My Twitter Feed

3 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Συνεχίζονται τα αντιπλημμυρικά -

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου, 2020

Σταθερά στη μαύρη πρώτη θέση! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

“Γαλάζια νυστέρια” για το ΓΝΚ! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Διερεύνηση καταγγελιών -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

To tvxs.gr για το Νοσοκομείο Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Εξανέστη από το… βήμα του twitter -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Την Πέμπτη η Λαϊκή του Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Έργα 1,2 εκατ. για συντήρηση δρόμου -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Μέτρηση ικανοποίησης πελατών

antiperifereia-kilkisΗ Αντιπεριφέρεια Κιλκίς προβαίνει στην ακόλουθη ανακοίνωση:

Επειδή :

–       αν δεν μετράς τα αποτελέσματα δεν μπορείς να διαχωρίσεις την «επιτυχία» από την «αποτυχία»

–       αν δεν μπορείς να διακρίνεις την αποτυχία, δεν είναι δυνατό να την διορθώσεις

η Δ/νση Ανάπτυξης, σε όλα τα τμήματά της, καθιερώνει από  Δευτέρα  4–3–2013 σύστημα «μέτρησης ικανοποίησης πελατών» μέσω έντυπου Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών.

Για το λόγο αυτό,

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ το έντυπο «Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών» ανώνυμα ή επώνυμα, κάθε φορά που το κρίνεις απαραίτητο

ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ να σ’ εξυπηρετήσουμε καλύτερα

Μπορείς να βρεις και να συμπληρώσεις το έντυπο και μέσω διαδικτύου στη διαδρομή:

www.pkm.gov/Κιλκίς/Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών
Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κιλκίς
   (κάτω από το μπάνερ του Κ.Ε.Π.)

Σχολιάστε