My Twitter Feed

21 Φεβρουάριος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Η Λ.Σ. για 13ο και 14ο μισθό -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Λειτουργία blog Λαϊκής Συσπείρωσης -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Η σχέση Εργατικού Κέντρου-ΑΝΚΙ -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Εκδήλωση ΚΙΝΑΛ με Χριστοδουλάκη -

Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος, 2019

Σούλης: Τέλος στο «τσιμεντόπαρκο» -

Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος, 2019

ΕΛΜΕ: Συνέλευση για τα προβλήματα -

Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος, 2019

ELVIAL: Εξαγωγές και επέκταση -

Τρίτη, 19 Φεβρουάριος, 2019

Διακήρυξη θέσεων και προτάσεων -

Τρίτη, 19 Φεβρουάριος, 2019

Ντροπής πράγματα…

Του Πέτρου Κατσάκου.


Στα χέρια ανώνυμου συλλέκτη έργων τέχνης από την Κίνα πέρασε πριν από δύο χρόνια ο πίνακας του Μοντιλιάνι «Ξαπλωμένο γυμνό».

Το έργο πουλήθηκε για 170 εκατομμύρια δολάρια από τον οίκο Christie’s στη Νέα Υόρκη και πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί ποτέ για έργο τέχνης σε δημοπρασία. «Όλοι οι κριτικοί τέχνης και όσοι γνωρίζουν καλά από ζωγραφική του 20ού αιώνα συμφωνούν πως είναι το σπουδαιότερο έργο του καλλιτέχνη» σχολίασε τότε ο εκπρόσωπος του οίκου Christie’s Γιούσι Πιιλκάνεν. Όλοι; Όχι ακριβώς. Γιατί οι εν Ελλάδι κριτικοί της πολιτικής τέχνης είχαν τις ενστάσεις τους για τον συγκεκριμένο πίνακα ως φόντο σε ομιλία του υπουργού Οικονομικών.

Το βράδυ της Τετάρτης ένας δημοσιογράφος και ένα χαμηλού βαρομετρικού στέλεχος της Ν.Δ. ψάχνοντας απεγνωσμένα κάπου να πιαστούν από την ομιλία του Ευκλείδη Τσακαλώτου, βρήκαν την αφορμή στο αντίγραφο του έργου του Μοντιλιάνι που βρισκόταν κρεμασμένο ακριβώς πίσω από τον υπουργό. Θέλεις ο μικροαστικός πουριτανισμός τους, θέλεις η άγνοια, θέλεις η εμπάθεια, θέλεις όλα αυτά μαζί, οι δύο κριτικοί της πολιτικής τέχνης κατέληξαν από κοινού στο συμπέρασμα πως “ένας υπουργός που έχει καταστρέψει τη χώρα” δεν μπορεί να μιλάει με φόντο μια γυμνή γυναίκα. Αποκαλύπτοντας τη γύμνια τους οι καταγέλαστοι “κριτικοί” επανέφεραν στο προσκήνιο τον χαμηλού επιπέδου αντιπολιτευτικό λόγο που κυριαρχεί εσχάτως στη σφαίρα του δημοσίου διαλόγου. Με fake news της συμφοράς, με ρατσιστικά αστεία για “στειρωμένους συριζαίους” και με άτεχνους εξυπνακισμούς κάποιοι δίνουν τον υπέρ πάντων αγώνα στην αρένα του επηρεασμού της κοινής γνώμης. Και ας διαψεύδονται για τις δήθεν “αποκαλύψεις” τους και ας γελοιοποιούνται.

Δεν πτοούνται οι καταγέλαστοι. Επιμένουν και επιστρέφουν. Ακόμη πιο προκλητικοί κάθε φορά. Προκλητικοί με την άνεση που τους δίνει ένας υποστηρικτικός μηχανισμός που μεγιστοποιεί τα ψεύδη και τις ανοησίες τους και εξαφανίζει τις διαψεύσεις και τον αντίλογο. Και το γαϊτανάκι καλά κρατεί σε καθημερινή πια βάση. Άλλοτε με τη σύνταξη του Μπαλαούρα και άλλοτε με τις πορνοφωτογραφίες στην πλάτη του Τσακαλώτου. Αυτοί από πάνω θα βγουν στα κανάλια τους, στις εφημερίδες του και στις καλοταϊσμένες από το ΚΕΕΛΠΝΟ ιστοσελίδες τους.

ΥΓ: Αν ανοίξετε το πλάνο του Τσακαλώτου από την ομιλία του στο ξενοδοχείο του Πειραιά, θα παρατηρήσετε έναν ακόμη πορνογραφικό πίνακα. Πρόκειται για “Τα γενέθλια” του Μαρκ Σαγκάλ που παριστάνει το φιλί ευτυχίας ενός ερωτευμένου ζευγαριού. Ντροπής πράγματα, αγαπητοί μου…

Άρθρο στην ΑΥΓΗ

Σχολιάστε