My Twitter Feed

4 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

“Μέτρα πριν το άνοιγμα σχολείων” -

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου, 2021

ΑΚΕ: Διαφοροποίηση στο ΣΕΝΚ -

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου, 2021

Συνεχίζονται τα αντιπλημμυρικά -

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου, 2020

Σταθερά στη μαύρη πρώτη θέση! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

“Γαλάζια νυστέρια” για το ΓΝΚ! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Διερεύνηση καταγγελιών -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

To tvxs.gr για το Νοσοκομείο Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Εξανέστη από το… βήμα του twitter -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Πτώσης τζίρου 11-20% σε Κιλκίς

Από 11-20% εκτιμάται ότι ήταν το ποσοστό πτώσης του τζίρου στα καταστήματα του Κιλκίς κατά τη διάρκεια της ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου του Μαΐου, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι.

ekptoseis1Αυτό προκύπτει από τις εκτιμήσεις των εμπορικών συλλόγων, που περιλαμβάνει η έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ για το εν λόγω διάστημα, με το γενικό ποσοστό πτώσης σ` επίπεδο χώρας να φτάνει στο 16,13%.

Από τους εκπροσώπους των συλλόγων επισημάνθηκε η συρρίκνωση της διάρκειας της εκπτωτικής περιόδου, καθώς φέτος οι ενδιάμεσες εκπτώσεις διήρκεσαν σχεδόν μια εβδομάδα, εφόσον συνέπεσε η έναρξη του 10ημέρου με την Κυριακή του Πάσχα, ενώ την Κυριακή των εκπτώσεων δεν άνοιξαν στην πλειονότητα τους τα καταστήματα.

Σύμφωνα με το ΙΝΕΜΥ, η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος του Μαΐου στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν επηρεάζει τον συνολικό τζίρο, για το διάστημα της ανοιξιάτικης-καλοκαιρινής σεζόν. Ένας στους τέσσερις επιχειρηματίες πιστεύει ότι το συγκεκριμένο μέτρο έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του συνολικού τζίρου της σεζόν και ένας στους πέντε ότι έχει θετικό αντίκτυπο.

Να σημειωθεί ότι η πλειονότητα του εμπορικού κόσμου δεν συμφωνεί με το μέτρο των ενδιάμεσων εκπτώσεων και αυτό είναι ένα εύρημα που επαναλαμβάνεται με σταθερό περίπου ποσοστό της τάξεως του 60%, σε όλες τις περιοδικές έρευνες που έχει διεξάγει η ΕΣΕΕ τα τελευταία 2 χρόνια.

Πάντως, η ΕΣΕΕ προτείνει ένα 10ήμερο προσφορών από 14-24 Μαΐου 2016 ως «”συμφωνία τιμής και αξιολόγησης των ελληνικών εμπορικών καταστημάτων από τους καταναλωτές που μας τιμούν και μας κρατούν ζωντανούς με την εμπιστοσύνη τους σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς”.

 

Σχολιάστε