My Twitter Feed

28 Μαρτίου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Σοκ από το λουκέτο στη SONOCO! -

Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Παιονία: Η ιστορία σε λεύκωμα Χρ. Ίντου -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Ο ΣΥΡΙΖΑ για τον αξονικό του ΓΝΚ -

Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Σε καινοτόμο έργο η ALUMIL -

Δευτέρα, 25 Μαρτίου, 2024

“Άδειασμα” από τον Γ. Φλωρίδη -

Σάββατο, 23 Μαρτίου, 2024

Παππάς: Παράνομες οι καταλήψεις -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Στα Λατσιά αντιπροσωπεία του -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Δ. Κιλκίς: Σε δράση τα μηχανήματα -

Παρασκευή, 22 Μαρτίου, 2024

Ο Θ. Ανθρακίδης, διοικητής στα νοσοκομεία Κιλκίς

Ο 30χρονος Κιλκισιώτης οικονομολόγος, Θεμιστοκλής Ανθρακίδης, τοποθετήθηκε διοικητής στο Γενικό Νοσοκομείο Κιλκίς-Γενικό Νοσοκομείο/Κέντρο Υγείας Γουμένισσας.

Η σχετική απόφαση του  υπουργούΥγείας, Ανδρέα Λυκουρέντζου, με την οποία τοποθετήθηκαν εννέα συνολικά νέοι διοικητές σε ισάριθμα νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας, δημοσιοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 11 Δεκεμβρίου.

Η τοποθέτηση διοικητή στο νομό μας αναμένονταν εδώ και μήνες, απ` τη στιγμή που είχε παραιτηθεί ο προηγούμενος, ο κ. Χατζησάββας.

Ο Θέμης Ανθρακίδης σπούδασε στα Πανεπιστήμια Θράκης και Μακεδονίας, καθώς και στο Άμστερνταμ. Επαγγελματικά διατηρεί στο Κιλκίς επιχείρηση λογιστικών – οικονομικών υπηρεσιών. Είναι ανηψιός του πρώην δημάρχου Χέρσου, Χρήστου Ανθρακίδη.

 

Σχόλια
33 Σχόλια to “Ο Θ. Ανθρακίδης, διοικητής στα νοσοκομεία Κιλκίς”
  1. Ο/Η Λένα λέει:

    To ΜΠΑΤΣΟΚ ειναι εδώ ενωμένο δυνατό ! Αξιο το παλικάρι !

  2. Ο/Η Σάββας λέει:

    Συγχαρητήρια στο παιδί που αναλαμβάνει μιά τόσο σημαντική θέση και μακάρι να είναι και άξιος όντως να την φέρει εις πέρας.
    Από την άλλη όμως σαν πολίτες θα πρέπει να αναρωτηθούμε εάν όντως είναι έτσι ή εάν πάλι έχουμε μία από τα ίδια που θυμίζει
    ξανα-ζεσταμένες τηγανητές πατάτες του βαθέος κράτους του Πασοκ, μέρος των τελευταίων αναχωμάτων της αστικής τάξης και της μνημονιακής πολιτικής στην Ελλάδα.
    Εγώ ξέρω ότι αν δεν έχει δουλέψει κανείς με τον κόσμο καμμιά δεκαριά χρονάκια για να ξέρει τι θα πεί φτωχός κόσμος γιατί στην ουσία αυτούς θα διοικεί, δεν έχει πάρει το πτυχίο του ακόμη για να διοικήσει.
    Διότι εδώ θα πρέπει να διαχωρίσουμε δύο πράγματα; άλλο να είναι κανείς πτυχιούχος από κάποιο σχολείο καί άλλο να είναι κάποιοςτηε καταξιωμένος επαγγελματίας και να έχει αποδείξει ότι μπορεί να τα καταφέρει, δηλαδή με άλλα λόγια, να έχει περάσει την συνέντευξη με τον κόσμο όπως κάνει κάποιος όταν πηγαίνει για την πρώτη του δουλειά.
    Μήπως την μόνη συνέντευξη που πέρασε ο κ.Ανθρακίδης ήταν μόνο με τον κομματάρχη του και όχι με τον κόσμο?? Μήπως? Εύχομαι όχι αλλά απ΄’ότι δείχνουν τα πραγματα, μάλλον ναί.
    Καλή μας τύχη αγαπητοί συμπολίτες του Κιλκίς διότι στον κ.Ανθρακίδη χαμογέλασε η τύχη ήδη από τα τριάντα του.

