My Twitter Feed

30 Μαΐου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Επίσκεψη ουσίας Παπαδημούλη -

Πέμπτη, 30 Μαΐου, 2024

ΓΝΚ: Αφέθηκε στη τύχη του! -

Τετάρτη, 29 Μαΐου, 2024

Καταγγέλλουν διώξεις μαθητών! -

Τρίτη, 28 Μαΐου, 2024

ΓΝΚ: Έκτακτη επίσκεψη Γιαννακού -

Τρίτη, 28 Μαΐου, 2024

Υποστελεχωμένη η Πυροσβεστική -

Δευτέρα, 27 Μαΐου, 2024

ΚΚΕ: Φορτσάρει ενόψει εκλογών -

Δευτέρα, 27 Μαΐου, 2024

Έφυγε ο ευεργέτης της Αξιούπολης -

Δευτέρα, 27 Μαΐου, 2024

Παρέμβαση ΠΟΕΔΗΝ για το ΓΝΚ -

Δευτέρα, 27 Μαΐου, 2024

Να στηριχθούν οι ευάλωτοι μαθητές/τριες

Την ανάγκη για την οικονομική στήριξη από την Πολιτεία στους/στις οικονομικά ευάλωτους/ες μαθητές/τριες επισημαίνουν 35 βουλευτές και βουλεύτριες της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με ερώτησή τους προς τις Υπουργούς Παιδείας και Πολιτισμού, προκειμένου να έχουν την δυνατότητα ίσης πρόσβασης και συμμετοχής σε Ευρωπαϊκά Μαθητικά Συνέδρια ή αντίστοιχες παιδαγωγικές-πολιτιστικές δράσεις που υλοποιούνται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Την πρωτοβουλία για την συγκεκριμένη ερώτηση ανέλαβε η Βουλεύτρια Κιλκίς και αν. Τομεάρχισσα Δικαιοσύνης, κ. Ειρήνη Αγαθοπούλου. Η αφορμή ήταν η συμμετοχή του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς στο 7ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο, το οποίο διεξήχθη στην Βερόνα, και η διαπίστωση ήταν ότι δεν δόθηκε καμιάς μορφής οικονομική επιχορήγηση από τα Υπουργεία Παιδείας και Πολιτισμού, τα οποία εμπλέκονται στη διοργάνωση και διεξαγωγή του, με αποτέλεσμα να στερηθούν της δυνατότητας συμμετοχής μαθητές που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να καλύψουν τα έξοδα.

Οι δυσκολίες, σημειώνεται στην ερώτηση, των μαθητών/τριών και των γονιών τους να καταβάλλουν το κόστος που απαιτείται για να συμμετέχουν μαζί με τους συμμαθητές/τριες τους σε εκπαιδευτικά και πολιτιστικά προγράμματα και δράσεις, όπως το Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο, στόχος του οποίου είναι η γνώση της συμβολής του Ελληνικού Πολιτισμού στην διαμόρφωση της ευρωπαϊκής ταυτότητας, της τέχνης, της δημοκρατίας, αντιμετωπίζονται συνήθως, είτε με χορηγίες, είτε με αλληλεγγύη και συνεισφορά των παιδιών και του σχολείου προκειμένου να καλυφθεί το κόστος συμμετοχής των παιδιών που αδυνατούν οικονομικά.

«Η Πολιτεία απουσιάζει συστηματικά αν και θα έπρεπε να πρωτοστατεί στην ενθάρρυνση και την διευκόλυνση των μαθητών/τριών που αδυνατούν για οικονομικούς λόγους να έχουν πρόσβαση σε πολιτιστικές και πνευματικές εμπειρίες ευρωπαϊκού επιπέδου», τονίζουν στην ερώτησή τους, «γεγονός που ενισχύει περαιτέρω τις ανισότητες και τον αποκλεισμό των οικονομικά ασθενέστερων παιδιών». Για το λόγο αυτό απευθύνουν ερωτήματα προς τις δύο Υπουργούς, προτείνοντας παράλληλα την ανάγκη χρηματοδότησης των αποδεδειγμένα οικονομικά ευάλωτων μαθητών/τριών, προκειμένου να γίνονται κι εκείνοι/ες εξίσου μέτοχοι ανάλογων ευρωπαϊκών εμπειριών.

Σχολιάστε