My Twitter Feed

21 Φεβρουάριος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Αυξήσεις μισθών για κοινωφελή εργασία -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Κοινή δήλωση Σιωνίδη – Τζούρτζου -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Δωρεάν εξοπλισμός για λήψη TV -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Η Λ.Σ. για 13ο και 14ο μισθό -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Μπλογκ Λαϊκής Συσπείρωσης -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Η σχέση Εργατικού Κέντρου-ΑΝΚΙ -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Εκδήλωση ΚΙΝΑΛ με Χριστοδουλάκη -

Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος, 2019

Σούλης: Τέλος στο «τσιμεντόπαρκο» -

Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος, 2019

Το βιωματικό σεμινάριο με θέμα το στρες

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 1Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 22/04/2013, το βιωματικό σεμινάριο με θέμα: «Stress και σωματική υγεία», το οποίο πραγματοποιήθηκε σε 6 δίωρες συναντήσεις (από 01/04/2013 μέχρι και 22/04/2013) στο χώρο στέγασης του Εσπερινού Γυμνασίου και Λυκείου Κιλκίς.

  Το σεμινάριο διοργανώθηκε κατόπιν συνεργασίας του Τμήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης, της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε Κιλκίς και του Εσπερινού Γυμνασίου και Λυκείου Κιλκίς. Εισηγήτριες του προγράμματος ήταν η κ. Μπογιατζάκη Βασιλική, Κοινωνική Λειτουργός-Ψυχολόγος και η  κ. Σιδηροπούλου Κυριακή, Ψυχολόγος. Στην επιτυχή διοργάνωση και διεξαγωγή του σεμιναρίου, πολύτιμη υπήρξε η συμβολή του κ. Χριστοφορίδη Θεόδωρου και κ. Κατσάρα Γεωργίου, διευθυντών του Εσπερινού Λυκείου και Γυμνασίου αντίστοιχα.

  Η ανωτέρω δράση  εντάσσεται στα πλαίσια της προστασίας της Δημόσιας Υγείας, μέσω της διενέργειας προγραμμάτων που στοχεύουν στην πρόληψη ψυχοκοινωνικών προβλημάτων και  προαγωγής της ψυχικής υγείας.

  Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 8 μαθητές των παραπάνω σχολικών μονάδων και παρουσιάστηκε με τρόπο προσιτό σε όλους  τι είναι το στρες, ποιες οι πηγές του, με ποιούς τρόπους εκδηλώνεται στην καθημερινή ζωή καθώς και τεχνικές διαχείρισης και αντιμετώπισης του.

  Με το συνδυασμό παρουσίασης, θεωρητικού υλικού, διεξαγωγής δραστηριοτήτων και ασκήσεων με τρόπο βιωματικό και συνεργατικό, οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να αναγνωρίσουν στον εαυτό τους, τις πηγές και τα συμπτώματα  του άγχους τους και  εφοδιάστηκαν  με πρακτικές τεχνικές αντιμετώπισής του. Βασικός στόχος υπήρξε η αλληλεπίδραση των μαθητών, ώστε μέσα από το μοίρασμα των ανησυχιών τους να νιώσουν ότι δεν είναι οι μόνοι που αισθάνονται πιεσμένοι. Το σεμινάριο πέρα από το γνωστικό εφοδιασμό και την επιμόρφωση που παρείχε, είχε ιδιαίτερα βιωματικό  και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και στόχευε  στην άμεση συμμετοχή και ενεργή παρακολούθηση των συμμετεχόντων μέσα από  συζήτηση, πρακτικές δραστηριότητες και βιωματικές ασκήσεις.

  Στην επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, καθοριστική υπήρξε η ενεργή συμμετοχή των μαθητών, οι οποίοι διέθεσαν μέρος του περιορισμένου χρόνου τους  και συμμετείχαν  με ενθουσιασμό και  ενδιαφέρον.

  Με την λήξη του σεμιναρίου, υπήρξε δέσμευση να συνεχιστεί η συνεργασία  με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, μέσα από  την πραγματοποίηση νέων βιωματικών σεμιναρίων, ενημερωτικών ομιλιών και γενικότερα δράσεων που στοχεύουν στην πρόληψη και προαγωγή της ψυχικής υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.

 

Σχολιάστε