My Twitter Feed

17 Οκτώβριος, 2018

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

«Δεν θα δώσουμε χρίσματα αλλά..» -

Τετάρτη, 17 Οκτώβριος, 2018

Αλέξανδρος: Τρίτωσε τις ισοπαλίες -

Δευτέρα, 15 Οκτώβριος, 2018

Με «λίφτινγκ» το Μουσείο Λίμνης -

Δευτέρα, 15 Οκτώβριος, 2018

ΠΘ: Τι ισχύει για το νομό Κιλκίς -

Δευτέρα, 15 Οκτώβριος, 2018

«Γιατί δεν κλείνει η Ν. Καβάλα;» -

Δευτέρα, 15 Οκτώβριος, 2018

Κιλκίς: Διαδήλωση κατά του ΝΑΤΟ -

Δευτέρα, 15 Οκτώβριος, 2018

Δήλωση καθόδου σε Δήμο Κιλκίς -

Δευτέρα, 15 Οκτώβριος, 2018

Για αναδρομικά κύριων συντάξεων -

Δευτέρα, 15 Οκτώβριος, 2018

«Τα αστικά να περάσουν στον δήμο»

Από τη Δημοτική Κίνηση Θεσσαλονίκης “ΥΨΙΠΟΛΙΣ” εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Η δημοτική κίνηση για τον δήμο Θεσσαλονίκης “ΥΨΙΠΟΛΙΣ” παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ιδιαίτερη αγωνία τις εξελίξεις στη δημόσια συζήτηση για το μέλλον του ΟΑΣΘ και της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη. Η κρατικοποίηση του οργανισμού καταγράφει ένα πρώτο βήμα αποκόλλησης των δημοσίων συγκοινωνιών στην Θεσσαλονίκη από το τέλμα εις το οποίο είχαν περιέλθει με το προηγούμενο προβληματικό κρατικο-ιδιωτικό καθεστώς. Αλλά πρέπει να γίνουν περαιτέρω βήματα, να  εξυγιανθεί ο οργανισμός και να προχωρήσουμε σε ένα νέο υπόδειγμα αστικών συγκοινωνιών με βάση τη μητροπολιτική λειτουργία του δήμου Θεσσαλονίκης.

Έτσι στο πλαίσιο της δημοσιοποιημένης θέσης μας για την “άρση του κατακερματισμού αρμοδιοτήτων και της διοικητικής πολυδιάσπασης των δήμων” του πολεοδομικού συγκροτήματος και τη “δημοτική συγκρότηση της πόλης στην κατεύθυνση μητροπολιτικής διοίκησης της ευρύτερης Θεσσαλονίκης” δηλώνουμε ότι και το πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών θα πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ενιαίο και αδιαίρετο πρόβλημα στη λειτουργία της πόλης. Δηλαδή, τα αστικά μέσα μεταφοράς θα πρέπει να περάσουν σταδιακά και με διασφάλιση όλων των προαπαιτούμενων οικονομικής βιωσιμότητάς τους στην δικαιοδοσία ενός μητροπολιτικού δήμου Θεσσαλονίκης. Έως τότε μπορεί να αναλάβει τη διαχείριση τους ένας διαδημοτικός οργανισμός.

Στη δημοτική διαχείριση και λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών μπορούν να εμπλακούν με εποικοδομητικό και παραγωγικό τρόπο τμήματα και φορείς της τοπικής κοινωνίας με τον σχηματισμό συνεταιρισμών ή άλλων σχημάτων, τα οποία θα λειτουργούν συμπληρωματικά στην κεντρική δημοτική διεύθυνση της αστικής συγκοινωνίας.

Σχολιάστε