My Twitter Feed

7 Φεβρουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ενημέρωση για δρόμο σε Παιονία -

Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου, 2021

Η Ειρήνη για τη μονάδα αποβλήτων -

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου, 2021

Δίωξη Καλεμκερίδη για καταγγελίες -

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου, 2021

Δύο νέοι παθολόγοι στο ΓΝ Γουμένισσας -

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου, 2021

Διαμαρτυρία για επίσκεψη Στεφανή -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Ήρεμα νερά ενόψει 3ου κύματος -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Έμποροι: Θέλουμε μαγαζιά ανοιχτά -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Επίσκεψη Στεφανή για το ΠΚΕΕΥΕ -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Ενισχυτική διδασκαλία μέ τηλεκπαίδευση

Με ανακοίνωσή του, το 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς ενημερώνει ότι δίνεται η δυνατότητα διενέργειας της ενισχυτικής διδασκαλίας μέσω τηλεκπαίδευσης.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται και τα εξής:

Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία» (E.Δ.) Γυμνασίου νοείται η παρακολούθηση από τον/τη μαθητή – μαθήτρια του Γυμνασίου αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα:

1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,

2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,

3) Μαθηματικά,

4) Φυσική,

5) Χημεία,

6) Αγγλικά.

Η Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί δομή Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πεδίου της πολιτείας, για την οποία αποκλειστικά αρμόδιο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.), μέσω της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

2. Στην Ενισχυτική Διδασκαλία συμμετέχουν μαθητές – μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της μάθησης ή μαθητές – μαθήτριες που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα ανωτέρω μαθήματα.

3. Σκοπός της Ενισχυτικής Διδασκαλίας είναι η επανένταξη των μαθητών – μαθητριών στη διαδικασία μάθησης, η βελτίωση της απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, η μείωση της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και η αύξηση των ποσοστών πρόσβασης στην δεύτερη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σχολιάστε