Πάμε τώρα για Σεπτέμβρη, και …βλέπουμε
* Κολλημένος ο δρόμος Κιλκίς – Θεσσαλονίκη.
Το ζήτημα της ολοκλήρωσης της οδικής σύνδεσης Κιλκίς- Θεσσαλονίκη, με την κατασκευή του τμήματος Ν. Σάντα- Ασύρου, καθυστερεί λόγω της εκκρεμότητας με τις απαλλοτριώσεις των εφαπτόμενων εκτάσεων στον οδικό άξονα. Η διαδικασία των απαλλοτριώσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβριο, ώστε να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες κατασκευής από τον ήδη εγκατεστημένο εργολήπτη.
Αυτό τονίστηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Κιλκίς με συμμετοχή του αντιπεριφερειάρχη Κ. Μακεδονίας, υπεύθυνου για την ανάπτυξη, Κωνσταντίνου Καραπαναγιωτίδη, του αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς Χρ. Γκουντενούδη, του προέδρου του ΕΒΕ Π. Τονικίδη, του περιφερειακού συμβούλου Π. Θωμαϊδη, μελών του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου και του Εμπορικού Συλλόγου Κιλκίς.
Απ` τον κ. Τονικίδη τέθηκε επίσης το ζήτημα της άμεσης δρομολόγησης της σύνδεσης του Κιλκίς με την Θεσσαλονίκη μέσω του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, ενώ έγινε και σύντομη αναφορά στα ζητήματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο του νομού.
Ο πρόεδρος του ΕΒΕ αναφέρθηκε διεξοδικά στο μείζον ζήτημα που ανέκυψε το τελευταίο διάστημα, αυτό της πιθανής υποβάθμισης του Τελωνείου Κιλκίς και στις συνέπειες που συνεπάγεται αυτή η δυσμενή εξέλιξη.
Ο κ. Καραπαναγιωτίδης ανέφερε ότι το ίδιο ενδεχόμενο αντιμετωπίζουν και άλλα Τελωνεία της Περιφέρειας, όπως της Βέροιας και Σκύδρας με ανάλογη δραστηριότητα όπως αυτή του Τελωνείου Κιλκίς. Ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης πρότεινε και συμφωνήθηκε στη σύσκεψη, την συνδυασμένη αντιμετώπιση του θέματος με επαφές αντιπροσωπείας του Νομού στην Αθήνα με τον αρμόδιο υφυπουργό κ. Μαυραγάνη.
Η ΑΕΠΙ
Στη σύσκεψη συμφωνήθηκε επίσης η αντιμετώπιση όλων των θεμάτων με ενιαίο τρόπο σε επίπεδο Κ. Μακεδονίας, αφού τα προβλήματα κινούνται περίπου στο ίδιο πλαίσιο. Ένα τέτοιο κοινό πρόβλημα είναι αυτό της ΑΕΠΙ. Η Εταιρία Πνευματικών Δικαιωμάτων εξακολουθεί να τηρεί το ίδιο τιμολόγιο παρά την δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι επιχειρήσεις του κλάδου μαζικής εστίασης. Ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης αποφασίσθηκε να εφαρμοστεί και σε άλλα μείζονα ζητήματα όπως των Λαϊκών Αγορών. Έναν κλάδο όπου σήμερα εφαρμόζονται ανόμοιοι κανονισμοί.