My Twitter Feed

28 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

“Όχι” δήμου για συναυλία Ορφανίδη – Θεοδωρίδου

Ο Θ. Ορφανίδης και η Σ. Θεοδωρίδου, με τον Μίκη

Ο Θ. Ορφανίδης και η Σ. Θεοδωρίδου, με τον Μίκη

Ο Δήμος Κιλκίς αρνήθηκε στον Κιλκισιώτη μαέστρο, Θεόδωρο Ορφανίδη, και στη γνωστή σοπράνο, Σόνια Θεοδωρίδου, να πραγματοποιήσουν τη  κεντρική συναυλία της κορύφωσης των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των 100 χρόνων απ` την απελευθέρωση του Κιλκίς, τον ερχόμενο Ιούνιο.

Την απόφαση αυτή της Δημοτικής Αρχής αιτιολόγησε στη χθεσινή (Δευτέρα) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο αντιδήμαρχος, Κ. Παπαδόπουλος, τονίζοντας ότι ο δήμος αρνήθηκε να υπογράψει το σχετικό συμφωνητικό με την εταιρεία “THE HUMAN VOICE” του κ. Ορφανίδη, επειδή λειτουργεί με ΑΦΜ Βουλγαρίας και έχει ως έδρα της το Πετρίτσι της Βουλγαρίας, για οικονομικούς λόγους.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, το γεγονός έχει παραδεχθεί δημόσια και ο κ. Ορφανίδης, οπότε “ο Δήμος Κιλκίς θα ήταν το ελάχιστο προκλητικό να υπογράψει συμβόλαιο με μια ουσιαστικά βουλγαρική εταιρεία, ιδίως σε μια τόσο σοβαρή και σημαντική ιστορική συγκυρία, όπως είναι η συμπλήρωση 100 χρόνων από την απελευθέρωση του Κιλκίς από τους Βουλγάρους”, όπως σημείωσε ο αντιδήμαρχος.

Σχόλια
20 Σχόλια to ““Όχι” δήμου για συναυλία Ορφανίδη – Θεοδωρίδου”
  1. Ο/Η Kilkis λέει:

    Ενδιαφέρουσα εξέλιξη!
    Έχω όμως και την απορία: Ο Δήμος προσκάλεσε-προσκαλεί ποτέ εκπροσώπους της Βουλγαρίας στις εκδηλώσεις για να τονίσει ότι δεν υπάρχει πλέον μίσος και διαφορές μεταξύ Ελλάδος Βουλγαρίας; Είχε-έχει συνεργασία με το Υπ. Εξωτερικών γι’ αυτό τον σκοπό; (πιθανόν χρειάζεται).
    Τελικά ο Δήμος Κιλκίς ανέλαβε να ασκήσει “εξωτερική-οικονομική” πολιτική της χώρας αρνούμενη συνεργασίες με “Βουλγαρικές Επιχειρήσεις” αγνοώντας την κοινή αγορά της Ε.Ε.;
    Είναι νομίζω αυταπόδεικτο ότι σε κανέναν δεν αρέσει ότι πηγαίνουν οι Έλληνες και κάνουν εταιρίες στη Βουλγαρία, ούτε και στον κο Ορφανίδη και στους συνεργάτες του. Αλλά ο Δήμος τι πρωτοβουλίες πήρε για να καταδικάσει την διαφορετική μεταχείρηση των επιχειρήσεων που λειτουργούν εκατέρωθεν των συνόρων;. Τι έκανε για να βοηθήσει τους Έλληνεςνα επιβιώσουν στη χώρα τους ώστε να μην φεύγουν στη Βουλγαρία;

    Και μια τελευταία απορία: αν για την παροχή Υπηρεσιών της “Βουλγάρικης Εταιρίας” στην Ελλάδα χρειάζεται “φορολογικός εκπρόσωπός” της εδώ, ποιός είναι αυτός; μήπως έχει κανένα “πρόβλημα” ο Δήμος με τον “φορολογικό εκπρόσωπο” (ή δεν απαιτείται φορολογικός εκπρόσωπος;)

