My Twitter Feed

1 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Συνεχίζονται τα αντιπλημμυρικά -

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου, 2020

Σταθερά στη μαύρη πρώτη θέση! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

“Γαλάζια νυστέρια” για το ΓΝΚ! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Διερεύνηση καταγγελιών -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

To tvxs.gr για το Νοσοκομείο Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Εξανέστη από το… βήμα του twitter -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Την Πέμπτη η Λαϊκή του Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Έργα 1,2 εκατ. για συντήρηση δρόμου -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

16 οι κενές θέσεις καθηγητών

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΛΜΕ Κιλκίς, στο νομό μας παρουσιάζονται 16 κενά στις θέσεις των καθηγητών και συγκεκριμένα στις ειδικότητες των μαθηματικών, των ειδικοτήτων υγείας, της μηχανολογίας, της ηλεκτρολογίας, της γεωπονίας, της μουσικής και των καλλιτεχνικών.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, από τα σημαντικά αυτά κενά, “που ακυρώνουν την εικόνα «κανονικότητας» που προβάλλει το υπουργείο Παιδείας”.  έχουν χαθεί 3000 ώρες διδασκαλίας.

Στην ανακοίνωση τονίζονται και τα εξής:

“Η εξαγγελία του υπουργού και μάλιστα με διθυραμβικές ανακοινώσεις ότι τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά έχει πέσει στο κενό.

Και αυτό συνέβη αφού το καλοκαίρι (μέσα Ιουλίου) κλείδωσε τις εγγραφές, αφού συγχώνευσε ειδικότητες εκπαιδευτικών, αφού άλλαξε τις αναθέσεις μαθημάτων, αφού μηδένισε τις μεταθέσεις και λιγόστεψε τις αποσπάσεις, αφού συγχώνευσε ειδικότητες στα ΕΠΑΛ, αφού κατήργησε υποστηρικτικές δομές, αφού μείωσε τις ώρες διδασκαλίας στα γυμνάσια από 35 ώρες σε 32. Φαίνεται πως οι μαθητές του λυκείου Χέρσου, Πολυκάστρου και Πλατανιάς είναι παιδιά κατώτερου Θεού. Μέχρι τώρα δεν έχουν μαθηματικό.

Οι μαθητές του 1ου γυμνασίου δεν κάνουν τεχνολογία, μουσική και καλλιτεχνικά. Οι μαθητές στο ΕΠΑΛ Αξιούπολης δεν κάνουν μαθήματα ειδικοτήτων υγείας και γεωπονίας.

Οι ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά φαίνεται μακρινό όνειρο. Η εξασφάλιση όλου του αναγκαίου προσωπικού από την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, το αυτονόητο δηλαδή, σε καμία περίπτωση δεν έχει επιτευχθεί, αφού σήμερα τα μισά σχολεία δεν έχουν πλήρες πρόγραμμα.

Φυσικά δεν μας ξενίζει αυτή η κατάσταση.

Την ώρα που η κυβέρνηση διατυμπανίζει σε όλους τους τόνους τα δις των υπερπλεονάσματων, υπάρχουν σχολεία χωρίς καθηγητές. Προφανώς τα υπερπλεονάσματα δημιουργούνται από τη συρρίκνωση των κοινωνικών δομών όπως είναι η Δημόσια Εκπαίδευση, η Δημόσια Υγεία και απ’ το «στράγγισμα» των εργαζομένων.

Επίσης η ίδια «κανονικότητα» επιβάλλει το 10% των εκπαιδευτικών να είναι ελαστικά εργαζόμενοι που ως αναπληρωτές, παρά του ότι καλύπτουν πάγιες ανάγκες των σχολείων, μετακινούνται κάθε χρόνο και αλλού στις εσχατιές της χώρας.

Η πολιτική αυτή είναι η ίδια με αυτή που ακολούθησαν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Κύριος στόχος η απομάκρυνση του κράτους από την κύρια ευθύνη της παροχής Δημόσιας εκπαίδευσης και η λειτουργία των σχολείων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Η ΕΛΜΕ Κιλκίς και το εκπαιδευτικό κίνημα απαιτεί καταρχήν τα απολύτως απαραίτητα:

  • Να καλυφθούν ΤΩΡΑ όλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία.
  • Άμεσα μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.
  • Χρηματοδότηση της εκπαίδευσης
  • Οργάνωση και στήριξη της ειδικής αγωγής
  • Λειτουργία επιτέλους των τμημάτων προσφυγοπαίδων
  • Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών”
Σχολιάστε