Δρόμος Ν. Σάντα – Άσσηρος: Κίνδυνος για απένταξη!
Ο κίνδυνος απένταξης του έργου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Νέας Σάντας- κόμβος Ασσήρου, είναι υπαρκτός. Κι αυτό θα γίνει αν δεν υπάρξει ταχύτατη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει ο νέος νόμος για τις απαλλοτριώσεις αγροτεμαχίων.
Αυτό τονίζει ο ίδιος ο βουλευτής Κιλκίς της ΝΔ Γιώργος Γεωργαντάς, θέτοντας ως όριο ολοκλήρωσης της διαδικασίας εκδίκασης των απαλλοτριώσεων, που απαιτούνται για την κατασκευή του δρόμου, το τέλος του 2013.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πολιτικού Γραφείου του κ. Γεωργαντά, η επιτάχυνση της διαδικασίας των απαλλοτριώσεων για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του αυτοκινητόδρομου, αποτέλεσε το θέμα των παρεμβάσεων και των συνεργασιών του με τον αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς, Χρ. Γκουντενούδη, τον περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, και τον αρμόδιο περιφερειακό σύμβουλο, Παύλο Θωμαϊδη, την περασμένη Παρασκευή 12 Απριλίου.
Κατ’ αρχήν στο Κιλκίς ο κ. Γεωργαντάς είχε συνεργασία με τον κ. Γκουντενούδη και τον ενημέρωσε για την ψήφιση νόμου με τον οποίο προβλέπεται η ταχύτατη εκδίκαση των απαλλοτριώσεων καθώς και για τις προοπτικές που διανοίγονται ώστε να ξεκινήσει το έργο στους προσεχείς μήνες.
Στη συνέχεια, ο βουλευτής του νομού σε συνεργασία με τον κ. Τζιτζικώστα, παρόντος του κ. Θωμαϊδη ενημέρωσε για την εφαρμογή του εν λόγω νόμου, ο οποίος προβλέπεται τη σύσταση επιτροπής σε επίπεδο νομού για την εκτίμηση της αξίας των εκτάσεων που απαλλοτριώνονται. Η επιτροπή αυτή έχει προχωρήσει το έργο της και απομένει η παράδοση του φακέλου σε δικηγόρο του Δημοσίου για την κατάθεση αιτήματος στο Πρωτοδικείο Κιλκίς και τον καθορισμό τιμής προσωρινής αποζημίωσης.
Παρόμοια επιτροπή πρέπει να συσταθεί και στο ν. Θεσσαλονίκης για τη διεκπεραίωση του αναλογούντος έργου για τις εκτάσεις που απαλλοτριώνονται στα όρια του ν. Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Γεωργαντάς επισήμανε ότι αν οι υπηρεσίες κινηθούν άμεσα και αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που παρέχει ο νέος νόμος, η εκδίκαση μπορεί να γίνει πριν τη θερινή περίοδο οπότε και θα απομείνει μόνο η κατάθεση των αποζημιώσεων μετά την έκδοση των αποφάσεων από τη Δικαιοσύνη. Δοθέντος ότι οι πιστώσεις είναι δεσμευμένες και δεν υφίσταται θέμα κάλυψης των απαιτήσεων, αμέσως μετά την διαδικασία αυτή ο εργολάβος μπορεί να καταλάβει τις εκτάσεις και να ξεκινήσει η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.
Ως γνωστόν το πρόβλημα ήταν πάντα στο νομό Θεσσαλονίκης. Εκεί τι κάνουν με τις απαλλοτριώσεις; προχωράνε; ή ασχολείστε μόνο με το Κιλκίς για τα “μάτια”;
Πόσες ιδιοκτησίες είναι στο Ν. Κιλκίς και πόσες στο Ν. Θεσσαλονίκης; Καμία σύγκριση!
Πάλι θα μας τον “φάνε” τον δρόμο οι Θεσσαλονικείς για να πάνε τα χρήματα σε δικές τους προτεραιτότητες.