My Twitter Feed

3 Φεβρουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ναι αλλά γινόμαστε …Χόλυγουντ! -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Έχει Ευζώνους και η Ευρυτανία; -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Παίρνουμε πάλι την ανηφόρα; -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Ποιοι εκλέχτηκαν στη νέα ΝΕ Κιλκίς -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

“Υποβάθμιση και της Γουμένισσας” -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Κοιτάμε Μπροστά χωρίς απόβλητα -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Κορονοϊός: Η ύφεση συνεχίζεται… -

Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου, 2021

Με ένα κλικ περιήγηση στο “Κήπο” -

Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου, 2021

Τυφλά χτυπήματα…

floridis_panag…χωρίς ισοδύναμα.

Toυ Παναγιώτη Φλωρίδη (ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ)

————————————————————————————————————————————————————————————————————–Ανέκαθεν η εξαγωγική δραστηριότητα ήταν από τα μεγάλα ζητούμενα στην Οικονομική διαδικασία. Και φυσικά πάντα αφορούσε στην πραγματική Οικονομία.

Τελευταία ήλθε ένας άλλος όρος, με το αυτό περιεχόμενο, να καλύψει τον όρο «εξαγωγές». Είναι η περίφημη εξωστρέφεια των επιχειρήσεων.

Αυτή η εξωστρέφεια θεωρείται σήμερα μια από τις βασικότερες προϋποθέσεις για την όποια (δύσκολη) ανάταξη της Οικονομίας και, πιθανόν, της χώρας. Ολοι ομνύουν πλέον στην περίφημη εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, ασχέτως μεγέθους.

Εξωστρέφεια και εξαγωγές όμως δεν γίνονται ανεξέλεγκτα. Απαιτείται έλεγχος και διαδικασίες διεθνώς νομοθετημένες. Απαιτούνται οργανωμένα σύγχρονα και πλήρως στελεχωμένα Τελωνεία. Απαιτείται απλούστευση διαδικασιών πάταξη της απίστευτης γραφειοκρατίας, διευκόλυνση των υγιών επιχειρήσεων.

Αντ’ αυτού τι βλέπουμε να δρομολογείται; «Καλλικράτης» παντού. Κατάργηση συγχώνευση, υποβάθμιση παντού. Η περίπτωση του Τελωνείου Κιλκίς είναι «λαμπρό» παράδειγμα ενός ακόμη σχεδιασμού επί χάρτου. Ενός σχεδιασμού σε κλειστά γραφεία,  από ανθρώπους  που δεν έχουν καμμιά επαφή με την πραγματικότητα, καμμιά σχέση με την κοινωνία.

Η δρομολόγηση της υποβάθμισης του Τελωνείου Κιλκίς καθώς και των άλλων της ευρύτερης περιοχής, παραδόξως δεν αποφασίζεται από το υπερκείμενο Υπουργείο Οικονομικών. Ο νέος “Καλλικράτης” σχεδιάζεται από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Το οποίο έχει βαλθεί με «τυφλά χτυπήματα» να συρρικνώσει, πάση θυσία, το Δημόσιο. Χωρίς μελέτες, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς χρονοδιάγραμμα, χωρίς να λαμβάνει υπόψη  τα επί μέρους ισχύοντα.

Γνωρίζει άραγε το Υπουργείο Μεταρρύθμισης ότι το Τελωνείο Κιλκίς εξυπηρετεί δύο από τις πλέον δυναμικές και εξαγωγικές εταιρείες της χώρας;

Γνωρίζει το Υπουργείο ότι KLEEMANN και ALUMIL εξακολουθούν να λειτουργούν με εκατοντάδες εργαζόμενους, βασιζόμενες, σχεδόν αποκλειστικά, στην εξαγωγική τους δύναμη;

Γνωρίζει το Υπουργείο ότι οι δυο αυτές εταιρείες κατακτούν συνεχώς νέες αγορές διεθνώς, αφού η οικοδομική δραστηριότητα στην Ελλάδα έχει καταρρεύσει;

Γνωρίζει το Υπουργείο ότι και άλλες επιχειρήσεις, λειτουργούσες ή υπό ίδρυση στις 3 ΒΙ.ΠΕ. του νομού, έχουν στραμμένο το βλέμμα στις διεθνείς Αγορές;

Λαμβάνει υπόψη το Υπουργείο ότι η επικείμενη ένταξη των Σκοπίων στην Ε.Ε., θα αποδυναμώσει τα 3 συνοριακά μας Τελωνεία και άρα θα χρειάζεται μια ισχυρή Τελωνειακή Αρχή στο «εσωτερικό» του νομού για να εξυπηρετεί τις επιχειρήσεις του τόπου;

Τόσο ευχαριστημένο είναι το Υπουργείο από την βιαστική κατάργηση και τις άναρχες συγχωνεύσεις των Εφοριών;

Τους ικανοποιεί  το απίστευτο αλαλούμ που παρατηρείται; Γνωρίζει το Υπουργείο π.χ. ότι από το Τελωνείο Σκύδρας, που βαίνει κι αυτό προς υποβάθμιση, πραγματοποιούνται οι μεγαλύτερες εξαγωγές κομπόστας παγκοσμίως;

Είναι σίγουρο, ότι τίποτε απ’ όλα τα παραπάνω δεν λαμβάνονται υπόψη από το Υπουργείο «Μεταρρύθμισης». Το θέμα όμως είναι ότι ο νομός δέχεται πλήγματα χωρίς το παραμικρό «ισοδύναμο». Μένει να δούμε τις ισοδύναμες αντιδράσεις προσώπων και φορέων του νομού.

Σχολιάστε