    • Ο/Η Αφελής Πολίτης λέει:

      Συμφωνώ απολύτως με τον Σάββα. Ο κ. Ανθρακίδης δεν έχει κριθεί σε κάποια άλλη δημόσια θέση διοίκησης. Βέβαια οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, γνωρίζουν τί συμβαίνει καθώς η πόλη μας είναι μικρή. Οπότε ο βίος και το παρελθόν των δημοσίων προσώπων ή αυτών που προσπαθούν να γίνουν δημόσια πρόσωπα είναι λίγο ή πολύ γνωστά.

      Και μια ερώτηση γιατί μου τράβηξε την προσοχή. Το γεγονός ότι είναι ανηψιός ενός πετυχημένου – κατά κοινή ομολογία – δημάρχου από πότε αποτελεί προσόν; Μάλλον ακόμα δεν καταλάβαμε τίποτα από την πρόσφατη ιστορία μας με τον ανηψιό ενός πετυχημένου πρωθυπουργού και Προέδρου Δημοκρατίας ή ακόμα πιο πρόσφατα με τον εγγονό και ταυτόχρονα γιο πρωθυπουργού.

      Αν η φράση αυτή είναι δημοσιογραφικό σχόλιο, θεωρώ πως αδικεί τον κ. Ανθρακίδη που τώρα ξεκινά. Αν είναι διατύπωση σε κάποιο δελτίο τύπου, τότε έχει κάνει μια κακή επιλογή. Σε κάθε περίπτωση του εύχομαι να είναι αυτόφωτος και πετυχημένος προκειμένου να μας διαψεύσει.

  3. Το θέμα δεν είναι ο κ.Ανθρακίδης και ο κάθε “τυχερός”. Το θέμα είναι ότι ενώ το κράτος έχει εκατοντάδες διοικητές σε διάφορους οργανισμούς και επιχειρήσεις, εξακολουθεί να μην υπάρχει μία αξιοκρατική και αξιόπιστη μεθοδολογία επιλογής υψηλόβαθμων στελεχών διοίκησης. Είναι αδιανόητο στην εποχή που ζούμε (και ειδικά σε εποχή οικονομικής κρίσης) το κράτος να μην αναζητεί, με μεθοδολογικό τρόπο, τους πιο άξιους να διοικήσουν τους οργανισμούς του. Πως είναι δυνατόν να περιμένουμε να προοδεύσουν οι δημόσιοι οργανισμοί και επιχειρήσεις — οι οποίοι καλούνται να ανταγωνιστούν αντίστοιχους οργανισμούς και επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα — όταν τα διευθυντικά στελέχη τους έχουν επιλεγεί για τις κομματικές και όχι για τις διοικητικές τους ικανότητές. Και μετά παραπονιόμαστε που τα ασφαλιστικά ταμεία έκαναν λάθος “επιλογές” και επένδυσαν σε δομημένα ομόλογα, που το ΙΚΑ εξακολουθεί να δίνει συντάξεις σε χιλιάδες αποβιώσαντες, που οι υπάλληλοι του ΟΣΕ έκαναν μπίζνα με τα τρένα του οργανισμού, που οι λιμενεργάτες του ΟΛΠ κάθονταν το πρωί για να γράφουν το βράδυ υπερωρίες, κλπ. κλπ. Θα συνέβαιναν όλα αυτά αν οι διοικητές τους δεν ήταν κομματικά στελέχη και δεν είχαν την πολιτική εξάρτηση από τα κόμματα που τους διόρισαν;

  4. Ο/Η Μαρία λέει:

