My Twitter Feed

3 Φεβρουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ο Βιεϊρίνια στον ΣΦ ΠΑΟΚ Κιλκίς -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Καλείται συνεταιριστική τράπεζα -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Ναι αλλά γινόμαστε …Χόλυγουντ! -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Έχει Ευζώνους και η Ευρυτανία; -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Παίρνουμε πάλι την ανηφόρα; -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Ποιοι εκλέχτηκαν στη νέα ΝΕ Κιλκίς -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

“Υποβάθμιση και της Γουμένισσας” -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Κοιτάμε Μπροστά χωρίς απόβλητα -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Τι θα γίνει με τον Προαστιακό;

Τι απαιτείται για να λειτουργήσει επιτέλους ο περίφημος Προαστιακός Σιδηρόδρομος Κιλκίς – Θεσσαλονίκης, που εδώ και χρόνια πολλά τον ακούμε αλλά πέραν των σχεδίων επί χάρτου δεν έχει γίνει ουδέν;

trenoΙδού τι απαντούν στελέχη των τεχνικών υπηρεσιών του ΟΣΕ:

Το Κιλκίς είναι η κοντινότερη μεγάλη πόλη στη Θεσσαλονίκη, με το σιδηροδρομικό δίκτυο να έχει ανακατασκευαστεί πρόσφατα. Υπάρχει διπλή γραμμή μεταξύ Σ.Σ. Γαλλικού και Σ.Σ. Φιλαδέλφειας, με τον τελευταίο να έχει ήδη υποδομή για προαστιακό σιδηρόδρομο (πεζογέφυρα, υπερυψωμένες αποβάθρες) κλπ. Επίσης, διαθέσιμα τρένα υπάρχουν (αυτοκινητάμαξες ΜΑΝ σειράς “701 – 720”).

Τι χρειάζεται ακόμα; Ένα ανταποκρινόμενο λεωφορείο του ΟΣΕ, όπως ακριβώς γίνεται και στον προαστιακό σιδηρόδρομο των Πατρών, στο Σ.Σ. Κρηστώνης, πέντε χλμ από το Κιλκίς. Το λεωφορείο θα πραγματοποιεί κυκλική διαδρομή ως εξής: Νοσοκομείο – 1ο Λύκειο/1ο ΕΠΑΛ – Αστυνομία – Μητρόπολη – Δημοτικό Αναψυκτήριο – 3ο Γυμνάσιο – 2ο ΕΠΑ.Λ. – Στρ. Καμπάνη κι επιστροφή στην Κρηστώνη, με επιβάτες από και προς τον προαστιακό.

Το δρομολόγιο Θεσσαλονίκηκη – Κιλκίς θα είναι δυνατό να επεκτείνεται για κάποια δρομολόγια ως τις Μουριές ή τη Ροδόπολη Σερρών, εξυπηρετώντας έτσι και τη Βιομηχανική Περιοχή του Σταυροχωρίου, όπως και σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε περιοχές κατά μήκος της γραμμής. 

Επίσης, κάποια προαστιακά δρομολόγια μπορούν να φτάνουν και μέχρι το Πολύκαστρο, εξυπηρετώντας την έδρα του Δήμου Παιονίας, την Αξιούπολη και ενδιάμεσα χωριά (Γέφυρα, Άσπρος κα).

Μετά απ` αυτά, το ερώτημα που προκύπτει προς κάθε αρμόδιο είναι απλό: Γιατί κύριοι δεν υλοποιείται ένα τόσο σοβαρό για πολλαπλούς λόγους έργο; Ας ελπίσουμε ότι δεν θα περιμένουμε …πολλά χρόνια ακόμα για μια εμπράγματη απάντηση!

Πληροφορίες από sidirodromikanea.blogspot.gr/2014/06/blog-post_53.html

Σχολιάστε