My Twitter Feed

3 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

“Μέτρα πριν το άνοιγμα σχολείων” -

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου, 2021

ΑΚΕ: Διαφοροποίηση στο ΣΕΝΚ -

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου, 2021

Συνεχίζονται τα αντιπλημμυρικά -

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου, 2020

Σταθερά στη μαύρη πρώτη θέση! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

“Γαλάζια νυστέρια” για το ΓΝΚ! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Διερεύνηση καταγγελιών -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

To tvxs.gr για το Νοσοκομείο Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Εξανέστη από το… βήμα του twitter -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Οι λύσεις για ΠΑΘΕ – διόδια

dromos-001*Που προτείνει ο Γ. Γεωργαντάς.

Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα για το επόμενο διάστημα, ζήτησε ο βουλευτής Κιλκίς της ΝΔ, Γ. Γεωργαντάς, με αντικείμενο το θέμα της βελτίωσης των χαρακτηριστικών του τμήματος της ΠΑΘΕ απ` τον Α/Σ Χαλάστρας ως τη συνοριακή γραμμή και για τη λειτουργία των διοδίων στους Ευζώνους. Στην συνάντηση θα συμμετάσχει και ο δήμαρχος Παιονίας Χρ. Γκουντενούδης.

Στη κίνηση αυτή προέβει ο βουλευτής μετά τη συζήτηση της σχετικής επίκαιρης ερώτησής του στη Βουλή χθές Τρίτη, και την απάντηση του υπουργού Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος κατά τον κ. Γεωργαντά αρνήθηκε “να αποδεχθεί την ουσία του προβλήματος και να συμπράξει στην λύση του”.

Σύμφωνα με τον βουλευτή Κιλκίς, δύο μόνο μπορούν να είναι οι λύσεις στο ζήτημα: Ή να υπάρχει όρος στην παραχώρηση για την άμεση και εντός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος αναβάθμιση του τμήματος αυτού της ΠΑΘΕ ή να υπάρξει εξαίρεση του συγκεκριμένου οδικού τμήματος από τη σύμβαση παραχώρησης έτσι ώστε να αναζητηθούν άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ολοκλήρωση του έργου.

georgantas-vouliΓια τη επίκαιρη ερώτηση

Για τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής του στην Ολομέλεια της Βουλής, ο κ. Γεωργαντάς τονίζει ότι επισήμανε “την ανάγκη να τηρηθούν τα αυτανόητα δηλαδή να γίνουν πρώτα οι αναγκαίες παρεμβάσεις στο τμήμα της ΠΑΘΕ από τον Α/Κ Χαλάστρας έως τους Ευζώνους και να ακολουθήσει η λειτουργία του σταθμού διοδίων”.

Τόνισε επίσης ότι “η αρχή της ανταποδοτικότητας που πρέπει κατά βάση να διέπει τη λειτουργία τέτοιων σταθμών στην προκειμένη περίπτωση δεν υφίσταται καθώς είναι γνωστό ότι ο δρόμος δεν πληροί τις προδιαγραφές ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου με αποτέλεσμα να έχουμε τα τελευταία χρόνια δεκάδες νεκρούς και μάλιστα από μετωπικές συγκρούσεις”.

Για την απάντηση του κ. Σπρίτζη, ο βουλευτής Κιλκίς αναφέρει: “Ο Υπουργός απέφυγε να απαντήσει περί τις πρόθεσης της Κυβέρνησης να συμπεριληφθεί ως όρος στη σύμβαση παραχώρησης-εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού ένα συγκεκριμένο δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση του έργου. Αντίθετα άφησε να διαφανεί ότι είναι πιθανό να μην υπάρξει καμία τέτοια πρόβλεψη και ανέφερε ότι πρέπει να περιμένουμε τη δημοσιοποίηση του περιεχομένου της διαβούλευσης από την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ”.

Σχολιάστε