    Καταρχήν συγχαρητήρια στον κ. Ανθρακίδη για την ανάληψη των τόσο σοβαρών καθηκόντων. Τόσο καιρό τώρα ζητάμε να φύγουν οι παλιοί να ρθουν οι νέοι. Τώρα που ήρθε ένας νέος νομίζω είναι πολύ πρόωρο να τον πελεκήσουμε.
    Για να δούμε τι θα κάνει κι αυτός και μετά βλέπουμε

    • Ο/Η Παράνομος λέει:

      Μέχρι να δούμε μπορεί να είναι αργά.
      Επειδή τα λεφτά πάλι στις τράπεζες θα πάνε και επειδή οι φιλάνθρωποι θα μαζεύουν ρούχα ή θα ανταλλάσουν άχρηστα αντικείμενα πιστεύοντας πως με αυτή την κίνηση θα κάνουν τα παιδιά να είναι λιγότερο παρτάκιδες ας παραδειγματιστούμε από συμβάν της Κρήτης και ας δώσουμε την θετική ενέργεια μας σε πράγματα που χρειαζόμαστε πραγματικά.
      Σταύρος Παπαδάκης αναπληρωτής γραμματέας του σωματείου εργαζομένων του ΕΚΑΒ Κρήτης ” Ειναι δυνατό να υπάρχει ασθενοφόρο με λάστιχα που έχουν κάνει 200.000 χιλιόμετρα; Τι να πούμε; Δεν τα ξέρουν αυτά; Εμείς σκεφτόμαστε κάθε φορά τι θα μας τύχει. Ευχόμαστε να μη τύχει σε εμάς το κακό” http://www.newsit.gr/flash/audio/files/2011/10/dak.mp3

    • Ο/Η Andreas λέει:

      @Μαρία.Μετά την πτώχευση της χώρας είναι ήδη αργά.Αργά ήταν ήδη χθες. Και σύ στην κοσμάρα σου προτείνεις να περιμένουμε να δούμε…Να δούμε να μπατάρει ακόμα πιο βαθιά ο δημόσιος τομέας, η υγεία, τα δύο Νοσοκομεία του Νομού. Γιατί όλα αυτά? Για να κάνει την πρακτική του άσκηση ένα κομματικό στέλεχος.Για να ξεκινήσει η πολιτική του καριέρα ένας ακόμα φωστήρας, ένα ακόμα ικανό φυντάνι του Πασοκ.

      Το δυστυχές είναι ότι κάποιοι δεν έχετε πάρει πρέφα (ή δεν θέλετε) για το τί ακριβώς έχει γίνει εξαιτίας του κομματικοδίαιτου κράτους με τα μεγάλα πλοκάμια. Ολα εις βάρος του πολίτη και σήμερα για την ανικανότητα των διοικούντων να πληρώνει ο πολίτης τη νύφη.

      Αλήθεια εκείνο το open gov τί εγινε?
      Θα ήθελα να δω το βιογραφικό του κου Ανθρακίδη, όπως και των λοιπών υποψηφίων για την ίδια θέση.

      • Ο/Η Μαρία λέει:

        Νομίζω πως αναφέρεται το βιογραφικό του.

        • Ο/Η Andreas λέει:

          Αν είναι μόνο τρεις γραμμές το βιογραφικό του να το χαίρεται. Ξέρεις πόσα παιδιά εκεί έξω έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο, έκαναν μεταπτυχιακό και εκπονησαν διδακτορικές διατριβές στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, συμμετείχαν σε συνέδρια και εχουν επαγγελματική πορεία ετών σε διαφορες εταιρίες που ψήθηκαν και από την καλή και από την ανάποδη ? Το βιογραφικό τους είναι πολυσέλιδο κυρία Μαρία.

          Το αφεντικό του εαυτού του λοιπόν ο κύριος Ανθρακίδης, τί τυχερά που είναι κάποια παιδιά.Σιγά μην έτρεχε να χτυπάει ξένες πόρτες…

          Οταν λέμε βιογραφικό εννοούμε βιογραφικό.Αλήθεια αυτό θα έστελνε στο open gov ως βιογραφικό?

