My Twitter Feed

24 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Κοινές ασκήσεις Ελλάδας – ΗΠΑ -

Κυριακή, 24 Ιανουαρίου, 2021

Συλημένο ταφικό μνημείο σε Μεσιά -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

“Επικίνδυνο τα άνοιγμα σχολείων” -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

Τρία κρούσματα, 1008 εμβολιασμοί -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

Φραγγίδης: Απαλλαγή από διόδια -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

Νέα κρούσματα: Λίγα αλλά …πολλά! -

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021

Κινητοποιήσεις για τα διόδια -

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου, 2021

Περί τους 500 οι εμβολιασμοί -

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου, 2021

Παραστατίδης: Να γίνει ο δρόμος

*Ερώτηση και για τη στέγαση δημόσιων υπηρεσιών.

Ο δρόμος Κιλκίς – Θεσσαλονίκης “είναι επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί άμεσα”, τονίζει ο ανεξάρτητος βουλευτής Κιλκίς, Θόδωρος Παραστατίδης, σε επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Ανάπτυξης, που κατέθεσε στη Βουλή.

Σύμφωνα με τον Κιλκισιώτη βουλευτή, “το τμήμα αυτό του δρόμου είναι πολύ επικίνδυνο διότι εκτός των ΙΧ αυτοκινήτων το χρησιμοποιούν και φορτηγά κυρίως από τις γειτονικές χώρες (Βουλγαρία, Fyrom).

Η ερώτηση του κ. Παραστατίδη έχει ως εξής:

ΙΣΤΟΡΙΚΟ : Ξεκίνησε η προσπάθεια ένταξης και κατασκευής του οδικού άξονα που συνδέει το Κιλκίς με την Θες/νίκη από το 1998 στο ΠΕΠ και Γ΄ ΚΠΣ. Ολοκληρώθηκε το μισό τμήμα στον οδικό άξονα από κόμβο Μαυτονερίου έως Νέα Σάντα καθότι αυτό δεν είχε πρόβλημα απαλλοτριώσεων.

Το υπόλοιπο τμήμα από Νέα Σάντα  έως Κόμβο Ασύρου εντάθηκε στο ΕΣΠΑ  στις 03-06-2009 με προϋπολογισμό 88.000.000 E. Δημοπρατήθηκε στις 09-11-2010 και εκ των υστέρων υπήρξε η κήρυξη απαλλοτριώσεων.

Επίσης προέκταση του ιδίου οδικού άξονα είναι η κατασκευή του τμήματος από κόμβο Μαυτονερίου έως είσοδο Κιλκίς. Το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ στις   28-06-11 με προϋπολογισμό 28.000.000 E και δημοπρατήθηκε στις 23-10-2012.

Κύριε Υπουργέ,

Πρέπει να γνωρίζετε πως το έργο αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί άμεσα διότι το τμήμα αυτό του δρόμου είναι πολύ επικίνδυνο διότι εκτός των ΙΧ αυτοκινήτων το χρησιμοποιούν και φορτηγά κυρίως από τις γειτονικές χώρες (Βουλγαρία, Fyrom). Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο.

Αυτό που προκαλεί ανησυχία στους πολίτες του Νομού μου αλλά και σε εμένα τον ίδιο, είναι ότι ενώ έχει εγκατασταθεί εργολάβος από την Άνοιξη του 2011, η απόφαση για τις απαλλοτριώσεις έχει δημοσιευθεί προσφάτως (τον 9ο /2012).

Γι’ αυτό ερωτάσθε:

Να μας ενημερώσετε για την πρόοδο των διαδικασιών και σε ποια φάση βρίσκονται προκειμένου να τακτοποιηθούν οι ατέλειες και οι ελλείψεις των φακέλων όπως αυτού των απαλλοτριώσεων.

Αν μπορεί να εκτιμηθεί το χρονοδιάγραμμα έναρξης και ολοκλήρωσης των έργων.”

 

Για τη στέγαση δημοσίων υπηρεσιών

Με άλλη ερώτησή του, αυτή τη φορά προς τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ο κ. Παραστατίδης αναφέρεται στο θέμα της στέγασης δημοσίων υπηρεσιών του νομού Κιλκίς, τονίζοντας τα εξής:

Κύριε Υπουργέ,

Στα πλαίσια εξοικονόμησης οικονομικών πόρων  και περιορισμού εξόδων του Δημοσίου, ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες, θα πρέπει το υπουργείο και εσείς προσωπικά, να επανεξετάσετε την πολιτική στέγασης των Δημοσίων Υπηρεσιών της πόλης του Κιλκίς.

Την στιγμή μάλιστα που υπάρχουν νεόδμητα κτήρια με πολλαπλούς χώρους και είναι σφραγισμένα, όπως για παράδειγμα η Εργατική Εστία για τα οποία καταβάλλονται υψηλά τιμήματα για ενοίκιο στέγασης. 

Γι’ αυτό ερωτάσθε:

  • Τι προτίθεστε να κάνετε γι’ αυτό το θέμα ώστε να εξοικονομηθούν πόροι για το δημόσιο ;” 
Σχολιάστε