My Twitter Feed

5 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ο χρόνος άλλαξε, ο κορονοϊός όχι! -

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου, 2021

Επαναξιολογούνται οι διοικητές; -

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου, 2021

Παραμένει αναβαθμισμένος -

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου, 2021

Καταγγελίες υγειονομικών Κιλκίς -

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου, 2021

Εμβολιασμοί στα νοσοκομεία μας -

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου, 2021

ΣΥΡΙΖΑ: Ανησυχία για τα σχολεία -

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου, 2021

“Μέτρα πριν το άνοιγμα σχολείων” -

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου, 2021

ΑΚΕ: Διαφοροποίηση στο ΣΕΝΚ -

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου, 2021

Οδικά “γεφύρια της Άρτας”

floridis-panagiotisΤου Παναγιώτη Φλωρίδη.


Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παιονίας ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην αντινομάρχης Στέφανος Τσιόνκης, απηύθυνε μια ερώτηση προς τη Δημοτική Αρχή και ιδιαίτερα προς τον αντιδήμαρχο Εργων Δ. Κουλίνα: Ο κ. Τσιόνκης ρώτησε για την τύχη της αναβάθμισης ή της ανακατασκευής του δρόμου Κιλκίς-Πολύκαστρου.

Μια ακόμη «αρχαία ιστορία» ήλθε ξαφνικά στο προσκήνιο. Ένα ακόμη ζωτικής σημασίας έργο «υπενθυμίσθηκε» από μια ερώτηση. Εννοείται ότι η απάντηση του κ.Κουλίνα, μέχρι το 2006 δημάρχου Πολυκάστρου, ήταν η αναμενόμενη: «προσπαθήσαμε, προσπαθούμε…αλλλά…». Ο έμπειρος κ.Τσιόνκης βεβαίως στην ερώτηση του έθεσε και το διαζευκτικό στοιχείο  της κύριας αρμοδιότητας για την εξέλιξη του δρόμου από την Αντιπεριφέρεια. Περιελήφθη έτσι στο κάδρο των υπευθύνων  και ο κ. Χρ. Γκουντενούδης, νυν Αντιπεριφερειάρχης και υποψήφιος πλέον δήμαρχος Παιονίας. Αξίωμα για το οποίο ενδιαφέρεται και ο κ.Τσιόνκης μέσα από τη διεκδίκηση πρώτα της ηγεσίας της Αυτόνομης Ριζοσπαστικής Συνεργασίας (Α.Ρ.ΣΥ).

Πέρα από τα παραπάνω αληθοφανή ή έστω, φανταστικά σενάρια, το ερώτημα του κ.Τσιόνκη επαναφέρει στο προσκήνιο το μεγαλύτερο πρόβλημα του νομού επί δεκαετίες: έργα να προτείνονται και να μη γίνονται ποτέ. Να μένουν μόνο στις προτάσεις και ενίοτε να χάνονται και τα κονδύλια που δαπανήθηκαν για τις μελέτες.

Ο δρόμος Κιλκίς-Πολυκάστρου-Γουμένισσας είναι αναμφισβήτητα καίριας σημασίας για το νομό. Και η πρόσθεση του τμήματος Κόμβος/Σταυροχωρίου-Δοϊράνη-Προμαχώνας, καθιστά τον οδικό αυτό άξονα πολλαπλάσιας σημασίας από τον οδικό άξονα Κιλκίς-Θεσσαλονίκης. Η κίνηση ολοένα και πολλαπλασιάζεται με οχήματα βαριά από και προς τις πρώην Ανατολικές χώρες. Οχήματα που παρά τους, συνεχείς ελέγχους και τα υψηλά πρόστιμα, εξακολουθούν να είναι προβληματικά και επικίνδυνα. Και όταν κινούνται σε ένα δίκτυο με αυτές τις ατέλειες και τα προβλήματα τότε μετατρέπονται σε κινούμενες καρμανιόλες.

Κατασκευή νέων οδικών αξόνων από Γουμένισσα μέχρι Δοϊράνη και Προμαχώνα πρέπει πλέον να αποκλεισθεί. Τουλάχιστον όμως ας ληφθεί μέριμνα για εκείνη την περίφημη «βελτίωση των Γεωμετρικών Χαρακτηριστικών» που θα προσφέρει μια αισθητή και άμεση αναβάθμιση του μεγάλου οδικού άξονα.

Το ίδιο βέβαια σε λίγο θα πρέπει να επιδιωχθεί για το τμήμα Ν.Σάντα-Ασσηρος. Οι προσθεμίες για κατασκευή νέου τμήματος είναι μάλλον απαγορευτικές. Η καταληκτική ημερομηνία αποπεράτωσης του έργου (31-12-2015) για τους ειδικούς τεχνικούς, συνιστά  απώλεια του έργου, αφού είναι γνωστό ότι μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει βήμα για τη βασικότερη προϋπόθεση που είναι η απαλλοτρίωση. Ο βουλευτής Γ. Γεωργαντάς προωθεί συνάντηση του ιδίου και του Περιφερειάρχη κ.Τζιτζικώστα με τον Πρωθυπουργό. Αν η συνάντηση επιτευχθεί θα πρέπει ο κ.Σαμαράς να ενημερωθεί και για το πολλές φορές αναγγελθέν έργο της οδού από Μαυρονέρι μέχρι την είσοδο του Κιλκίς. Ούτε κι εδώ έχει γίνει βήμα για τις απαλλοτριώσεις. Και εδώ οι παρόδιες ιδιοκτησίες είναι ακριβές.

Άρθρο στην ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Σχόλια
One Response to “Οδικά “γεφύρια της Άρτας””
  1. Ο/Η Αναρχικός Εθνικιστής λέει:

    Θα μας σωσει ο Τσιπρανδρεου

Σχολιάστε