My Twitter Feed

1 Ιούνιος, 2017

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

«Με ασφάλεια τα πλυντήρια» -

Πέμπτη, 1 Ιούνιος, 2017

ΓΝΚ: «Πλυντήρια Συνειδήσεων» -

Πέμπτη, 1 Ιούνιος, 2017

Εδώ ο παπάς… που είναι ο παπάς! -

Τετάρτη, 31 Μάιος, 2017

Αθώος στο εφετείο ο Δ. Τερζίδης -

Τρίτη, 30 Μάιος, 2017

ΓΑΣ Κιλκίς: «Χάλκινος» Ευρωπαίος! -

Δευτέρα, 29 Μάιος, 2017

Κιλκισιακός: Φιλικό με πρόσφυγες -

Δευτέρα, 29 Μάιος, 2017

Στο πλευρό των συμβασιούχων -

Δευτέρα, 29 Μάιος, 2017

«Έφυγε» στα 99 ο Κων. Μητσοτάκης -

Δευτέρα, 29 Μάιος, 2017

Οδηγίες για τις πανελλαδικές

Από τη Διεύθυνση Β/μιας Εκπ/σης Ν.Κιλκίς – ΚΕΣΥΠ.

Για τους περισσότερους μαθητές και μαθήτριες που φοιτούν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι αυτές που θα οδηγήσουν τους μαθητές και μαθήτριες σε ένα νέο κύκλο ακαδημαϊκής και κοινωνικής ζωής.

Η επιτυχία στις εξετάσεις φαίνεται να σημαίνει κοινωνική καταξίωση για την οικογένεια ενώ για το ίδιο το παιδί σημαίνει, Ενίσχυση της Αυτοεκτίμησης, Ανταμοιβή των Οικείων, Καταξίωση, Λήξη του Άγχους, Νέοι δρόμοι. Σε καμιά περίπτωση όμως οι εξετάσεις και η επιτυχία σε αυτές δεν είναι μονόδρομος στη ζωή του νέου ανθρώπου.

Η διαδικασία αυτή φαίνεται να δημιουργεί φόρτιση τόσο στις υποψήφιες και υποψήφιους όσο και στις οικογένειές τους.

Τι μπορούμε να κάνουμε 

Γονείς

  • Ρεαλιστικές προσδοκίες
  • Εντοπισμός και αντιμετώπιση αγχωτικών καταστάσεων
  • Αυτοέλεγχος – Ας μη ρίχνουμε λάδι στη φωτιά, δεν χρειάζονται οι εντάσεις και οι διαξιφισμοί, είτε ανάμεσα σας, είτε με τα παιδιά σας, αν υπάρχουν διαφορές θα λυθούν μετά τις εξετάσεις
  • Τα παιδιά σας έχουν ανάγκη να αισθάνονται τους σημαντικούς ενήλικες δίπλα τους σε όλα
  • Αν το παιδί παίρνει φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας επικοινωνήστε με το εξεταστικό κέντρο.
  • Αν το εξεταστικό κέντρο είναι εκτός Π.Ε. Κιλκίς μεριμνήστε για την μετακίνηση
  • Η ώρα του μηχανογραφικού δεν έφτασε ακόμη, αφήστε τις διαδικασίες αυτές για αργότερα

Γονείς και παιδιά

  • Ισορροπημένο πρόγραμμα μελέτης και ξεκούρασης: καθορισμός των ωρών μελέτης με διαλείμματα, 5-10 λεπτά κάθε ώρα/30 λεπτά κάθε τρεις ώρες.
  • Όχι στο αλκοόλ – κάπνισμα – κακή διατροφή
  • Ισορροπημένο υγιεινό πρόγραμμα διατροφής με πολλά φρούτα και πρωτεΐνες
  • Όχι σε φαρμακευτική υποστήριξη
  • Τουλάχιστον 6-7 ώρες ύπνου / Διαφύλαξη των δυνάμεων

Υποψήφια/Υποψήφιε,

Προετοιμάσου πρακτικά:

  • Ξεκουράσου πριν τις εξετάσεις
  • Φτάσε έγκαιρα
  • Άφησε το κινητό
  • Μη δίνεις σημασία σε συζητήσεις

Κατά την εξέταση:

  • Ανάπνεε ήρεμα, Να είσαι συγκεντρωμένος/η και χαλαρός/η
  • Διάβασε προσεκτικά τις ερωτήσεις και οργάνωσε το χρόνο σου
  • Ξεκίνησε από ό,τι γνωρίζεις καλά, και έπειτα πήγαινε στα πιο δύσκολα
  • Αν κολλήσεις σε μια ερώτηση, προχώρησε στην επόμενη
  • Σε περίπτωση έντονου άγχους, ανάπνεε ήρεμα, πιες λίγο νερό ή ζήτησε άδεια να βγεις από την αίθουσα, δρόσισε με νερό το πρόσωπό σου
  • Άφησε χρόνο για να ξαναδιαβάσεις τις απαντήσεις σου

Μετά την εξέταση

  • Μη σπαταλάς χρόνο από την ξεκούραση ή το διάβασμα προσπαθώντας να δεις «τι έπιασες»

Καλή επιτυχία

Σχολιάστε