My Twitter Feed

21 Μάιος, 2017

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

«Μπλε φάλαινα» και στο Κιλκίς! -

Σάββατο, 20 Μάιος, 2017

Κινητοποιήσεις εργαζομένων ΟΤΑ -

Σάββατο, 20 Μάιος, 2017

Δράσεις για ιστορικό τουρισμό -

Παρασκευή, 19 Μάιος, 2017

Υπογραφές για Δήμο Γουμένισσας -

Πέμπτη, 18 Μάιος, 2017

Μόνο το ΠΑΜΕ συγκέντρωση -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Διήμερη απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Τι θέλει η επιχειρηματικότητα -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Διήμερη αποχή των δικηγόροι -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Το βιωματικό σεμινάριο με θέμα το στρες

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 1Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 22/04/2013, το βιωματικό σεμινάριο με θέμα: «Stress και σωματική υγεία», το οποίο πραγματοποιήθηκε σε 6 δίωρες συναντήσεις (από 01/04/2013 μέχρι και 22/04/2013) στο χώρο στέγασης του Εσπερινού Γυμνασίου και Λυκείου Κιλκίς.

  Το σεμινάριο διοργανώθηκε κατόπιν συνεργασίας του Τμήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης, της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε Κιλκίς και του Εσπερινού Γυμνασίου και Λυκείου Κιλκίς. Εισηγήτριες του προγράμματος ήταν η κ. Μπογιατζάκη Βασιλική, Κοινωνική Λειτουργός-Ψυχολόγος και η  κ. Σιδηροπούλου Κυριακή, Ψυχολόγος. Στην επιτυχή διοργάνωση και διεξαγωγή του σεμιναρίου, πολύτιμη υπήρξε η συμβολή του κ. Χριστοφορίδη Θεόδωρου και κ. Κατσάρα Γεωργίου, διευθυντών του Εσπερινού Λυκείου και Γυμνασίου αντίστοιχα.

  Η ανωτέρω δράση  εντάσσεται στα πλαίσια της προστασίας της Δημόσιας Υγείας, μέσω της διενέργειας προγραμμάτων που στοχεύουν στην πρόληψη ψυχοκοινωνικών προβλημάτων και  προαγωγής της ψυχικής υγείας.

  Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 8 μαθητές των παραπάνω σχολικών μονάδων και παρουσιάστηκε με τρόπο προσιτό σε όλους  τι είναι το στρες, ποιες οι πηγές του, με ποιούς τρόπους εκδηλώνεται στην καθημερινή ζωή καθώς και τεχνικές διαχείρισης και αντιμετώπισης του.

  Με το συνδυασμό παρουσίασης, θεωρητικού υλικού, διεξαγωγής δραστηριοτήτων και ασκήσεων με τρόπο βιωματικό και συνεργατικό, οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να αναγνωρίσουν στον εαυτό τους, τις πηγές και τα συμπτώματα  του άγχους τους και  εφοδιάστηκαν  με πρακτικές τεχνικές αντιμετώπισής του. Βασικός στόχος υπήρξε η αλληλεπίδραση των μαθητών, ώστε μέσα από το μοίρασμα των ανησυχιών τους να νιώσουν ότι δεν είναι οι μόνοι που αισθάνονται πιεσμένοι. Το σεμινάριο πέρα από το γνωστικό εφοδιασμό και την επιμόρφωση που παρείχε, είχε ιδιαίτερα βιωματικό  και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και στόχευε  στην άμεση συμμετοχή και ενεργή παρακολούθηση των συμμετεχόντων μέσα από  συζήτηση, πρακτικές δραστηριότητες και βιωματικές ασκήσεις.

  Στην επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, καθοριστική υπήρξε η ενεργή συμμετοχή των μαθητών, οι οποίοι διέθεσαν μέρος του περιορισμένου χρόνου τους  και συμμετείχαν  με ενθουσιασμό και  ενδιαφέρον.

  Με την λήξη του σεμιναρίου, υπήρξε δέσμευση να συνεχιστεί η συνεργασία  με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, μέσα από  την πραγματοποίηση νέων βιωματικών σεμιναρίων, ενημερωτικών ομιλιών και γενικότερα δράσεων που στοχεύουν στην πρόληψη και προαγωγή της ψυχικής υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.

 

Σχολιάστε