My Twitter Feed

9 Μάρτιος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

123 οι «οκταμηνίτες» του Δ. Κιλκίς -

Σάββατο, 9 Μάρτιος, 2019

Ανησυχία για τα φετινά στάρια -

Σάββατο, 9 Μάρτιος, 2019

82 «οκταμηνίτες» στο Δ. Παιονίας -

Σάββατο, 9 Μάρτιος, 2019

Στη ΒΙΠΕ για τις εργαζόμενες -

Παρασκευή, 8 Μάρτιος, 2019

ΚΙΝΑΛ: 940 ψήφισαν σε Κιλκίς -

Παρασκευή, 8 Μάρτιος, 2019

Τελικός κυπέλλου το Σάββατο -

Πέμπτη, 7 Μάρτιος, 2019

Νέο πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας -

Πέμπτη, 7 Μάρτιος, 2019

Για τα αναδρομικά δημ. υπαλλήλων -

Πέμπτη, 7 Μάρτιος, 2019

Οι προαγωγικές της Α΄Λυκείου

xenelis-giorgosΤου Γιώργου Ξενέλλη.


Σχετικά με τα αποτελέσματα των  προαγωγικών εξετάσεων της Α΄ Λυκείου, εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για την αντιεκπαιδευτική και απάνθρωπη κατάληξη της «μεταρρύθμισης» του ΥΠΑΙΘ στον τρόπο εξέτασης και προαγωγής των μαθητών-ριων του Λυκείου. Σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα (και αναλυτικά και τεκμηριωμένα η ΟΛΜΕ, με τις επεξεργασίες που έγιναν στο εκπαιδευτικό της συνέδριο το Μάρτιο) είχε διαμαρτυρηθεί για τις αλλαγές αυτές, και την καταστροφική επίδραση που θα έχουν στους τωρινούς μαθητές-ριες, αλλά και στη Δημόσια Εκπαίδευση γενικότερα.

Δυστυχώς, για μία ακόμη φορά, το ΥΠΑΙθ αδιαφόρησε για τη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας και έμεινε πιστό στην εφαρμογή των πολιτικών του ΟΟΣΑ και της Τρόικα. Όσο κι αν ο πρόεδρος του ΙΕΠ κάνει λόγο για «αστοχίες», η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρξε καμία αστοχία. Το νέο σύστημα πετυχαίνει το στόχο που είχε τεθεί από την αρχή: να δημιουργήσει τους όρους για τη νέα μαθητική διαρροή στο Λύκειο, σπρώχνοντας μεγάλο ποσοστό των μαθητών-ριων μας από τη μία στους θεσμούς «κατάρτισης» (δηλαδή στη «μαύρη» εργασία σήμερα, και στους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα αύριο), κι από την άλλη στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Με οργή είδαμε να επαναλαμβάνεται η φάρσα της ενοχοποίησης των εκπαιδευτικών. Το ΥΠαιθ, εντελώς ανέντιμα, αντί να παραδεχθεί τις ευθύνες για τις επιλογές του, προσπάθησε να δημιουργήσει την εικόνα ότι όλο το θέμα έχει να κάνει με τον λάθος τρόπο που βαθμολόγησαν οι εκπαιδευτικοί. Η επιχείρηση αυτή αποτελεί πραγματική πρόκληση, ειδικά σε μια εποχή που το υπουργείο κυριολεκτικά παίζει με τις ζωές μας και το μέλλον της Δημόσιας Εκπαίδευσης:

Επιβεβαιώνεται ο ταξικός προσανατολισμός του νέου συστήματος γιατί από τα πρώτα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν φαίνεται πως αποκλείονται περισσότεροι μαθητές, που προέρχονται από περιοχές με χαμηλότερη οικονομική κατάσταση.

Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Κιλκίς

Σχολιάστε