My Twitter Feed

14 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

“Όχι στη μονάδα του Μυτιληναίου” -

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου, 2021

Μονάδα επεξεργασίας αποβλήτων -

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου, 2021

Πρώτοι σε θνησιμότητα το 2020! -

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου, 2021

Έξοδος από τη καυτή πρώτη 7άδα -

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου, 2021

Πυροπροστασία σε 75 σχολικές μονάδες -

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου, 2021

Νέες αναρτήσεις για δασικ. χάρτες -

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου, 2021

“Ριγμένες” οι επιχειρήσεις του Κιλκίς -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Υγειονομικοί: Εμβόλιο μόνο το 33%! -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Μήνυμα για την Ημέρα Εκπαιδευτικού

ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.

TOY ANAΣΤΑΣΙΟΥ (ΣΟΥΛΗ) ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ – ΠΟΛΙΤΕΥΤΗ ΝΔ Ν. ΚΙΛΚΙΣ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ,

“H UNESCO το 1994 καθιέρωσε την 5η Οκτωβρίου κάθε έτους ως ημέρα αφιερωμένη στους εκπαιδευτικούς του κόσμου που βάσει υπολογισμών ξεπερνούν παγκοσμίως τα 70 εκατομμύρια σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.

Η παρουσία και συμβολή του εκπαιδευτικού στην ζωή του ανθρώπου είναι βαρύνουσα και ιδιαιτέρως καθοριστική γιατί επί της ουσίας ”πλάθει” χαρακτήρες, φτιάχνει κατά το κοινώς λεγόμενο προσωπικότητες.

Ομως τι κάνει η Πολιτεία και ποια είναι τα εχέγγυα που παρέχει στους δασκάλους και καθηγητές μας προκειμένου να υλοποιήσουν απρόσκοπτα και κανονικά την αποστολή τους;

Εναλλαγές κάθε μέρα και κάθε φορά που υπάρχει ανασχηματισμός και αλλαγή προσώπου Υπουργού (ακόμη και στην ίδια εκάστοτε κυβερνητική πλειοψηφία) στο εκπαιδευτικό σύστημα, συνεχή και σκόπιμη υποβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού, περικοπές στους προϋπολογισμούς που αφορούν τον τομέα της Παιδείας, μειώσεις μισθών και κυρίως μη διασφάλιση των απαραίτητων συνθηκών και υποδομών που θα εξασφαλίσουν όλα όσα απαιτούνται για να δημιουργήσει και να επιτελέσει ο εκπαιδευτικός πλήρως τα καθήκοντα και την αποστολή του κ.ο.κ.

Στην κατάσταση αυτή λοιπόν που έχει να αντιμετωπίσει ο δάσκαλος-καθηγητής έχει να αντιμετωπίσει και τον πρόσφατο νόμο Γαβρόγλου με τις αλλαγές και τις γνωστές χιλιοειπωμένες αδυναμίες που απορρυθμίζουν και δημιουργούν ένα ”εκρηκτικό” περιβάλλον που αντί να ομαλοποιεί επιταχύνει προς το χειρότερο την γενική απαξίωση της εκπαίδευσης και της παιδείας στο σύνολο της. Και αντί να εξασφαλίζει τα εφόδια για την πρόοδο και την ευημερία του κάθε μαθητή και των κοινωνιών γενικότερα νομοθετεί πράγματα που αποτελούν τροχοπέδη για την αναβάθμιση της Παιδείας.

Η Πολιτεία θα πρέπει γι’ αυτό να κοιτάξει σοβαρά τα θέματα που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα γιατί μόνο έτσι θα επιβεβαιωθούν τα λόγια ενός μεγάλου Ελληνα ότι ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και με την μόρφωση που του παράσχει ενθαρρύνει το μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες (Καζαντζάκης).”

Σχολιάστε