My Twitter Feed

24 Δεκεμβρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Νέα μέτρα και ξανά …ανηφόρα! -

Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου, 2021

Ζητούνται απαντήσεις για τη Πάολα -

Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου, 2021

Υπηρεσίες υγείας διασυνοριακά -

Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου, 2021

Λεφτά για τον Επενδυτικό Οδηγό -

Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου, 2021

Αναβαθμίζεται ο Γ. Φραγγίδης! -

Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου, 2021

Nέα διοίκηση στους αρχιτέκτονες -

Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου, 2021

Καμπάνια ενάντια στην ακρίβεια -

Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου, 2021

Συνεχίστηκε η καθοδική πορεία -

Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου, 2021

Ο γολγοθάς μιας υπαλλήλου του e–EΦΚΑ

Της Ηλιάνας Βασιλειάδου*


Από τη δημιουργία του EΦΚΑ άρχισαν να διαφαίνονται τα προβλήματα στη λειτουργία του ενιαίου φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης. Η πολυνομία, η έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών, η απουσία προγραμμάτων (software) για την ομαλή διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών και, κυρίως, των αιτήσεων συνταξιοδότησης, η έλλειψη προσωπικού είναι μερικοί από τους λόγους που δυσχεραίνουν την ομαλή λειτουργία του φορέα.

Εδώ και ένα χρόνο, οι υπάλληλοι του e – ΕΦΚΑ δεχόμαστε τις ύβρεις και τις συκοφαντίες του Υπουργού Εργασίας, κ. Κ. Χατζηδάκη, στα ΜΜΕ με σκοπό να στρέψουν την κοινωνία εναντίον μας και να μετακυλίσουν τις ευθύνες τους για τη δημιουργία της υπάρχουσας κατάστασης στο προσωπικό του φορέα. Κατηγορούμαστε για τον όγκο των εκκρεμών συντάξεων, για την καθυστέρηση στη διεκπεραίωση λοιπών αιτημάτων, για τη μη ορθή οργάνωση του χρόνου μας, για τη μη εξυπηρέτηση των πολιτών μέχρι και για το ότι δε σηκώνουμε.. τα τηλέφωνα!

Και ερωτώ:

Oι υπάλληλοι του e – ΕΦΚΑ φταίνε για τον όγκο των εκκρεμών συντάξεων; Aυτοί που εργάζονται πέραν του ωραρίου τους με απαρχαιωμένους υπολογιστές, με έλλειψη λογισμικού, αντιμέτωποι με την αδικαιολόγητη γραφειοκρατία και τους εκβιασμούς της κυβέρνησης για την παραπομπή των υπαλλήλων σε πειθαρχικά συμβούλια αν δεν επιτελέσουν τους εξωπραγματικούς στόχους και τις απαιτήσεις τους.

Οι υπάλληλοι του e – ΕΦΚΑ δεν εξυπηρετούν τους πολίτες και δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα; Η υπηρεσία είναι υποστελεχωμένη, οι συγχωνεύσεις των τελευταίων χρόνων έχουν αυξήσει τον όγκο των αρμοδιοτήτων μας και οι αθρόες συνταξιοδοτήσεις των συναδέλφων μας μείωσε κατά κόρον το προσωπικό. Κάθε υπάλληλος καλείται να βγάλει όγκο δουλειάς πέραν των δυνατοτήτων του και εργάζεται με ζήλο με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών. Και πώς να σηκώσω το τηλέφωνο; Όταν δεν είμαι στο γραφείο μου, γιατί πρέπει να στείλω email σε άλλο γραφείο και σε άλλο όροφο, να βγάλω φωτοτυπίες, να κατέβω στο αρχείο ή να σταματήσω την εξυπηρέτηση του συναλλασσόμενου;

Oι στόχοι του κ. Κ. Χατζηδάκη είναι ξεκάθαροι, καθώς στοχεύει στην υποβάθμιση του προσωπικού, στη διάλυση της Δημόσιας Κοινωνικής Ασφάλισης και στην καταστρατήγηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Για πρώτη φορά στα χρονικά ανακαλούνται άδειες σε περίοδο εορτών. Πέραν των ανωτέρω ο σκοπός του Υπουργείου άρχισε να διαφαίνεται με την είσοδο των ιδιωτών σε έναν από τους βασικότερους πυρήνες της δημόσιας Κοινωνικής Ασφάλισης, την έκδοση των συντάξεων που θα προκαλέσει ανισότητες μεταξύ των πολιτών και εγείρει ζητήματα αντισυνταγματικότητας. Πώς θα επιτευχθεί αυτό; Ακόμα και αυτοί που το προωθούν, δεν το γνωρίζουν.

Σήμερα, Πέμπτη, 23-12-2021, απεργούμε και απαιτούμε:

Άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού.

Αναβάθμιση Η/Υ και κάλυψη υλικοτεχνικού προσωπικού.

Σεβασμός στα εργασιακά μας δικαιώματα.

Έχουμε όλοι ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και οφείλουμε να παλέψουμε γι αυτό.

*Υπάλληλος της Τοπικής Διεύθυνσης – e – ΕΦΚΑ του Ν. Κιλκίς

Σχολιάστε