My Twitter Feed

2 Νοέμβριος, 2016

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Οι λύσεις για ΠΑΘΕ – διόδια -

Τετάρτη, 2 Νοέμβριος, 2016

Για τις δανειοδοτήσεις της ΝΔ -

Τετάρτη, 2 Νοέμβριος, 2016

Τα είπαν Τσίπρας – Τζιτζικώστας -

Τρίτη, 1 Νοέμβριος, 2016

Η συνεδρίαση του ΔΣ Παιονίας -

Τρίτη, 1 Νοέμβριος, 2016

Πρόταση για 2ο τμημα στο ΤΕΙ -

Τρίτη, 1 Νοέμβριος, 2016

9 νέα κρούσματα ηπατίτιδας α` -

Τρίτη, 1 Νοέμβριος, 2016

Υπέρ της επένδυσης στη Τέρπυλλο -

Τρίτη, 1 Νοέμβριος, 2016

ΠΑΘΕ: Στο χέρι του ΤΑΪΠΕΔ -

Τρίτη, 1 Νοέμβριος, 2016

Οι λύσεις για ΠΑΘΕ – διόδια

dromos-001*Που προτείνει ο Γ. Γεωργαντάς.

Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα για το επόμενο διάστημα, ζήτησε ο βουλευτής Κιλκίς της ΝΔ, Γ. Γεωργαντάς, με αντικείμενο το θέμα της βελτίωσης των χαρακτηριστικών του τμήματος της ΠΑΘΕ απ` τον Α/Σ Χαλάστρας ως τη συνοριακή γραμμή και για τη λειτουργία των διοδίων στους Ευζώνους. Στην συνάντηση θα συμμετάσχει και ο δήμαρχος Παιονίας Χρ. Γκουντενούδης.

Στη κίνηση αυτή προέβει ο βουλευτής μετά τη συζήτηση της σχετικής επίκαιρης ερώτησής του στη Βουλή χθές Τρίτη, και την απάντηση του υπουργού Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος κατά τον κ. Γεωργαντά αρνήθηκε «να αποδεχθεί την ουσία του προβλήματος και να συμπράξει στην λύση του».

Σύμφωνα με τον βουλευτή Κιλκίς, δύο μόνο μπορούν να είναι οι λύσεις στο ζήτημα: Ή να υπάρχει όρος στην παραχώρηση για την άμεση και εντός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος αναβάθμιση του τμήματος αυτού της ΠΑΘΕ ή να υπάρξει εξαίρεση του συγκεκριμένου οδικού τμήματος από τη σύμβαση παραχώρησης έτσι ώστε να αναζητηθούν άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ολοκλήρωση του έργου.

georgantas-vouliΓια τη επίκαιρη ερώτηση

Για τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής του στην Ολομέλεια της Βουλής, ο κ. Γεωργαντάς τονίζει ότι επισήμανε «την ανάγκη να τηρηθούν τα αυτανόητα δηλαδή να γίνουν πρώτα οι αναγκαίες παρεμβάσεις στο τμήμα της ΠΑΘΕ από τον Α/Κ Χαλάστρας έως τους Ευζώνους και να ακολουθήσει η λειτουργία του σταθμού διοδίων».

Τόνισε επίσης ότι «η αρχή της ανταποδοτικότητας που πρέπει κατά βάση να διέπει τη λειτουργία τέτοιων σταθμών στην προκειμένη περίπτωση δεν υφίσταται καθώς είναι γνωστό ότι ο δρόμος δεν πληροί τις προδιαγραφές ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου με αποτέλεσμα να έχουμε τα τελευταία χρόνια δεκάδες νεκρούς και μάλιστα από μετωπικές συγκρούσεις».

Για την απάντηση του κ. Σπρίτζη, ο βουλευτής Κιλκίς αναφέρει: «Ο Υπουργός απέφυγε να απαντήσει περί τις πρόθεσης της Κυβέρνησης να συμπεριληφθεί ως όρος στη σύμβαση παραχώρησης-εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού ένα συγκεκριμένο δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση του έργου. Αντίθετα άφησε να διαφανεί ότι είναι πιθανό να μην υπάρξει καμία τέτοια πρόβλεψη και ανέφερε ότι πρέπει να περιμένουμε τη δημοσιοποίηση του περιεχομένου της διαβούλευσης από την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ».

Σχολιάστε