          Οσο για το ανηψιός του πρωην Δημάρχου σίγουρα καλά έκανε και το έγραψε στο μόλις τριων!!! σειρών βιογραφικό του!!! Για να είμαστε σίγουροι ποιανού Ανθρακίδη συγγενής είναι, του αφιέρωσε μία σειρά ! Αστοχία, βλακεία ή πλήρη επίγνωση ήταν αυτή η αναφορά? Ελεος!

          • Ο/Η Kilkis24 λέει:

            Απαραίτητη διευκρίνηση, έτσι όπως εξελίσσεται ο διάλογος: Τα βιογραφικά στοιχεία που δημοσιεύσαμε προέρχονται από δικές μας πληροφορίες κι όχι από βιογραφικό ή δελτίο τύπου του κ. Ανθρακίδη.

          • Ο/Η Jayson λέει:

            Καλυτερα δημάρχου παρά αντιδημάρχου

          • Ο/Η Κοn λέει:

            Καλύτερα δημάρχου παρά αντιδημάρχου. Εσύ που είσαι και του υγειονομικού χώρου ξέρεις Ανδρέα

      • Ο/Η Αφελής Πολίτης λέει:

        Αντρέα,

        αμφιβάλλω αν ποτέ λειτούργησε πραγματικά το opengon. Και καλό θα ήταν μια που ξεκίνησε αυτή η κουβέντα να δούμε ποιοι και πως μπήκαν σε διάφορα διοικητικά όργανα του νομού π.χ. στη διοίκηση της δημόσιας βιβλιοθήκης. Με τί προσόντα άραγε;

        Όσο για την πρακτική του άσκηση, την έχει κάνει μάλλον ήδη αλλού. Έχει ενδιαφέρον το σχόλιο του φίλου στο αντίστοιχο δημοσίευμα της Γνώμης.

      • Ο/Η Λουκάς λέει:

        Ανδρέα κατανοητοί οι προβληματισμοί σου άλλωστε γιατρός είσαι από το εξωτερικό και ξέρεις καλύτερα τα πράγματα

  5. Ο/Η Andreas λέει:

    @Σωκράτης. Συμφωνώ σε κάθετι που έγραψες.Ακόμα και στο κόμμα και στην τελεία!

  6. Ο/Η PAO 13 λέει:

    ΡΕ @ΜΑΡΙΑ ΠΕΣΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΑΡΑ ΜΑΣ.ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΑΡΑ ΜΑΣ ΟΛΟΨΥΧΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ.ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ:ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ, ΠΑΛΙ ΡΕ ΓΑ..ΤΟ Ο ΑΝΘΡΑΚΙΔΗΣ (ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ) ΒΓΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΦΡΡΟ.ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΓΑΠ Ή ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΧΡΙΖΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΩΝ, ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΝ ΑΝΕΒΑΖΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΓΕΤΑΡΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ.

  7. Ο/Η Τρακατρούκης λέει:

    Ο Ανθρακίδης ηταν συμμαθητής μου. Θυμάμαι τότε που κερνούσε τους συμμαθητές μας για να τον εκλέξουν πρόεδρο 15μελούς. Ντάξει το παιδί είχε από τότε φιλοδοξίες….
    Κάτι άλλο. Γνωρίζετε κάτι για το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Κιλκίς και για τις δράσεις του. Μάλλον όχι γιατί δεν είχε ποτέ κάποια αξιόλογη δραστηριότητα. Κι όμως ο Θέμης διετέλεσε πρόεδρός του…
    (συγνώμη αν απογοήτευσα μερικούς)

    • Ο/Η Αφελής Πολίτης λέει:

      Αναφορικά με το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας, τα πάντα είναι σχετικά αναφορικά με τη δράση του, τουλάχιστον από το 2002 που ξεκίνησε μέχρι και το 2006. Αμέσως μετά ο κ. Ανθρακίδης είναι αυτός που έβαλε το λουκέτο.

