My Twitter Feed

24 Ιούλιος, 2017

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ζητά 2ο τμήμα στο ΤΕΙ Κιλκίς -

Σάββατο, 22 Ιούλιος, 2017

ΛΣ: Στην ανεργία οι συμβασιούχοι -

Σάββατο, 22 Ιούλιος, 2017

Οριστική η μεταστέγαση του ΤΕΙ -

Σάββατο, 22 Ιούλιος, 2017

Φωτιές σε γραμμές τρένου -

Παρασκευή, 21 Ιούλιος, 2017

Κιλκίς: Σε καλό δρόμο οι Χάρτες -

Παρασκευή, 21 Ιούλιος, 2017

Μείωση ανασφάλιστων οχημάτων -

Παρασκευή, 21 Ιούλιος, 2017

Νέα προγράμματα για άνεργους -

Πέμπτη, 20 Ιούλιος, 2017

Παιονία: Παράτησε 93 κιλά χασίς -

Πέμπτη, 20 Ιούλιος, 2017

Τσεχοσλοβάκα «Δασκάλα» στο θερινό

Συνεχίζονται οι προβολές  στον Θερινό Κινηματογράφο “Δημήτριος Ζωηρός” με την ταινία “Η δασκάλα”, την Τρίτη 25 και Τετάρτη 26 Ιουλίου, στις 21.30.

Μπρατισλάβα, δεκαετία του ’80. Μία φαινομενικά ευχάριστη και καλόκαρδη δασκάλα μπαίνει στην καινούρια της τάξη και συστήνεται στους μαθητές της. Όταν έρθει η δική τους ώρα να συστηθούν, η δασκάλα τούς ζητά να αναφέρουν επίσης τι δουλειά κάνουν οι γονείς τους. Ανάλογα με την επαγγελματική θέση του καθενός, η δασκάλα θα αρχίσει να ζητά χάρες και να χειραγωγεί τους ενήλικες και τα παιδιά για το προσωπικό της συμφέρον. Ποιός, εξάλλου, θα καταγγείλει μια γυναίκα με τόσο στενούς δεσμούς με το κυρίαρχο κομμουνιστικό κόμμα;

  • Σκηνοθεσία:  Jan Hrebeik
  • Σενάριο: Petr Jarchovsky
  • Πρωταγωνιστούν :  Zuzana Maurery, Zuzana Konecna, Csongor Kassai
  • Χώρα: Σλοβακία, Τσεχία
  • Διάρκεια:102′
  • Είδος ταινίας : Δράμα, Κωμωδία

Υπόδειγμα ευφυούς αλλά απόλυτα προσιτού σινεμά που γνωρίζει καλά τα όρια και τις φιλοδοξίες του, η «Δασκάλα» προσφέρει μια εξαιρετική αναπαράσταση της περιόδου, διανθισμένη με ακαταμάχητα ρετρό ταπετσαρίες, αλλά δεν σταματά εκεί. Μοιρασμένη και δομημένη ανάμεσα στο παρόν μιας μυστικής συνάντησης γονέων, με πρωτοβουλία της διευθύντριας, προκειμένου να αποφασίσουν να υπογράψουν καταγγελία εναντίον της, και στα φλας μπακ των γεγονότων που οδήγησαν ως εκεί, η ταινία ξεγυμνώνει σταδιακά όχι μόνο το ξεπέρασμα των ορίων από τους εκπροσώπους της εξουσίας, αλλά και την παθητική στάση ή τον φόβο που χαρακτηρίζει τους αποδέκτες της εύνοιας ή των απειλών της. Μια παθογένεια διαχρονική όσο και το ίδιο το ανθρώπινο είδος, όπως αποδεικνύει και ο σαρδόνιος τρόπος με τον οποίο ο Χρέμπεκ επιλέγει να κλείσει την ταινία του.

Δείτε το τρέϊλερ

Σχολιάστε