My Twitter Feed

Επίσκεψη Στεφανή για το ΠΚΕΕΥΕ -

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, 2021

Δράσεις της ΠΕΕ Κιλκίς για τον Απρίλιο

Εργαστήρι  Ντεκουπάζ  σε αβγά και λαμπάδες

Η Πολιτιστική Εταιρία Εκπαιδευτικών Ν. Κιλκίς διοργάνωσε με επιτυχία στις αρχές Απριλίου εργαστήρι διακόσμησης για την εφαρμογή της τεχνικής “ντεκουπάζ”.

Το «ντεκουπάζ», λέξη γαλλικής προέλευσης, αποτελεί μια καλλιτεχνική πρακτική που αποσκοπεί στη διακόσμηση πολυποίκιλων αντικειμένων με χάρτινα αποκόμματα. Πρόκειται για την επικόλληση ειδικού χαρτιού (ριζόχαρτου ή χαρτοπετσέτας) με ειδική κόλλα επάνω στην επιφάνεια διακόσμησης και στη συνέχεια το πέρασμά τους με στρώσεις ειδικής κόλλας και βερνικιού, ώστε να γίνουν ενιαία με την επιφάνεια και ανθεκτικά στη φθορά.  Είναι μια τεχνική ιδιαίτερα προσφιλής τελευταία, που κερδίζει το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων φιλότεχνων.

Τα μέλη που πλαισίωσαν την ομάδα εργασίας με την καθοδήγηση της Ελισάβετ Καλφοπούλου φιλοτέχνησαν με ευαισθησία και μεράκι όμορφα πασχαλινά αβγά και καλαίσθητες λαμπάδες και χάρηκαν τις δημιουργίες τους.

Η Πολιτιστική Εταιρία έδωσε την υπόσχεση ότι τα καλλιτεχνικά εργαστήρια θα επαναληφθούν μελλοντικά.

ekpaideutikoi-kilkisΗμερήσια εκδρομή στα Αμπελάκια και στον Άγιο Παντελεήμονα

Η Πολιτιστική Εταιρία Εκπαιδευτικών Ν. Κιλκίς υποδέχτηκε χαρούμενα την άνοιξη διοργανώνοντας με επιτυχία ημερήσια εκδρομή στα Αμπελάκια και στον Άγιο Παντελεήμονα, στις 17 Απριλίου.

Οι εκδρομείς ξεκινήσαμε ευδιάθετοι εκείνο το Κυριακάτικο πρωινό με προορισμό το όμορφο βλαχοχώρι της Θεσσαλίας, τα Αμπελάκια των Τεμπών. Εκεί επισκεφτήκαμε το πέτρινο, τριώροφο αρχοντικό του Σβαρτς (Γεωργίου Μαύρου), με τις εντυπωσιακές τοιχογραφίες, που αποτελούσε στο β΄μισό του 18ου αιώνα την έδρα του σημαντικότερου συνεταιρισμού της εποχής της Τουρκοκρατίας. Όσοι επισκέφτηκαν και το Λαογραφικό και Ιστορικό Μουσείο της περιοχής θαύμασαν μια ζωντανή αναπαράσταση του τρόπου ζωής και εργασίας των παλιότερων χρόνων. Στην πλατεία του χωριού, κάτω απ’τη σκιά του γερο-πλάτανου απολαύσαμε τον πρωινό μας καφέ, περπατήσαμε στα λιθόστρωτα δρομάκια, ενώ απολαμβάναμε τις ευωδιές από τα ανοιξιάτικα λουλούδια που ξεχείλιζαν τις αυλές και τα μπαλκόνια.

Συνεχίσαμε για το δεύτερο προορισμό μας, τον παραδοσιακό οικισμό του Παλαιού Παντελεήμονα της Πιερίας. Εκεί γευματίσαμε στις «Πλειάδες», τον παραδοσιακό ξενώνα με την υπέροχη θέα και στη συνέχεια περιηγηθήκαμε το γραφικό, πετρόκτιστο χωριό, που είναι χτισμένο σε υψόμετρο 440 μ. ανατολικά του Ολύμπου και αποτελεί ένα από τα καλύτερα δείγματα παραδοσιακής μακεδονικής αρχιτεκτονικής στη Β. Ελλάδα.

Ανανεωμένοι και χαρούμενοι πήραμε το δρόμο της επιστροφής, αφού πρώτα σταματήσαμε για λίγη ώρα στην παραλία της Κατερίνης για να γευτούμε και το θαλασσινό αεράκι.

Οι υπέροχες εικόνες της φύσης που άγγιξαν τις αισθήσεις μας και απάλυναν την ψυχή μας μάς συντρόφευαν σ’όλη τη διάρκεια του γυρισμού, ενώ η κατατοπιστική ξεναγός μας, κ. Ειρήνη Γιαννέ με ιδιαίτερη  γλαφυρότητα εμπλούτισε τις γνώσεις μας.

Ήταν ένα όμορφο συναπάντημα με την Άνοιξη, που μας χάρισε ζωντάνια και δύναμη.