  8. Ο/Η Λένα λέει:

    Πάντως ευκαιρία είναι να μας αποδείξει και ένας νέος να δούμε αν η δικιά μας γενιά είναι καλύτερη από την προηγούμενη.

  9. Ο/Η Κιλκισιώτης λέει:

    Όλοι εσείς που γράφετε και κατηγορείτε Κιλκισιώτες είστε; Δηλαδή τι προτιμάτε; Τους Θεσσαλονικιούς, τους Σερραίους και τους αποτυχημένους πολιτευτές που είχαμε μέχρι τώρα από έναν νέο, άφθαρτο και χωρίς “βεβαρημένο παρελθόν” Κιλκισιώτη; Είναι απίστευτο πόση μεμψιμοιρία και η μικρότητα υπάρχει στον τόπο μας… ; Όσο για το βιογραφικό και τα άλλα που λέτε κάντε μια αναζήτηση στο internet να τα βρείτε. Τόσο απλά… (για εσένα που γραφεις τα περί 15μελούς… λυπάμαι που δεν κατάφερες να εκλεγείς εσύ… θα υπάρξουν όμως και άλλες ευκαιρίες… μέχρι τότε θα βγάζεις χολή για τους άλλους που πετυχαίνουν…)

  10. Ο/Η aporw λέει:

    Αυτός είναι ο τόπος μας λοιπόν.. η πόλη που γεννηθήκαμε και η πόλη που μεγαλώσαμε! Αυτοί είναι οι συμμαθητές μας , οι φίλοι μας και οι γείτονές μας. Αυτή είναι η αγάπη μας και ο σεβασμός μας σε κάποιο πρόσωπο που το γνωρίζουμε τουλάχιστον την μισή μας ζωή (αν όχι ολόκληρη) .Ύστερα λέμε θέλουμε ευκαιρίες , ύστερα λέμε μας ταίζουν οι γονείς μας. Να διαλέξουμε όμως τι θέλουμε. Θέλουμε ευκαιρίες στους νέους μπας και κάνουμε μισό βήμα μπροστά ή να μας ταίζουν οι γονείς μας? Γιατί άμα θέλουμε νέα πρόσωπα που μπορεί να μην έχουν εμπειρία αλλά έχουν ικανότητες, γνώσεις και όρεξη να δούμε ποιοι είμαστε και τί μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξει λίγο η κατάσταση και να μην καθόμαστε πίσω απο έναν τοίχο -στη συγκεκριμένη περίπτωση υπολογιστή ”κράζοντας”. Εάν όμως δεν θέλουμε και έχουμε συνηθίζει να ”κράζουμε” τους μεγάλους και πετυχημένους και πάνω από όλα ” άφθαρτους” μα τόσο έμπειρους ανθρώπους ας ξεκινήσουμε να δούμε τί άλλο βρωμάει σε τέτοιου είδους γεγονότα. Αγαπητέ @PAO ή Πέρι ή όπως αλλιώς σε λένε : ”ΠΕΣΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΑΡΑ ΜΑΣ.ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΑΡΑ ΜΑΣ ΟΛΟΨΥΧΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ”, πραγματικά είναι σχόλιο ενηλίκου ? Μιλάς για ”καψούρες” και ”φτιαξήματα” και ”απογόνους” κάτω απο σχόλια περί ηλικίας και ορθού ή όχι βιογραφικού? Τόσα είναι τα επιχειρήματά σου? . Επίσης, κυριε Τρακατρούκη πληγωθήκατε που δεν κεραστήκατε για να ψηφίσετε στο 15μελές σας και μας κάνετε τέτοια παρατήρηση? Οτι δηλαδή θα κριθώ γιατί στο γυμνάσιο έκανα παρέα με τα πρωτάκια μόνο και μόνο για να εκλεγώ ή θα πρέπει να κρίνω τον κάθε -τώρα πια κύριο ελεύθερο επαγγελματία που έβαζε χέρι στα χρήματα του γυμνασίου- λυκείου για να τρώει τυρόπιτες και κακάο απο το κυλικείο? Μιλάμε για τόσα χρόνια πρίν.. μήπως είναι και στο αίμα μας οι ”φιλοδοξίες” στις οποίες αναφέρεστε ή μήπως εσείς όντας ανώριμο παιδί δεν χρησιμοποιήσατε αθέμιτα μέσα για οποιοδήποτε σκοπό? Ας κρίνουμε λίγο τον εαυτό μας και τις ενέργειές μας και σύμφωνα με αυτά να σηκώσουμε το δάχτυλό μας για να δείξουμε τον οποιοδήποτε πρίν κρυφτούμε πίσω απο αυτό ( το δάχτυλο), γιατί αυτό που συμπεραίνω και με λυπεί είναι οτι ακόμη και σε δημοσιογραφικά site με ανώνυμα του καθενός μας σχόλια και μακριά απο τον φόβο του ”φακελώματος” μας κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας. Ότι όλα- μα όλα – όσα γίνονται γύρω μας είναι λάθος, είναι άνομα, είναι κομματικές γραμμές , ότι δηλαδή αυτά ξεκίνησαν χθές. Ότι ποτέ δεν έχουμε κλέψει εμείς, ο καθένας ξεχωριστά, το κράτος, ότι ακολουθούμε τους νόμους μας, ότι μας φαίνεται συνηθισμένο που εκλέξαμε 26χρονη βουλευτή που μέχρι πρίν τις εκλογές δεν γνωρίζαμε το πρόσωπο της εάν δεν είχαμε επισκεφθεί κάποια στιγμή την επιχείρηση της και ότι έχει μεγαλύτερη εμπειρία απο κάποιον μεγαλύτερο της. Μα ναι τι λέω κάνω..ασυνάρτητα και κακεντρεχή σχόλια.(!) (!).

