My Twitter Feed

4 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

“Μέτρα πριν το άνοιγμα σχολείων” -

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου, 2021

ΑΚΕ: Διαφοροποίηση στο ΣΕΝΚ -

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου, 2021

Συνεχίζονται τα αντιπλημμυρικά -

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου, 2020

Σταθερά στη μαύρη πρώτη θέση! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

“Γαλάζια νυστέρια” για το ΓΝΚ! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Διερεύνηση καταγγελιών -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

To tvxs.gr για το Νοσοκομείο Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Εξανέστη από το… βήμα του twitter -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Το success story της “Κουκάκης”

koukakis-kilkisΜε τίτλο “Σε επτά χώρες της Ευρώπης εξάγει η ακριτική Φάρμα Κουκάκη” η ιστοσελίδα του Βόλου newsvolos.blogspot.gr αναφέρει σε δημοσίευμα της για την κιλκισιώτικη παραγωγική μονάδα τα εξής:

Η επιβράβευση των προσπαθειών επήλθε πριν από περίπου δύο χρόνια, με την ανάπτυξη εξαγωγών δραστηριοτήτων, αριθμώντας πλέον παρουσία σε επτά χώρες της Ευρώπης, ενώ αυτή την εποχή βρίσκεται σε διερευνητικές επαφές με την αγορά της Γερμανίας.

Σε επτά χώρες του εξωτερικού απολαμβάνουν πλέον οι καταναλωτές τα γαλακτοκομικά προϊόντα της οικογενειακής επιχείρησης «Φάρμα Κουκάκη», από τους ακριτικούς Κάτω Αποστόλους του Κιλκίς, καταφέρνοντας σε μόλις δύο χρόνια εξαγωγικής δραστηριότητας να εμφανίζει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.

Τα πρώτα θεμέλια ανάπτυξης της επιχειρηματικής δραστηριότητας της «Φάρμας Κουκάκη», μπαίνουν το 1977, όταν ο Κώστας και η Ολγα Κουκάκη δημιουργούν στην περιοχή μια μικρή κτηνοτροφική μονάδα. Στην αρχή, το γάλα κατευθύνεται σε μεγάλη βιομηχανία της Μακεδονίας, ενώ 20 χρόνια αργότερα, ο γιος τους Θανάσης, φτιάχνει μια οικοτεχνία που μεταποιεί το γάλα των γονιών του, γεννώντας έτσι τη φάρμα Κουκάκη.

Σε επτά χώρες της Ευρώπης εξάγει η ακριτική Φάρμα Κουκάκη

Το αγνό και νόστιμο αγελαδινό γάλα διαφημίζεται από στόμα σε στόμα, ενώ παράλληλα στο χαρτοφυλάκιο της παραγωγής εντάσσονται και νέα προϊόντα, όπως γιαούρτι αγελαδινό και πρόβειο, ρυζόγαλο, κρέμα βανίλιας και αριάνι, που γίνονται σιγά σιγά γνωστά σε όλη τη χώρα. Τα προϊόντα παράγονται με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα πιστοποίησης έχοντας σαν στόχο, τη διάθεσή τους και στη διεθνή αγορά.

Το 2009, η επιχείρηση εκσυγχρονίζεται, μετακομίζοντας σε μια πρότυπη μονάδα 5.000 τ.μ. όπου χωρίς παρεκκλίσεις εφαρμόζονται αυστηροί ποιοτικοί έλεγχοι και όλοι οι κανόνες υγιεινής. Σήμερα, επεξεργάζεται ετησίως 18 εκατ. λίτρα γάλακτος, ενώ κάθε μέρα το γάλα καταφτάνει με βυτία και με μια σειρά αυτόματων διαδικασιών ομογενοποιείται, υποβάλλεται σε ήπια θερμική παστερίωση διατηρώντας αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά του. Αν και οι παραγγελίες αυξάνονται, η οικογένεια Κουκάκη επιλέγει να μην πολλαπλασιάσει την παραγωγή, προκειμένου να μην υπάρξουν στο ελάχιστο απώλειες στην ποιότητα της πρώτης ύλης, που διασφαλίζει ένα ανταγωνιστικό προϊόν. Η επιχείρηση έχει καθετοποιημένη παραγωγή, καθώς διαθέτει κτηνοτροφική μονάδα, αναπτύσσοντας δραστηριότητα και στον πρωτογενή τομέα (ζωικό και φυτικό), εξασφαλίζοντας την πρώτη ύλη σε όλα τα στάδια, μέχρι το τελικό προϊόν, από το χωράφι στο ράφι.

