My Twitter Feed

15 Δεκέμβριος, 2017

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Πιστώνεται το κοινωνικό μέρισμα -

Παρασκευή, 15 Δεκέμβριος, 2017

Διαπαραταξιακό το Προεδρείο -

Παρασκευή, 15 Δεκέμβριος, 2017

Κιλκισιακός: Δεν μπόρεσε να ζευγαρώσει -

Τετάρτη, 13 Δεκέμβριος, 2017

Για καθαρή πόλη τις γιορτές -

Τετάρτη, 13 Δεκέμβριος, 2017

Νέος γραμματέας στη ΝΟΔΕ Κιλκίς -

Τρίτη, 12 Δεκέμβριος, 2017

Νέο επεισόδιο στο σήριαλ -

Τρίτη, 12 Δεκέμβριος, 2017

Ζώνες κινδύνου για πλημμύρες -

Δευτέρα, 11 Δεκέμβριος, 2017

ΠΚΜ: Χρηματοδοτεί το Φ. Αέριο -

Δευτέρα, 11 Δεκέμβριος, 2017

Πιστώνεται το κοινωνικό μέρισμα

Καταβάλλεται σήμερα Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου, όπως είχε υποσχεθεί η κυβέρνηση, το κοινωνικό μέρισμα σε 1,3 εκατομμύρια νοικοκυριά, οι αιτήσεις των οποίων εγκρίθηκαν μέχρι τα μεσάνυχτα της Τρίτης 12 Δεκεμβρίου.

Ωστόσο, θα υπάρξει παράταση στις αιτήσεις του κοινωνικού μερίσματος για πολίτες που ενδέχεται να το δικαιούνται αλλά δεν έγινε δεκτή η αίτηση τους από το σύστημα, με την πλατφόρμα να ξανανοίγει κατά πάσα πιθανότητα την επόμενη Δευτέρα. Μέσω της παράτασης που θα υπάρξει, θα διορθωθούν οι όποιες αστοχίες έχουν γίνει στη διαδικασία.

Σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της εταιρείας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), 1,3 εκατ. νοικοκυριά, ήτοι 3,2 εκατ. πολίτες θα λάβουν κατά μέσο όρο μέρισμα 553 ευρώ.

Συνολικά δεσμεύθηκε το ποσό των 730 εκατομμυρίων ευρώ, για να διατεθεί αύριο στους δικαιούχους. Σε αυτούς, συγκαταλέγονται και οι περίπου 89.000 αιτήσεις που έγιναν αυτόματα και αφορούν ηλικιωμένους – συνταξιούχους άνω των 70 ετών, οι οποίοι διαμένουν μόνοι τους και πληρούν τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια.

Η πλατφόρμα koinonikomerisma.gr θα ανοίξει για τους πολίτες οι οποίοι δεν έχουν προλάβει να λύσουν τα προβλήματα με τον ΑΜΚΑ τους, δεν έχουν εξασφαλίσει συναίνεση από φιλοξενούμενους, έχουν προβλήματα με τον απαιτούμενο ένα μήνα ασφάλισης στον ΕΦΚΑ κ.α. Οι μη ολοκληρωμένες αιτήσεις με πιθανότητα έγκρισης ανέρχονται σε πάνω από 53.000 σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΗΔΙΚΑ.

Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν υπάρξει ασφαλισμένοι κάποια στιγμή και το σύστημα τους δείχνει να μην έχουν ασφαλιστεί:

Πηγαίνετε στον ΕΦΚΑ -στο υποκατάστημα του παλιού σας ταμείου- και ζητήστε να δουν τα στοιχεία σας: ΑΜΚΑ, ΑΦΜ και ασφαλισμένο χρόνο.

Αν έχει πρόβλημα το ΑΜΚΑ ή το ΑΦΜ θα το διορθώσουν και θα μπορείτε την ίδια στιγμή να κάνετε αίτηση.
Αν δεν έχουν πιστοποιήσει χρόνο ασφάλισης (είναι παλιά μεροκάματα κτλ), ζητήστε τους να στείλουν στην ΗΔΙΚΑ το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ σας λέγοντας ότι πιστοποιούν αυτοί τον ένα μήνα τουλάχιστον ασφάλισης. Μέχρι το βράδυ η ΗΔΙΚΑ θα σας έχει καταγράψει σε ειδικό αρχείο που ξεπερνάει το πρόβλημα. Μην στέλνετε απευθείας μήνυμα στην ΗΔΙΚΑ. Τα αγνοούν γιατί δεν μπορούν να κρίνουν αυτοί αν έχετε χρόνο ασφάλισης ή όχι. Αν δεν πάει μήνυμα από τον ΕΦΚΑ η ΗΔΙΚΑ δεν κάνει τίποτα.
Αν δεν έχετε ασφαλιστεί ποτέ, δεν πληροίτε τα κριτήρια. Οπότε δεν έχει νόημα να πάτε στον ΕΦΚΑ να ανοίξετε καρτέλα. Το σύστημα λαμβάνει υπόψη του στοιχεία μόνο πριν την 31/10/2017.

Στα ΚΕΠ και στα γραφεία ΑΜΚΑ μπορεί να διορθωθούν προβλήματα με το ΑΜΚΑ όπως: Αφαίρεση του ΑΦΜ από διπλοεγγραφές ΑΜΚΑ ή άλλα άτομα που τυχόν είχαν στο ΑΜΚΑ τους το ΑΦΜ του ενδιαφερόμενου (συνήθως σε ζευγάρια όπου και στα δύο ΑΜΚΑ έχει δηλωθεί το ίδιο ΑΦΜ). Ενημέρωση ΑΜΚΑ θανόντος με το ΑΦΜ του.

 

 

Σχολιάστε