My Twitter Feed

5 Φεβρουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Διαμαρτυρία για επίσκεψη Στεφανή -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Ήρεμα νερά ενόψει 3ου κύματος -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Έμποροι: Θέλουμε μαγαζιά ανοιχτά -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Επίσκεψη Στεφανή για το ΠΚΕΕΥΕ -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

“Στη ΝΔ κάποιοι τρώνε δικούς της” -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Ο Βιεϊρίνια στον ΣΦ ΠΑΟΚ Κιλκίς -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Καλείται συνεταιριστική τράπεζα -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Ναι αλλά γινόμαστε …Χόλυγουντ! -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Προϊόν που δεν πουλάει

fotis-papouliasΤου Φώτη Παπούλια (ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ)

——————————————————————————————————————————————————————————————-Από πότε μια ιδιωτική εταιρεία ερευνών η οποία εξυπηρετεί τους πελάτες της και αμείβεται αδρά από αυτούς γίνεται στα χέρια του πρωθυπουργού εργαλείο πολιτικής επικοινωνίας;

Από πότε ο Αντώνης Σαμαράς υιοθετεί τα αποτελέσματα έρευνας εταιρείας ιδιωτικών συμφερόντων -έστω και υπό την «αιγίδα» του υπουργείου Ανάπτυξης, σε συνεργασία με το ΣΕΒ και την Εταιρεία Ανώτατων Στελεχών Επιχειρήσεων;

Από πότε ο πρωθυπουργός αναζητά σανίδα σωτηρίας σε «εργαλεία» τα οποία όχι απλώς επιδέχονται ανταπόδειξης, αλλά κυρίως διαψεύδονται από την τραγική πραγματικότητα;

Είναι κατανοητή η προσπάθεια του Α. Σαμαρά να πιαστεί ως άλλος «πνιγμένος» όχι από τα μαλλιά του αλλά απ’ ό,τι νομίζει ότι επικοινωνείται εύκολα και άρα μπορεί να δημιουργήσει «αίσθημα τόνωσης» στην κοινωνία η οποία περιμένει εναγωνίως την πολυθρύλητη αλλά ματαίως αναζητούμενη ανάπτυξη. Ο πρωθυπουργός μάλλον αγνοεί ότι για να επικοινωνήσεις ένα προϊόν κατ’ αρχήν πρέπει να υπάρχει το προϊόν και έπεται η στρατηγική για να το «πλασάρεις». Ο πρωθυπουργός δεν στερείται απλώς στρατηγικής, αλλά κυρίως στερείται πολιτικού προϊόντος, το οποίο το αναζητά εδώ κι ένα χρόνο, αντιλαμβανόμενος ότι το πακέτο «μνημόνιο» δεν πουλάει πλέον ούτε στους τυφλούς ούτε στους μουγκούς.

Εκτός και αν πιστεύει ότι οι χθεσινές «φιέστες» στο Ζευγολατιό Κορινθίας μπορεί να θαμπώσουν τους ιθαγενείς, να δημιουργήσουν κλίμα αισιοδοξίας, ελπίζοντας ότι η εικόνα θα θολώσει το πραγματικό πρόβλημα, και οι στρατιές των… αισιοδοξούντων υπηκόων θα αλαλάζουν ενθουσιωδώς για την καλή τους τύχη. Ο Α. Σαμαράς δεν είναι ο σύγχρονος Μαυρογιαλούρος – εκείνος τουλάχιστον διέθετε το προσόν της άγνοιας. Ο πρωθυπουργός δεν έχει ούτε αυτό το άλλοθι, αφού γνωρίζει ότι η τήρηση των δεσμεύσεών του στο οικονομικό κατεστημένο και στην τρόικα είναι η αναγκαία προϋπόθεση της προσωπικής του (μακρο- ή μικρο-)ημέρευσης στο τιμόνι της χώρας.

Είναι προφανές ότι ο «πωλητής-πρωθυπουργός» αφού δεν έχει τίποτα να παρουσιάσει που να αξίζει, θα χάσει. Αυτός εξάλλου είναι ο νόμος της αγοράς που ο ίδιος υπερθεματίζει, ακόμα και αν πιστεύει ότι ο πολιτικός λόγος επέχει θέση διαφημιστικού σλόγκαν.

Ο ίδιος μάλιστα χθες πρέπει να έζησε το απόλυτο «αλαλούμ» της κυβέρνησής του, όταν διατάξεις του πολυνομοσχεδίου «χάθηκαν» στον δρόμο προς τη Βουλή, άλλες θα επανέλθουν διά της «πλαγίας οδού», δηλαδή σε άσχετα νομοσχέδια, και άλλες θα αναζητηθούν στο εγγύς μέλλον. Ο Αντώνης Σαμαράς επαίρεται για τις σπουδές του στην Αμερική, όμως αποδεικνύεται ότι δεν έχει κατανοήσει έναν απλό κανόνα πολιτικού μάρκετινγκ που ισχύει, ότι «ο πολιτικός λόγος δεν είναι διαφημιστικός λόγος», όσο και αν κάποιοι θέλουν να τον εμφανίζουν ως τέτοιον. Εξάλλου ο Μαυρογιαλούρος είναι πάντα επίκαιρος…

Σχολιάστε