  2. Ο/Η Kilkis λέει:

    κι αν το δούμε κι από μια άλλη σκοπιά:
    Μήπως θα έπρεπε να προχωρήσει ο Δήμος στη συμφωνία για την συναυλία (αφού τυπικά δεν υπάρχει καμιά παρανομία-παρατυπία) και στη συνέχεια να “τρίψει στη μούρη” της Κυβέρνησης την κατάληξη του θέματος;
    Μηπως θα έπρεπε να το επισημάνει στους επίσημους εκπροσώπους της Κυβέρνησης, στις εκδηλώσεις, επισημαίνοντας ότι τα ταλέντα της Ελλάδας αναγκάζονται να μεταναστεύσουν επιχειρηματικά, όπως “μεταναστεύουν” και οι πολίτες της μοθορίου κάθε μέρα για την προμήθεια απαραίτητων αγαθών και υπρεσιών;

    • Ο/Η Λούκυ Λούκ λέει:

      A όλα κι’ ολα κύριε-α Κilkis ! Άλλο η ουσία των θεμάτων και άλλο το τυπικόν τους. Μπορεί ΑΠΑΝΤΕΣ οι Κιλκισιώτες να έχουμε μεταναστεύσει απο μία έως άπειρες φορές στις γείτονες χώρες για προ’ι’όντα και υπηρεσίες παντός τύπου, αλλά εδώ θα το παίξουμε ηθικώς ορθοί. Και άν τύχει να κατέχωμεν εξουσίαν θα την χρησιμοποιήσωμεν δια να αποδείξωμεν οτι ήμεθα οι θεματοφύλακες της ηθικής τάξεως… βεβαίως βεβαίως. Μπορεί με την αναφανδόν προτίμηση των Βουλγαρικών και Σκοπιανών αγορών σε προσωπικό επίπεδο να βυθίζουμε κατα ένα μεγάλο μέρος την τοπική αγορά στην ύφεση και στην μιζέρια, αλλά όταν πρόκειται να τηρήσουμε, ως αρχές πλέον, τους “τύπους” στον τόπο μας τότε είμαστε αμείλικτοι. Τί το περάσαμε δηλαδή…μπάτε σκύλοι αλέστε; Και όσοι τολμούν να μας κατηγορήσουν για απύθμενη υποκρισία γι’ αυτήν μας την στάση απέναντι στα πράγματα, ε τότε θα απαντήσουμε: “αυτή είναι η Ελλάδα κύριοι”…”να μήν γνωρίζει η δεξιά τί ποιεί η αριστερά”. Με την αριστερά να τ΄αρπάζουμε και με την δεξιά να κραδαίνουμε τον δάκτυλον ως δαμόκλεια σπάθη στους άλλους, ηθικολογώντας ανερυθρίαστα. “Σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε”, όπως λέει και το δημοφιλές άσμα. ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ…ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ…

  3. Ο/Η Λούκυ Λούκ λέει:

