My Twitter Feed

31 Δεκεμβρίου, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Συνεχίζονται τα αντιπλημμυρικά -

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου, 2020

Σταθερά στη μαύρη πρώτη θέση! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

“Γαλάζια νυστέρια” για το ΓΝΚ! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Διερεύνηση καταγγελιών -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

To tvxs.gr για το Νοσοκομείο Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Εξανέστη από το… βήμα του twitter -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Την Πέμπτη η Λαϊκή του Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Έργα 1,2 εκατ. για συντήρηση δρόμου -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

3ο Γυμνάσιο: Επιμορφωτική συνάντηση

Το 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, την Επιμορφωτική Κιλκίς και το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων, διοργάνωσαν επιμορφωτική συνάντηση εταίρων, από τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017 έως την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ Key Action 2 με τίτλο: “Ενίσχυση των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών”.

Στην εκπαιδευτική κοινότητα τις τελευταίες δεκαετίες γίνεται μεγάλη συζήτηση σε διεθνές επίπεδο για την κοινωνική δικαιοσύνη στην εκπαίδευση ή «social justice in education», τις παραμέτρους της εκπαιδευτικής πολιτικής που συνδέονται με αυτήν και έχει εμφανισθεί η τάση της «ολοκληρωμένης» διδασκαλίας των γνωστικών περιοχών των Επιστημών, της Υπολογιστικής Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Επιστήμης των Μηχανικών και των Μαθηματικών, όπου αυτή η ενοποίηση καλείται STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

Η κοινωνική δικαιοσύνη στην εκπαίδευση έχει ως βασικές συνιστώσες την παροχή ίσων ευκαιριών «παιδείας» σε όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από το κοινωνικό, οικονομικό, πολιτιστικό και μορφωτικό υπόβαθρο από το οποίο προέρχονται και επιπλέον την ανάπτυξη μοντέλων εκπαίδευσης που θα περιλαμβάνουν γνώσεις και καινοτόμες δεξιότητες σχετικές με την αγορά εργασίας.

To STEM προέκυψε από την ανάγκη εφαρμογής του λεγόμενου «υπολογιστικού τρόπου σκέψης»-computational thinking-όπου οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να επιλύσουν προβλήματα που θα συνδυάζουν γνώσεις από τις παραπάνω γνωστικές περιοχές.

Η μεθοδολογία που ακολουθεί το STEM είναι η δια-επιστημονικότητα- (transdisciplinary) ή «εγκάρσια διεπιστημονικότητα», ενώ εστιάζει στην επίλυση αυθεντικών-πραγματικών προβλημάτων με την επιλογή εννοιών, μεθοδολογιών και εργαλείων από διάφορες επιστήμες ώστε να λυθεί ένα πρόβλημα ή να δημιουργηθεί μια κατασκευή .

Η υλοποίηση του STEM στην διδακτική και την εκπαίδευση, προφανώς δεν απαιτεί εξειδίκευση των εκπαιδευόμενων με έννοιες από τα τέσσερα γνωστικά πεδία αλλά συνεργασία των επιστημόνων από αυτές τις γνωστικές περιοχές, ενώ θα μπορούσε να ενσωματωθεί στα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων ή των Πανεπιστημίων μέσω της χρήσης της μεθοδολογίας του STEM (εγκάρσια δια-επιστημονικότητα) σε συνδυασμό με την διερευνητική μάθηση μέσω καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων.

Σχολιάστε