My Twitter Feed

7 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Πρόταση 5,7 εκ. για ύδρευση Παιονίας -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Μίνι λίφτινγκ σε σχολεία -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Ο Γεωργαντάς με την πρόεδρο ΗΔΙΚΑ -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

ΚΚΕ: Επίσκεψη λόγω κορονοϊού -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Ξανά στη θλιβερή “κανονικότητα” -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Αποχαιρετισμός στον Γιώργο Γίτσο -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

ΝΔ: Δυσαρέσκεια στη Βόρ. Ελλάδα -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Δ. Κιλκίς: 50 έκτακτες προσλήψεις -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Δυναμικά με νέα προϊόντα

Η Φάρμα Κουκάκη ήταν μια από τις ελληνικές εταιρίες που συμμετείχαν φέτος στο πρόγραμμα “Go International”, που βρίσκεται στον έβδομο χρόνο του και το οποίο, φέτος, διοργανώθηκε στην Κρήτη.

Το “Go In Crete” πραγματοποιήθηκε 24 -26 Μαΐου με τη στήριξη της Eurobank, του Συνδέσμου Ελλήνων Εξαγωγέων, των Συνδέσμων Εξαγωγέων Κρήτης και Βορείου Ελλάδας και υπό την αιγίδα του υπουργείου Εξωτερικών, στο πλαίσιο μιας εθνικής στρατηγικής για την τόνωση της εξωστρέφειας, της στήριξης της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Έτοιμη για δυναμική παρουσία στις αγορές του εξωτερικού με νέα προϊόντα

Από το Κιλκίς, που ξεκίνησε το 1977, η Φάρμα Κουκάκη έχει διανύσει μεγάλη απόσταση και πια έχει ισχυρό στίγμα στην ελληνική αγορά και σαφή προσανατολισμό στην ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας.

Όταν το 1977 η Φάρμα Κουκάκη ξεκινούσε τη λειτουργία της ως μια οικογενειακή κτηνοτροφική μονάδα που σύστησαν οι γονείς του σημερινού ιδιοκτήτη Θ. Κουκάκη στο μακρινό Κιλκίς, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πως σήμερα, τέσσερις δεκαετίες μετά, η εταιρία θα είχε το σημερινό εκτόπισμα στην εγχώρια αγορά και θα ήταν έτοιμη για δυναμική εκκίνηση και στις αγορές του εξωτερικού.

Με περισσότερα από 5.000 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό και με νέα γκάμα προϊόντων, ειδικά σχεδιασμένης αποκλειστικά για τις χώρες του εξωτερικού, η απόσταση που έχει διανύσει η εταιρία, μετά την καθετοποίηση της παραγωγής της το 1999 και την προσθήκη σύγχρονης μονάδας παστερίωσης, είναι μεγάλη.

«Νιώθω περήφανος όταν δεχόμαστε e-mail ανθρώπων οι οποίοι δηλώνουν σταθεροί καταναλωτές μας από το ξεκίνημα και μας προτρέπουν να μην αλλάξουμε» δηλώνει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης της φάρμας, κ. Θ. Κουκάκης, που θεωρεί πως η μεγαλύτερη επιτυχία της επιχείρησής του είναι η σχέση με τους καταναλωτές. «Θα κάνουμε τα πάντα για να τη διατηρήσουμε» λέει χαρακτηριστικά. Αγνά παραδοσιακά γαλακτοκομικά προϊόντα, φρέσκο αγελαδινό γάλα, γάλα κακάο, γιαούρτι, ρυζόγαλο, κρέμες, αριάνι κεφίρ, βούτυρο και τυροκομικά καθώς και φυσικοί χυμοί είναι τοποθετημένα στα ράφια σούπερ μάρκετ και διατίθενται ήδη σε περισσότερα από 5.000 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και σε αρκετές αγορές του εξωτερικού.

Η εταιρία διαθέτει ισχυρό δίκτυο διανομής στη Β. Ελλάδα που μεταφράζεται σε ηγετικά μερίδια αγοράς για αρκετά από τα προϊόντα της – γάλα κακάο, ρυζόγαλο και κεφίρ είναι πρώτα σε πωλήσεις στην αγορά της Θεσσαλονίκης. Βλέπει όμως ισχυρά περιθώρια ανάπτυξης στη Νότια αλλά και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και στο εξωτερικό ενώ διερευνά διαρκώς τις προοπτικές ανάπτυξης και επέκτασης μέσω νέων προϊόντων.

Δεδομένη είναι, παράλληλα, η έμφαση που δίνει στις εξαγωγές: εκτός συνόρων η πρώτη στρατηγική προσπάθεια ανάπτυξης ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2011, με αντιπρόσωπο και διανομέα γαλακτοκομικών ελληνικών προϊόντων στην Ιταλία. Αυτή τη στιγμή η Φάρμα Κουκάκη εξάγει τα προϊόντα της σε εννέα χώρες του εξωτερικού, όπου το γνήσιο ελληνικό γιαούρτι αποκτά ολοένα μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα και όπως τονίζουν η ανάπτυξη των εξαγωγών αποτελεί στρατηγικό στόχο για την επιχείρηση.

Ο κ. Κουκάκης επικροτεί πρωτοβουλίες όπως η διοργάνωση του Go In Crete από τη Eurobank, που πραγματοποιήθηκε 24 – 26 Μαΐου, 2017, στην Κρήτη, και υπογραμμίζει τη σημασία που έχουν διοργανώσεις τέτοιων επιχειρηματικών forum όπως το πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων στο οποίο συμμετείχε, όπως έπραξε και πέρυσι στην αντίστοιχη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.

«Μας δίνεται η δυνατότητα να έλθουμε σε επαφή με διεθνείς αγοραστές και επιχειρηματίες, στη έδρα μας, με στόχο την ενίσχυση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας, τον εντοπισμό νέων δυνητικών πελατών, αντιπροσώπων & διακινητών, η παρουσίαση της εταιρίας και των προϊόντων μας», δηλώνει χαρακτηριστικά.

Οι εξαγωγές αποτελούν αυτή τη στιγμή το 8% του συνολικού τζίρου προϊόντων γιαούρτης της εταιρίας. Μέσα στο 2016 δημιουργήθηκε δε αυτόνομο πλήρες οργανωμένο τμήμα εξαγωγών στην επιχείρηση, με έμπειρα στελέχη του χώρου, ενώ η εταιρία έχει προχωρήσει στο σχεδιασμό νέας γκάμας αποκλειστικά για τις χώρες του εξωτερικού, σύμφωνα με τα γευστικά πρότυπα, τις συσκευασίες και την αισθητική των συγκεκριμένων αγορών.

Πηγή: iefimerida.gr

Σχολιάστε