    Θα έλεγε κανείς οτι απο ηθικής και ψυχολογικής άποψης προκαλεί αρνητική εντύπωση στον καλλιτεχνικό χώρο, αλλά και στο μουσικόφιλο- φιλότεχνο κοινό, το γεγονός οτι ο κ. Ορφανίδης δημιούργησε μιά Βουλγάρικη εταιρεία προκειμένου να διοργανώνει συναυλίες, προκειμένου να πληρώνει λιγότερους φόρους στην Βουλγαρία. Μάλιστα, άν αυτό συνδεθεί και με το γεγονός της ιστορικής σημασίας και του συμβολισμού που θα έχει μιά τέτοια συναυλία, αυτόματα δημιουργούνται συνειρμοί δυσάρεστοι. Και έτσι δικαιώνεται η απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου. Βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος. Μπορεί λοιπόν κάποιος να υποστηρίξει οτι τέτοιου είδους εταιρείες, σε ποικίλους επιχειρηματικούς τομείς, έχουν συσταθεί πάμπολλες στην Βουλγαρία και δεν ενοχλήθηκε ουδείς. Μπορεί ακόμα να ισχυριστεί οτι οι καλύτεροι πελάτες της Βουλγάρικης οικονομίας εδώ και πολλά χρόνια, είναι τα μιλιούνια των Ελλήνων καταναλωτών και πάλι δεν ενοχλήθηκε κανείς. Σε άλλη περίπτωση, διαφορετική μεν αλλά ίδια επι της ουσίας, μπορεί να πεί κάποιος οτι ενώ το κράτος των Σκοπίων μας προκαλεί με τον χειρότερο τρόπο παραχαράσοντας χυδαία την ιστορία της Μακεδονίας στα μούτρα μας και σε διεθνή Φόρα, την ίδια στιγμή οι Ελληνες αδιαφορούν, ενισχύοντας ποικιλοτρόπως και μαζικά την οικονομία της χώρας αυτής, ενω οι ντόπιοι τοπικοί άρχοντες όχι μόνο δεν παίρνουν μέτρα για την υπεράσπιση της εγχώριας οικονομίας, αλλά συνδιαλέγονται με τους Σκοπιανούς για να τους ενισχύσουνε ακόμα περισσότερο στο όνομα μιάς θολής καλής γειτονίας. Και δεν ενοχλείται κανείς απο τους άρχοντες, αφού προφανώς βραχυπρόθεσμα και ατομικά τους βολεύει όλους και άσε την τοπική αγορά να στενάζει. Οταν όμως τα παιδιά τους δεν θα βρίσκουν δουλειές(ήδη δεν βρίσκουν) ή οι δουλειές που έχουν θα πάνε κατα διαόλου(ήδη πάνε), τότε κορο’ι’δεύουν τον εαυτό τους και τους άλλους. Και εν κατακλείδι μπορεί να πεί κάποιος για την απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς… “όλα τα είχε η Μαριωρή, ο φερετζές της έλειπε”. Ας σκεφτούμε λοιπόν πιά άποψη είναι ορθή… η πρώτη, η δεύτερη ή …καί οι δύο;

    • Ο/Η Kilkis λέει:

      Δεν κατάλαβα η εξέλιξη να είναι αποτέλεσμα απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου! αν είναι, τα παραπάνω ερωτήματα πάνε και σε όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους.
      Μήπως δεν κατάλαβαν ποιά είναι η Θεοδωρίδου; Δεν μιλάμε για τη Νατάσα.

  4. Ο/Η αναπ-οδος λέει:

    Εκεί που μπαίνει ο πολιτισμός τελειώνουν οι μικροεγωισμοί και οι δηθεμενιές. Προφανώς δεν κατάλαβαν εκεί στο δήμο ούτε ποιους απέρριψαν ούτε και για ποιο λόγο. Ένας άνθρωπος της πόλης του Κιλκίς που είναι πλέον καταξιωμένος και τον θαυμάσαμε να διεθύνει την συναυλία των χριστουγέννων από την κρατική τηλεόραση και μία κυρία που την έχει επιλέξει επανειλημένα ο Μίκης Θεοδωράκης για να ερμηνεύσει τραγούδια του απορρίφθηκαν από ποιους; Από το δημοτικό συμβούλιο του Κιλκίς. Μοιάζει λίγο με ποντιακό ανέκδοτο. Και τελικά μήπως αυτό το δημοτικό συμβούλιο είναι από μόνο του ποντιακό ανέκδοτο; χα χα λοιπόν κύριοι. Εύχομαι εκεί που φτύνετε σε λίγο καιρό να γλείφετε.

