My Twitter Feed

18 Νοέμβριος, 2018

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ανακοινώνεται το νέο ΑΕΙ -

Παρασκευή, 16 Νοέμβριος, 2018

OMNES με καινοτόμες προτάσεις -

Παρασκευή, 16 Νοέμβριος, 2018

Νεκρός 66χρονος σε τροχαίο -

Παρασκευή, 16 Νοέμβριος, 2018

ΔΗΜΤΟ Παιονίας με Μεϊμαράκη -

Πέμπτη, 15 Νοέμβριος, 2018

Εκδήλωση για τα 100 χρόνια ΚΚΕ -

Πέμπτη, 15 Νοέμβριος, 2018

Συγκέντρωση για το Πολυτεχνείο -

Πέμπτη, 15 Νοέμβριος, 2018

Υπό κατάληψη το Λύκειο Χέρσου -

Τετάρτη, 14 Νοέμβριος, 2018

Κάλεσμα συνταξιούχων ΟΤΑ Κιλκίς -

Τρίτη, 13 Νοέμβριος, 2018

H «διασταύρωση του Θανάτου»

Με παρέμβασή του, ο τέως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς, Γιάννης Τσογγίδης, αναφέρεται στο νέο θανατηφόρο τροχαίο που έλαβε χώρα έξω από τη πόλη του Κιλκίς, κάνοντας λόγο «επίδειξη ανικανότητας, αδιαφορίας, ασχετοσύνης και ανευθυνότητας» στη «διασταύρωση του Θανάτου» όπως ονομάζει τη διασταύρωση της προέκτασης της οδού Βενιζέλου με τον περιφερειακό προς Μεταλλικό.

Η δήλωση του κ. Τσογγίδη:

«Το νέο θανατηφόρο τροχαίο που έγινε στη διασταύρωση της προέκτασης της οδού Βενιζέλου μετά το στρατόπεδο Καμπάνη με τον περιφερειακό προς Μεταλλικό με έκανε να νιώσω πραγματική αγανάκτηση, διότι εδώ διαχρονικά καταγράφεται τεράστια ευθύνη Περιφερειακών, πρώην Νομαρχιακών και φυσικά Δημοτικών Αρχών για την απαράδεκτη κακοτεχνία σε εκείνο το σημείο του δρόμου!

Είμαι ο μοναδικός με την ιδιότητα του εν ενεργεία ή πρώην Δημοτικού Συμβούλου που έκανα τουλάχιστον 5 δημόσιες αγωνιώδεις παρεμβάσεις για το συγκεκριμένο θέμα την τελευταία 20ετία και συζητώντας με εκπροσώπους του Τοπικού Τύπου προκάλεσα πολλά σχετικά δημοσιεύματα στο παρελθόν. Παρ’ όλα αυτά όμως δεν έγινε τίποτε και συνεχίζουμε να μετράμε ανθρώπινες απώλειες!

Το πρόβλημα το εντοπίσαμε τη δεκαετία του 1990 επί Δημαρχίας Τάσου Αμανατίδη ο οποίος πραγματικά κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες με παραστάσεις στην 3η ΔΕΚΕ την αρμόδια τότε Υπηρεσία της κρατικής Περιφέρειας για να διευθετηθεί το σημείο εκείνο.

Η Υπηρεσία αυτή ζήτησε να τραβηχτεί ο τοίχος του στρατοπέδου Καμπάνη πιο μέσα για να διαπλατυνθεί ο δρόμος και να γίνει εκεί ένα τρίγωνο, ώστε οι οδηγοί να περνούν με ασφάλεια στην περιφερειακή οδό η οποία μάλιστα επάνω στην στροφή στενεύει επικίνδυνα ακόμη και σήμερα, αφού δεν έγινε καμία απολύτως παρέμβαση.

Πράγματι με νέες επίπονες προσπάθειες καταφέραμε να πάρουμε το Ο.Κ. από το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης και μεταφέρθηκε η περίφραξη του στρατοπέδου πιο μέσα. Και μέχρι σήμερα μείναμε στο σημείο εκείνο!

Κάπου εκεί στο τέλος του 1998 η Δημαρχία Αμανατίδη τελείωσε και έκτοτε με τις επόμενες Δημοτικές Αρχές δεν έγινε τίποτε σε μια επίδειξη ανικανότητας, αδιαφορίας, ασχετοσύνης, ανευθυνότητας. Για χρόνια το σημείο ήταν βουτηγμένο στη λάσπη και οι κολώνες φωτισμού είχαν μείνει στην αρχική τους θέση μέχρι επιτέλους να μετακινηθούν μετά από πιέσεις μας.

Μάλιστα κάποιος «αιώνιος» Αντιδήμαρχος που τώρα φιιλοδοξεί να γίνει και Δήμαρχος για να «σώσει» και πάλι το Κιλκίς, έκανε το σημείο εκείνο ένα ψευδο-παρκάκι για το οποίο μάλιστα θα πρέπει κάποτε να δώσει και λογαριασμό και γιατί το έκανε και για το πόσο κόστισε.

Έτσι η προοπτική του να διαμορφωθεί το σημείο του δρόμου κατάλληλα κρύφτηκε πίσω από πέντε ψόφια δεντράκια και λίγες πρασινάδες σε μια αποθέωση της ασχετοσύνης όσων ήταν στη Διοίκηση του Δήμου τότε και είναι και τώρα.

Το θέμα το έθεσα στην παρούσα Δημοτική Αρχή, όταν αναλάβαμε, αλλά απόκριση καμιά, «πέρα έβρεξε»! Ούτως ή άλλως ο Δήμαρχος αυτός έχει την συμπεριφορά του περαστικού από το Κιλκίς! Θα περάσει και δεν θα ακουμπήσει.

Τι να πει κανείς!

Σε όσους σπεύσουν να ισχυριστούν ότι:

Το σημείο εκείνο του δρόμου δεν είναι στη δικαιοδοσία του Δήμου, θα αντιτείνω το προσωπικό μου δόγμα για τη Δημοτική Αρχή που το έχω τονίσει πολλές φορές και μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι η Δημοτική Αρχή πρέπει να είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια, την υγιεινή και την ποιότητα ζωής των δημοτών της σε κάθε σημείο, όχι μόνο του Δήμου, αλλά οπουδήποτε. Όταν κάτι τυπικώς δεν είναι της ευθύνης ή της δικαιοδοσίας της ασκεί όλα τα μέσα πίεσης που μπορεί για να διασφαλίσει τα παραπάνω.

Οι οδηγοί έφταιγαν για τα τροχαία που έγιναν στο σημείο εκείνο, ας πρόσεχαν, θα αντιτείνω ότι όταν ένας οδηγός είναι αφηρημένος, είναι πιεσμένος από τα προβλήματα που κουβαλάει ο καθένας, είναι μειωμένης αντίληψης, έχει θέματα υγείας κλπ, θα πρέπει να τιμωρηθεί με θάνατο, μάλιστα με τόσο οδυνηρό τρόπο; Μα για να αποφεύγονται όλα τα παραπάνω πρέπει να γίνονται ασφαλείς υποδομές από τις κρατικές, περιφερειακές και δημοτικές υπηρεσίες!»

Σχολιάστε