My Twitter Feed

20 Μάιος, 2017

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Κινητοποιήσεις εργαζομένων ΟΤΑ -

Σάββατο, 20 Μάιος, 2017

Δράσεις για ιστορικό τουρισμό -

Παρασκευή, 19 Μάιος, 2017

Υπογραφές για Δήμο Γουμένισσας -

Πέμπτη, 18 Μάιος, 2017

Μόνο το ΠΑΜΕ συγκέντρωση -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Διήμερη απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Τι θέλει η επιχειρηματικότητα -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Διήμερη αποχή των δικηγόροι -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

ΕΒΕ: Ημερίδα για εξαγωγές -

Δευτέρα, 15 Μάιος, 2017

Προϊόν που δεν πουλάει

fotis-papouliasΤου Φώτη Παπούλια (ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ)

——————————————————————————————————————————————————————————————-Από πότε μια ιδιωτική εταιρεία ερευνών η οποία εξυπηρετεί τους πελάτες της και αμείβεται αδρά από αυτούς γίνεται στα χέρια του πρωθυπουργού εργαλείο πολιτικής επικοινωνίας;

Από πότε ο Αντώνης Σαμαράς υιοθετεί τα αποτελέσματα έρευνας εταιρείας ιδιωτικών συμφερόντων -έστω και υπό την «αιγίδα» του υπουργείου Ανάπτυξης, σε συνεργασία με το ΣΕΒ και την Εταιρεία Ανώτατων Στελεχών Επιχειρήσεων;

Από πότε ο πρωθυπουργός αναζητά σανίδα σωτηρίας σε «εργαλεία» τα οποία όχι απλώς επιδέχονται ανταπόδειξης, αλλά κυρίως διαψεύδονται από την τραγική πραγματικότητα;

Είναι κατανοητή η προσπάθεια του Α. Σαμαρά να πιαστεί ως άλλος «πνιγμένος» όχι από τα μαλλιά του αλλά απ’ ό,τι νομίζει ότι επικοινωνείται εύκολα και άρα μπορεί να δημιουργήσει «αίσθημα τόνωσης» στην κοινωνία η οποία περιμένει εναγωνίως την πολυθρύλητη αλλά ματαίως αναζητούμενη ανάπτυξη. Ο πρωθυπουργός μάλλον αγνοεί ότι για να επικοινωνήσεις ένα προϊόν κατ’ αρχήν πρέπει να υπάρχει το προϊόν και έπεται η στρατηγική για να το «πλασάρεις». Ο πρωθυπουργός δεν στερείται απλώς στρατηγικής, αλλά κυρίως στερείται πολιτικού προϊόντος, το οποίο το αναζητά εδώ κι ένα χρόνο, αντιλαμβανόμενος ότι το πακέτο «μνημόνιο» δεν πουλάει πλέον ούτε στους τυφλούς ούτε στους μουγκούς.

Εκτός και αν πιστεύει ότι οι χθεσινές «φιέστες» στο Ζευγολατιό Κορινθίας μπορεί να θαμπώσουν τους ιθαγενείς, να δημιουργήσουν κλίμα αισιοδοξίας, ελπίζοντας ότι η εικόνα θα θολώσει το πραγματικό πρόβλημα, και οι στρατιές των… αισιοδοξούντων υπηκόων θα αλαλάζουν ενθουσιωδώς για την καλή τους τύχη. Ο Α. Σαμαράς δεν είναι ο σύγχρονος Μαυρογιαλούρος – εκείνος τουλάχιστον διέθετε το προσόν της άγνοιας. Ο πρωθυπουργός δεν έχει ούτε αυτό το άλλοθι, αφού γνωρίζει ότι η τήρηση των δεσμεύσεών του στο οικονομικό κατεστημένο και στην τρόικα είναι η αναγκαία προϋπόθεση της προσωπικής του (μακρο- ή μικρο-)ημέρευσης στο τιμόνι της χώρας.

Είναι προφανές ότι ο «πωλητής-πρωθυπουργός» αφού δεν έχει τίποτα να παρουσιάσει που να αξίζει, θα χάσει. Αυτός εξάλλου είναι ο νόμος της αγοράς που ο ίδιος υπερθεματίζει, ακόμα και αν πιστεύει ότι ο πολιτικός λόγος επέχει θέση διαφημιστικού σλόγκαν.

Ο ίδιος μάλιστα χθες πρέπει να έζησε το απόλυτο «αλαλούμ» της κυβέρνησής του, όταν διατάξεις του πολυνομοσχεδίου «χάθηκαν» στον δρόμο προς τη Βουλή, άλλες θα επανέλθουν διά της «πλαγίας οδού», δηλαδή σε άσχετα νομοσχέδια, και άλλες θα αναζητηθούν στο εγγύς μέλλον. Ο Αντώνης Σαμαράς επαίρεται για τις σπουδές του στην Αμερική, όμως αποδεικνύεται ότι δεν έχει κατανοήσει έναν απλό κανόνα πολιτικού μάρκετινγκ που ισχύει, ότι «ο πολιτικός λόγος δεν είναι διαφημιστικός λόγος», όσο και αν κάποιοι θέλουν να τον εμφανίζουν ως τέτοιον. Εξάλλου ο Μαυρογιαλούρος είναι πάντα επίκαιρος…

Σχολιάστε