  5. Ο/Η Kilkis λέει:

    Η κα Θεοδωρίδου απ’ ότι γνωρίζω σπανίως εμφανίζεται στην Ελλάδα κι ο Ορφανίδης παρομοίως. Δεν είναι φυσιολογικό να έχουν μια εταιρία εκτός Ελλάδος για τις Ευρωπαϊκές εμφανίσεις τους; Αν ήταν στην Γερμανία η εταιρία τους θα ήταν αποδεκτό δηλαδή από το Δήμο; (δεδομένης της συγκυρίας των σχέσεών μας “υπόδουλου-κατακτητή”).
    Κι ύστερα νομίζω ότι κάποιοι ξεχνάνε ότι ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ το 1913 κι όχι οι Βούλγαροι. Αν κάποιος δικαιολογείται να έχει κόμπλεξ αυτός θα ήταν ο Βουλγάρικος λαός κι όχι ο Ελληνικός. Σωστά;
    Χρήσιμη είναι η κουβέντα που έγινε, δικαιολογημένος και ο πρώτος προβληματισμός περί “βουλγάρικης εταιρίας”, ως ένα σημείο, για τον πιθανό αντίκτυπο στην Κιλκισιώτικη κοινή γνώμη αλλά αν τελικά γίνει και η εκδήλωση θα είναι το καλύτερο. Μήπως να το ξανασκεφτούν στο Δήμο;
    Γιατί αν μάθουν παραέξω το τι αποφασίζουμε ούτε “Νατάσα Θεοδωρίδου” θα έρθει, ούτε “Άντζελα Δημητρίου”, ούτε οι άλλοι που κυνηγάνε τις αρπαχτές στα γειτονικά καζίνο!

  6. Ο/Η Τρακατρούκης λέει:

    Θεωρώ ότι ο Δήμος έπραξε προς το συμφέρον του. Το γεγονός ότι απευθύνεται σε ένα κοινό που στη βάση του είναι αμόρφωτο, απαίδευτο και συντηρητικό (μη ξεχνάμε ότι η χρυσή αυγή έχει από τα υψηλότερα ποσοστά της στο Νομό μας), θα ήταν πολύ λογικό να δεχτεί κριτική γι αυτή την επιλογή. Ενώ τώρα παρουσιάζει ένα δήθεν “πατριωτικό” πρόσωπο…
    Το πρόβλημα δεν είναι ο Δήμος, αλλά το κοινό το οποίο εκπροσωπεί…

    • Ο/Η Kilkis λέει:

      Εντάξει, γι’αυτό είπα ότι καλώς έγινε η κουβέντα που έγινε.
      Η κάθε αρχή (στην περίπτωσή μας του Δήμου) εκλεγεται για να οδηγεί την κοινωνία κι όχι για να χειραγωγείται! Ακόμα κι “αμόρφωτοι” θα εκτιμήσουν το γεγονός ότι πήγαν σε κάτι καλύτερο. Αν οι άρχοντες κάνουν τα χατήρια του ένος ή του άλλου.. τη βάψαμε! (δυστυχώς βέβαια αυτός είναι ο κανόνας).
      Και στο τέλος της θητείας κάνουμε λογαριασμό και βλέπουμε αποτέλεσμα: θετικό ή αρνητικό;
      Ας γίνει τώρα και η εκδήλωση…κι όλα καλά.

  7. Ο/Η Ιωάννου Ε λέει:

