My Twitter Feed

8 Δεκέμβριος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

«Γιατί άργησαν τα ολιγομελή;» -

Κυριακή, 8 Δεκέμβριος, 2019

Μέρισμα σε 250 χιλ. νοικοκυριά -

Παρασκευή, 6 Δεκέμβριος, 2019

Εγκαίνια KLEEMANN στη Κίνα -

Παρασκευή, 6 Δεκέμβριος, 2019

Αλληλεγγύη στους σεισμοπαθείς -

Πέμπτη, 5 Δεκέμβριος, 2019

Συστρατεύεται με τον ΣΥΡΙΖΑ -

Πέμπτη, 5 Δεκέμβριος, 2019

Πρώτα χιόνια του χειμώνα -

Τετάρτη, 4 Δεκέμβριος, 2019

Η διήμερη επίσκεψη Σκουρλέτη -

Τετάρτη, 4 Δεκέμβριος, 2019

Νέο χρυσό βραβείο για Κουκάκη -

Τρίτη, 3 Δεκέμβριος, 2019

5ο Δημοτικό Κιλκίς και ΑμεΑ

Αρκετές δραστηριότητες υλοποιήθηκαν και φέτος στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς, για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες (3/12/2019)

Από την προηγούμενη εβδομάδα η Ε’ τάξη με την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής και Δ/ντρια του Σχολείου, Αφροδίτη Ντίνου, ασχολήθηκε με έννοιες, που σχετίζονται με τα Άτομα με Αναπηρίες, αλλά και βιωματικές ασκήσεις ενσυναίσθησης.

Ιδιαίτερη μνεία έγινε για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες, έγιναν και κάποιες προσομοιώσεις Παραολυμπιακών Αθλημάτων από τα παιδιά και δημιουργήθηκε σχετικό βίντεο, που στάλθηκε στο Υ.ΠΑΙ.Θ για να παρουσιαστεί στην εκδήλωση που διοργανώθηκε εκεί, αναφορικά με την Ημέρα, στις 3-12-2019.

Η ΣΤ τάξη συμμετείχε σε δίωρη βιωματική δράση σχετικά με την ημέρα, που συνδιοργάνωσαν το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης και ο Αθλητικός – Πολιτιστικός Σύλλογος ΑΕΤΟΣ Κιλκίς, στο ΔΑΚ Κιλκίς.

Οι Β2 και Δ1 τάξεις υλοποίησαν το 4ο και τελευταίο βιωματικό εργαστήρι «Ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος, απλά διαφορετικός», όπου έγινε μνεία για τα ΑμεΑ, λόγω της ημέρας και εντός της θεματολογίας του προγράμματος.

Οι Α1, Α2, Β1, Γ1, Γ2, Δ1 παρακολούθησαν βιωματικό εργαστήρι δυο διδακτικών ωρών, που συντόνισαν και υλοποίησαν η Δ/ντρια του Σχολείου Αφροδίτη Ντίνου, η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης Μαρία Σαϊτά και η Σχολική Νοσηλεύτρια Άννα Φλεβάρη.

Τέλος η Ε’ τάξη συμμετείχε σε δραστηριότητες προσομοίωσης με περιορισμό των αισθήσεων, ώστε να μπουν για λίγο στη θέση των ΑμεΑ. Ακολούθησε συζήτηση για τις δυσκολίες, τις λύσεις και τα συναισθήματα, αλλά και τις απορίες που προέκυψαν.

Σχολιάστε