My Twitter Feed

9 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Μικρός ο αριθμός των κρουσμάτων -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

19 στήλες θερμομέτρησης σε Κιλκίς -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Παιονία: Αναλυτικά το έργο-μαμούθ -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Εμβολιασμοί για άνω των 85 ετών -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Ιός: Παραμένει σε υψηλά επίπεδα -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Υποστήριξη για τον COVID-19 -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Μέσα ατομικής προστασίας σε ΓΝΚ -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

“Μας έφεραν εδώ να μας σώσουν;” -

Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου, 2021

Ξεκίνημα της e-κπαίδευσης

Από σήμερα 17 Μαρτίου ξεκινούν τα σεμινάρια για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε Λύκεια 16 νομών της χώρας, μεταξύ των οποίων και σ` αυτόν του Κιλκίς, μετά την πιλοτική εφαρμογή σε Ηλεία, Αχαΐα, Ζάκυνθο, για τους μαθητές της Γ´ Λυκείου.

Συγκεκριμένα, τα σεμινάρια θα διεξάγονται στους νομούς Κιλκίς, Δράμας, Έβρου, Ροδόπης, Λέσβου, Σάμου, Χίου, Καστοριάς, Κοζάνης, Ιωαννίνων, Καρδίτσας, Πέλλας, Δωδεκανήσου, Ευρυτανίας, Φθιώτιδας και Λασιθίου.
Το Υπουργείο προτείνει συνδυαστικά τόσο σύγχρονες, όσο και ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας:

Σύγχρονη (τηλεκπαίδευση) είναι η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet. Στην πλατφόρμα μπορεί κανείς να συνδεθεί και διαδικτυακά και τηλεφωνικά.

Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο/η μαθητής/τρια συνεργάζεται με τον εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες που παρέχει το Υπουργείο).

Καθ’ όλη την εβδομάδα θα δημιουργούνται από εκπαιδευτικούς, σταδιακά ανά νομό, ομάδες υποστήριξης σε κάθε Λύκειο, οι οποίες θα καθοδηγούν και θα διευκολύνουν τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς στην εγκατάσταση και χρήση της ψηφιακής τους τάξης.

Σχολιάστε