  11. Ο/Η pieskas@yahoo.com λέει:

    Δεν περίμενα τόσο χαμηλό επίπεδο στο Κιλκίς ρε παιδιά.
    Φαίνεται η έλλειψη επιχειρημάτων και η αφόρητη ζήλια των συνομηλίκων.
    Δεν έχουν τι να προσάψουν στον νέο Διοικητή όπως πχ θα μπορούσαν να πουν για τον προηγούμενο που διοίκησε 20 χρόνια δήμο με χρέη.
    Και έτσι λένε για γκόμενες, συμβούλια νεολαίας ΠΑΣΠ κτλ.
    Δεν παίζεστε.
    Χαίρομαι που γεννήθηκα τόσα χρόνια πριν και δεν ανήκω στη γενιά σας.

  12. Ο/Η XL λέει:

    Κόψτε τις βλακείες και μην πελεκάτε αέρα.
    Το άτομο αξίζει και το ξέρουμε όλοι
    Και εγώ άνεργος είμαι αλλά δεν θα μπω στη διαδικασία να ξεφτιλιστώ επειδή ένας της γενιάς μας πέτυχε κάτι

  13. Ο/Η Χίτης λέει:

    Α ρε Ανθρακιδη εισαι ο μοναδικος Ελληνας στο ν Κιλκις που μπορει να ειχες καποιες γνωριμιες που βοηθησαν στην επιλογη σου ως διοικητης….αν σε διοριζαν σε ΔΕΚΟ ή στο Δημαρχειο κανενα λαμογιο δεν θα μιλουσε. Συμπολιτες δεν ξερω εαν η επιλογη αυτη ηταν κομματικη, το μονο σιγουρο ειναι οτι οι 6 στους 10 που σχολιασαν εδω εισαστε βυσματακια του κερατα!!!
    Οταν κλεβουν χιλιαδες ευρω απο δημους και δεν γινετε τιποτα, εκει κανεις δεν μιλαει (κατι κρυφες ΕΔΕ οπως ειχε πει και ο κ Παναγιωτης)…θα περιμενω και γω να κλεψει ο Ανθρακιδης για να σχολιασω αργοτερα….