    Το θέμα είναι εμφανώς ηθικής τάξεως .Μας αρέσει να έρχονται Ελληνες με εταιρίες που εδρεύουν σε γείτονες χώρες με χαμηλό συντελεστή φορολογίας, να κάνουν συναυλίες και να πληρώνονται κανονικά ? Αν μας αρέσει τότε να μην αναζητάμε τρόπους να βγούμε από τα οικονομικά αδιεξοδα, να μην αναρωτιώμαστε γιατι δεν πατάει ψυχή στα μαγαζιά μας, γιατί θα κλείσουν οι μικρες επιχειρήσεις και θα μείνουν οι κολοσσοί.
    Απλά τα πράγματα. Το δύσκολο κομμάτι για όλους όσους κόπτονται για την πατρίδα και το διατυμπανίζουν δεξιά και αριστερά, και προάγουν τον ελληνικό πολιτισμό είναι να αποδείξουν ΕΜΠΡΑΚΤΑ και όχι μόνο με τα λόγια τους ότι πονάνε για αυτήν την Ελλάδα. Τα λόγια είναι εύκολα. Παράλληλα με την λαμπρή καριέρα σε ολόκληρο τον κόσμο (υπερβολές σε πληρωμένες συνεντεύξεις -έλεος πια με δαύτες) κοιτάν συχνά πυκνά στην Ελλαδίτσα για καμιά αρπακτή με το αζημιωτο πάντα αλλά δεν λημνονούν να σκαρφιστούν τεχνάσματα για να μην αποδίδουν φόρους σε τούτη τη χώρα για να αυξήσουν έτσι τα ποσά που θα μπουν στην τσέπη τους.

    Κατά τα άλλα η πόλη, η πατρίδα τους γυρνάει την πλάτη, αφού όμως προηγουμένως της γύρισαν την πλάτη οι ίδιοι.

  8. Ο/Η Kilkis λέει:

    Παρακαλώ μπορεί ο διαχειριστής να μου πει γιατί σβύστηκαν τα σχόλιά μου; (ή κάνω λάθος;)
    Πάντως αν θεωρείτε ότι επειδή ανέφερα ονόματα θίγω την ιδιωτική ζωή κάποιων, να διευκρινήσω ότι μιλούσα για επαγγελματίες. Οπότε αφορά την επαγγελματική τους δραστηριότητα που δεν είναι ιδιωτική αλλά δημόσια. Και τέλος πάντων μιλάω για ζητήματα που εύκολα τα διαπιστώνει κανείς (αν ενδιαφερθεί).

    • Ο/Η Kilkis24 λέει:

      Δυστυχώς φίλε μας, κρίναμε ότι υπήρξαν για κάποια πρόσωπα άδικοι και μειωτικοί σχολιασμοί, για τους οποίους δεν μπορούσαμε ν` αναλάβουμε την ευθύνη των συνεπειών τους. Πάντως, οφείλουμε να δηλώσουμε ότι το εν γένει κόσμιο ύφος σου ταιριάζει με τη φιλοσοφία της ιστοσελίδας και τα σχόλιά σου είναι για μας ευπρόσδεκτα.

      • Ο/Η Kilkis λέει:

        Αν το κρίνατε εσείς…καλώς.
        Αν το έκριναν άλλοι…λυπάμαι.
        Πάντως στα θέματα “πολιτισμού” του Δήμου υπάρχει μια “καταχνιά” που έρχεται απο το παρελθόν και η σημερινή Διοίκηση του Δήμου δεν φρόντισε να διώξει.
        Και να πω τα ίδια πράγματα χωρίς ονόματα:
        1. Έχετε δει πως πληρώνει ο κόσμος τα δίδακτρα στα μαθήματα μουσικής του Δήμου; Υπάρχουν παραστατικά είσπραξης διδάκτρων;
        2. Έχετε ακούσει να έχουν τεθεί οικονομικοί στόχοι στην καλοπληρωμένη διοίκηση του φορέα που διοργανώνει το κουκλοθέατρο για να κριθεί η αποτελεσματικότητα της; Ακόμη πληρώνουμε (έστω μέσω επιδοτήσεων) και το φαγητό των συμμετεχόντων! Πότε επιτέλους θα γίνει αυτοτροφοδοτούμενο το “Φεστιβάλ κουκλοθεάτρου”;
        3. Δεν έχετε δει “περίεργες” συνεργασίες προμηθευτών υπηρεσιών ήχου και φωτισμού του Δήμου; Στους διαγωνισμούς είναι “ανταγωνιστές” (φαίνεται στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ) και στην υλοποίηση “συνεργάτες” (φαίνεται με το μάτι).
        Ρίχνετε και καμιά ματιά στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ όταν έχετε αϋπνίες ή κακοκεφιές για να σας “φτιάχνει”. Δείτε π.χ. τι χρωστούσαν από τα χρόνια που πέρασαν! τι ξοδέψανε σε μπύρες και πανηγύρια! και μερικοί προμηθευτές θα δουν ότι ..τους ξέχασαν στην λίστα!
        http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%25CE%2592%25CE%259F%25CE%2596%25CE%25A3%25CE%259F%25CE%25A1%25CE%2593%25CE%25A1-7%25CE%25A1%25CE%2599&sa=U&ei=mt-KUY6ZHYLMOYaHgOgK&ved=0CAcQFjAA&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNHWKuVz_HfCeJ3uAnHLotOJn2elqg