Εξαγωγές

Έχοντας ξεκινήσει τα τελευταία μόλις δύο χρόνια την εξαγωγική της δραστηριότητα, καταφέρνει σε σύντομο χρονικό διάστημα να έχει παρουσία σε συνολικά επτά χώρες έως σήμερα.

Ενώ σύμφωνα με τη διοίκηση, την περίοδο αυτή βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την αγορά της Γερμανίας, αναμένοντας πριν από το τέλος του 2013 την ολοκλήρωση της. Συγκεκριμένα, σήμερα η «Φάρμα Κουκάκη» εξάγει τα προϊόντα της στην Ιταλία, τη Γαλλία, την Αγγλία, τη Πολωνία, την Κύπρο, την Ουκρανία και την Ολλανδία. «Ο ρυθμός ανάπτυξης των εξαγωγών μας είναι σταθερά διψήφιος» όπως τονίζει μιλώντας στην «ΗτΣ» ο Αθανάσιος Κουκάκης, διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης επιχείρησης, υπογραμμίζοντας: «Στρατηγική μας είναι να επεκταθούμε περαιτέρω στις αγορές του εξωτερικού. Σε όλη την προϊοντική μας γκάμα κυριαρχεί η επιμονή και η αφοσίωσή μας για υψηλών προδιαγραφών ποιοτικά χαρακτηριστικά, που έχουν ως βάση το ελληνικό φρέσκο γάλα. Τα προϊόντα μας παράγονται με φροντίδα, καθώς πρώτα τα δίνουμε στα παιδιά μας και κατόπιν προωθούνται στους καταναλωτές».

Δίκτυο πωλήσεων

Με αίσθημα ευθύνης, προσήλωση στην παράδοση και ευαισθησία για την επόμενη γενιά τα προϊόντα της Φάρμας Κουκάκη αυξάνουν διαρκώς το μερίδιο αγοράς, ενώ σήμερα βρίσκονται στο ράφι ενός δικτύου 2.200 σημείων πώλησης, εκ των οποίων τα 1.700 σημεία βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα και τα 500 στην Νότια Ελλάδα. Ενώ πρόσφατα, το γιαούρτι που εξάγει στην Αγγλία, διακρίθηκε στο διαγωνισμό γευσιγνωσίας Great Taste Awards.

«Στόχος μας είναι η ανάπτυξη σε δύο βασικές κατευθύνσεις: γεωγραφικά και προϊοντικά. Γεωγραφικά, επιδιώκουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη των σημείων πώλησης, εντάσσοντας για παράδειγμα τα νησιά στο δίκτυό μας και προϊοντικά λανσάρουμε νέους κωδικούς, διασφαλίζοντας πάντα την ποιότητα» όπως τονίζει ο Αθανάσιος Κουκάκης, υπογραμμίζοντας πως «όραμά μας είναι να κατοχυρωθούμε στη συνείδηση των καταναλωτών, -τους οποίους και ευχαριστούμε πολύ-, ως παραγωγοί γαλακτοκομικών προϊόντων υψηλής ποιότητας. Προσφέρουμε αγνά και γνήσια ελληνικά προϊόντα και στον τομέα αυτό δεν κάνουμε κανέναν συμβιβασμό».

 

Σχολιάστε