  14. Ο/Η Τρακατρούκης λέει:

    Αγαπητέ @aporw δηλαδή όποιος στέκεται κριτικά στο διορισμό του είναι εμπαθής, ζηλιάρης και μνησίκακος;Τι ανοησίες είναι αυτές…
    Λοιπόν επειδή απεχθάνομαι την πολυλογία, πες μου μία, μονάχα μία, συμβολή του Ανθρακίδη στα 8-10 χρόνια που ασχολείται με τα κοινά. Κάτι που πέτυχε, κάτι που αξιοποίησε, κάτι που ανέδειξε. Δεν είναι ζήλια, ή αντιπάθεια, αλλά όταν καταλαμβάνεις μια τόσο γαμημένα σημαντική θέση, πρέπει να αποδείξεις ότι είσαι ικανός γι αυτή. Και με το συμπάθιο δηλαδή, πόσο μυαλό θέλει για να καταλάβει κανείς ότι το παιδί βρέθηκε εκεί χάρη στις γνωριμίες και τη συμμετοχή του στο συγκεκριμένο κόμμα. Μην τρελαθούμε κιόλας.

    • Ο/Η Κοn λέει:

      Τρακατρούκη αγόρι μου μάλλον σε πίκρανε στο παρελθόν ο Ανθρακίδης πολύ. Ή στο σχολείο θα ήταν από πάνω σου ή στο 15μελέςή στην αγορά εργασίας ή σου έφαγε καμια γκόμενα.
      Δεν εξηγείται τόσο μένος εναντίον ενός συνομηλίκου σου και μάλιστα συμμαθητή σου. Ότι και να λες δεν μας πείθεις!

      • Ο/Η Τρακατρούκης λέει:

        σίγουρα, το βρήκες!
        Εύχομαι να είμαι λάθος στην κρίση μου για την ικανότητά του να διοικεί. (ως άνθρωπο δεν μπορώ να τον κρίνω).
        Δεν διακυβεύεται εδώ μια προσωπική φιλοδοξία, αλλά ενός ευαίσθητου τομέα που θα επηρεάσει την ποιότητα της ζωή ανθρώπων…

  15. Ο/Η kotsos88 λέει:

    re pedia, kala den einai pou egine arxi me tin irini agathopoulou kai twa me to thumio anthrakidi kai vgikan oi neoi mprosta???giati exete fagwthei oloi toso pia??fantazomai polloi tha ithelan ti thesi tis agathopoulou alla k tou anthrakidi e???ax…pws to katalava….de peirazei paidia…gia olous exei o theos

  16. Ο/Η Poll λέει:

    Τη δημοσκόπηση γιατί την κατεβάσατε κύριοι του Kilkis24?
    Εάν σας συνέφερε θα την αφήνατε?
    Αυτή είναι η τοπική δημοσιογραφία.
    Και μετά ζητάτε να ασχολείται ο κόσμος μαζί σας.
    Απαξιωμένοι θα σβήσετε μέρα με τη μέρα όλοι σας.

    • Ο/Η Kilkis24 λέει:

      Την δημοσκόπηση εξηγήσαμε γιατί την κατεβάσαμε. Να το επαναλάβουμε για τους περιστασιακούς επισκέπτες: Η μαζική είσοδος αναγνωστών για να ψηφίσουν είχε ως αποτέλεσμα να πέσει η ιστοσελίδα. Έτσι ο σέρβερ μας συνέστησε να την κατεβάσουμε, πράγμα που αναγκαστήκαμε να κάνουμε παρά το γεγονός ότι θα χάναμε σ` επισκεψιμότητα. Γράψαμε δε ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή, το αποτέλεσμα ήταν ότι σχεδόν το 80% αυτών που ψήφισαν να ταχθεί υπέρ της τοποθέτησης Ανθρακίδη ως διοικητή του Νοσοκομείου. Τα υπόλοιπα περί τοπικής δημοσιογραφίας κλπ, δείχνουν απλώς κακεντρέχεια έως και αντικοινωνικότητα.

Σχολιάστε