      • Ο/Η Kilkis λέει:

        Παρεμπιπτόντως θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τους στόχους που προβλέπονται στην σύμβαση κουκλοθεάτρου (παρακάτω). Δείτε και τις αμοιβές, αν αφορούν όλη την “ομάδα εργασίας”, ποιά είναι αυτή;
        http://et.diavgeia.gov.gr/f/all/ada/45%CE%A0%CE%A7%CE%A9%CE%95%CE%A7-5%CE%A32

  9. Ο/Η Ταγματασφαλίτης λέει:

    Και ποσο θα στοιχιζε η συναυλια παιδια;;; αριθμο σε ευρω παρακαλω

    • Ο/Η Kilkis λέει:

      Δεν ξέρω, ας πουν οι εμπλεκόμενοι.
      Κάπου άκουσα για 30.000€, κάπου αλλού άκουσα για τζάμπα (ο Δήμος θα παραχωρούσε το θέατρο λόφου και τα έξοδα θα καλύπτονταν απο εισητήριο 10€ που θα εισέπρατε η εταιρία).
      Κανονικά δε θα έπρεπε στην ενημέρωσε που έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο να διευκρινηστεί; διευκρινίστηκε ή κοιμούνται οι Δημοτικοί Σύμβουλοι; (Κάποιοι ψηφίζουν συνέχεια “ΝΑΙ σε όλα” και κάποιοι “ΟΧΙ σε όλα”! Στην σχετική ανακοίνωση δεν είδαμε πάντως τέτοια πληροφορία που σημαίνει ότι δεν υπήρχαν υπερβολικές απαιτήσεις από Human voice, αλλιώς θα τις έφερναν σαν δικαιολογία από το Δήμο, σίγουρα.

      Αλήθεια εσύ πόσα θα έδινες;

      • Ο/Η ολοι μαζί λέει:

        Αν ήταν για τσάμπα δεν νομίζω ότι ο Ορφανίδης και οι συν αυτώ θα έφερναν το θέμα στη δημοσιότητα. Απίθανο μου ακούγεται….

        • Ο/Η Kilkis λέει:

          που να ξέρω!!
          Υποθέτω οι δημοτικοί σύμβουλοι ενημερώθηκαν για την γραπτή προσφορά της Human Voice, κλπ ή μήπως όχι;
          Κανένας Δημοτικός Σύμβουλος ρε παιδιά να μας πει λεπτομέρειες;
          Κοιμόντουσαν όλοι στη συζήτηση; δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ή απλά απαξιούν να συνομιλήσουν με τους πολίτες που τους ψήφισαν;

  10. Ο/Η Ταγματασφαλίτης λέει:

    Αν ηταν με εισητηριο τοτε επρεπε να γινει, πολυ εθνικιστες μας το παιζουν τωρα τελευταια τα λαμογια.

    • Ο/Η Παράνομος λέει:

      Τέντζερη ποιους αποκαλείς λαμόγια? Αυτούς που ως ΟΝΝΕΔόπουλα φώναζαν «Ζήτωσαν οι Χίτες, οι ταγματασφαλίτες, ζήτω η ΟΝΝΕΔ και οι ΔΑΠίτες»?
      Τα έχεις χάσει τελείως.

Σχολιάστε