My Twitter Feed

18 Φεβρουάριος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

«Φυσιολογική» ήττα εκτός, του Αλέξανδρου -

Δευτέρα, 18 Φεβρουάριος, 2019

ΓΑΣΚ: Μεγάλη νίκη επί της Άρτας -

Δευτέρα, 18 Φεβρουάριος, 2019

Μεγάλη εναρκτήρια εκδήλωση -

Δευτέρα, 18 Φεβρουάριος, 2019

Μεγάλη η συγκέντρωση Σιωνίδη -

Δευτέρα, 18 Φεβρουάριος, 2019

Το Πάϊκο πήρε το ντέρμπι της Παιονίας -

Κυριακή, 17 Φεβρουάριος, 2019

«Παρεμβάσεις τώρα στη ΠΑΘΕ» -

Σάββατο, 16 Φεβρουάριος, 2019

«Οι άποροι δεν χρειάζονται σόου» -

Παρασκευή, 15 Φεβρουάριος, 2019

Ανασχηματισμός της κυβέρνησης -

Παρασκευή, 15 Φεβρουάριος, 2019

Τελευταία ελπίδα των εμπόρων, οι εκπτώσεις

Με μεγάλες προσφορές θα ξεκινήσουν, στις 16 Ιουλίου οι φετινές θερινές εκπτώσεις και θα διαρκέσουν μέχρι και τις 31 Αυγούστου.

Σύμφωνα με εκπροσώπους της αγοράς, η εκπτωτική περίοδος θα κρίνει το μέλλον και τη βιωσιμότητα πολλών επιχειρήσεων, ενώ, όπως αναφέρουν, είναι αποφασισμένοι να εξαντλήσουν όλα τα διαθέσιμα περιθώρια για όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές.

Σύμφωνα με επιχειρηματίες από τον κλάδο του λιανεμπορίου, οι πωλήσεις, από την αρχή του έτους, κινούνται πτωτικά, κάτι που επιβεβαιώνουν και εκπρόσωποι παραγωγικών φορέων.

Στο σύνολό τους, οι επιχειρηματίες αναζητούν συνεχώς τρόπους, για να προσελκύσουν τους καταναλωτές, ενώ αρκετοί είναι οι έμποροι που έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στις εκπτώσεις για άνοδο των πωλήσεων.

Ωστόσο, αυτό που προβληματίζει έντονα τους εμπόρους είναι η παρουσία της τρόικας στην Ελλάδα, λίγες ημέρες πριν από την επίσημη έναρξη των θερινών εκπτώσεων, καθώς, όπως υποστηρίζουν, οι επισκέψεις της τρόικας έχουν αρνητικό αντίκτυπο στον τζίρο των επιχειρήσεων, ο οποίος βαίνει μειούμενος.

«Ο καταναλωτής χρειάζεται την καλή ψυχολογία της αγοράς», δηλώνει στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Νίκος Τσεμπερλίδης, τονίζοντας ότι κάθε ανακοίνωση, όπως και κάθε πρόβλεψη για δυσχερή εξέλιξη, είναι σίγουρο ότι επηρεάζουν τη στάση των καταναλωτών και τους κάνει διστακτικούς στις αγορές τους.

Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές εμφανίζονται διστακτικοί και συγκρατημένοι στις αγορές τους, αλλά, ταυτόχρονα, ανυπόμονοι για τις εκπτώσεις.

Με αφορμή την έναρξη των εκπτώσεων, οι περισσότερες καταναλωτικές οργανώσεις προχωρούν σε συστάσεις προς τους καταναλωτές και τους συμβουλεύουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού, χωρίς τη χρήση πιστωτικών καρτών και δανείων.

Μεταξύ άλλων, τους προτρέπουν να συγκρίνουν την τιμή με την ποιότητα και να ελέγχουν τις τιμές, πριν τις εκπτώσεις, ώστε να διαπιστώνουν ότι οι μειώσεις είναι πραγματικές.

Τέλος, πρέπει να θυμούνται να ζητούν τη νόμιμη απόδειξη, την εγγύηση και τις οδηγίες χρήσης, που μπορεί να συνοδεύουν το προϊόν.

Πηγή: Newsit.gr 

Σχολιάστε