τι δε αφορά τις εμπορικές αμαξοστοιχίες η ανάθεση της διάβασης σε φύλακες οι οποίοι μεταβαίνουν στο σημείο για να ρυθμίσουν τη διέλευση, γνωρίζοντας τις ακριβείς ώρες αυτής.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Πόσες είναι συνολικά οι αφύλακτες διαβάσεις σήμερα στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και ποιος είναι ο προβλεπόμενος σχεδιασμός για την εγκατάσταση αυτοματοποιημένου συστήματος με μπάρες ή άλλου σύγχρονου συστήματος ασφαλείας;

  1. Ειδικότερα, πότε θα έχει αποκατασταθεί με σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο  ο έλεγχος ασφαλείας στις δύο αφύλακτες διαβάσεις της Π.Ε. Κιλκίς;”

Σχολιάστε