My Twitter Feed

14 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Νέες αναρτήσεις για δασικ. χάρτες -

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου, 2021

“Ριγμένες” οι επιχειρήσεις του Κιλκίς -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Υγειονομικοί: Εμβόλιο μόνο το 33%! -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Μονοψήφιοι αριθμοί κρουσμάτων -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Αδειάζει από ασθενείς covid το ΓΝΚ -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Νέα οχήματα στο Δήμο Παιονίας -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Χωρίς δομή Αναφοράς το Κιλκίς -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Ανδρίτσος: Ανακρίβειες ΠΟΕΔΗΝ -

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου, 2021

Νέες e-πηρεσίες του Επιμελητηρίου

Tην έναρξη της λειτουργίας δύο νέων ανταποδοτικών υπηρεσιών ανακοίνωσε το Επιμελητήριο Κιλκίς. Πρόκειται για την υπηρεσία Εύρεσης Επενδυτικών Προγραµµάτων και την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής (εξ αποστάσεως) Εκπαίδευσης.

1. Υπηρεσία εύρεσης επενδυτικών προγραµµάτων

Βασικό στόχο της παρούσας πλατφόρµας αποτελεί η παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης και ενηµέρωσης στις επιχειρήσεις, στο πλαίσιο των ανταποδοτικών υπηρεσιών του Επιµελητηρίου προς τα µέλη (ταµειακά ενήµερα µέλη), µέσω µιας διαδραστικής πλατφόρµας που θα επεκτείνει την υπάρχουσα γενική πληροφόρηση και θα συµπεριλάβει και θα διαχέει εξειδικευµένη επιχειρηµατική πληροφόρηση προς τις επιχειρήσεις για την αξιοποίηση επενδυτικών προγραµµάτων και προγραµµάτων απασχόλησης.

Διαδικασία (Βήματα) εγγραφής στην πλατφόρµα:

Η υποβολή αίτησης εγγραφής των ενδιαφεροµένων επιχειρήσεων-µελών των Επιµελητηρίων θα γίνεται µέσω της ιστοσελίδας: http://investmenttools.uhc.gr/.

Πρόσβαση στην πλατφόρµα θα έχουν µόνο όσες επιχειρήσεις είναι ταµειακά ενήµερες, δηλ. έχουν καταβάλει την ετήσια συνδροµή τους στο οικείο Επιµελητήριο. Η πρόσβαση στην πλατφόρµα θα είναι «συγχρονισµένη» µε τη διάρκεια ισχύος της συνδροµής.

Βήµατα

– Καταχώρηση του ΑΦΜ της επιχείρησης, έλεγχος ορθότητας ΑΦΜ, σε σχέση µε το ΓΕΜΗ.

– Καταχώρηση username, password και e-mail χρήστη, έλεγχος µοναδικού e-mail και ταµειακής ενηµερότητας της επιχείρησης στο Επιµελητήριο που ανήκει.

– Ολοκλήρωση εγγραφής.

– Καταχώρηση του προφίλ της επιχείρησης, οι ΚΑΔ ανασύρονται αυτόµατα από το ΓΕΜΗ.

– Καταχώρηση των χαρακτηριστικών της επιθυµητής επένδυσης.

– Αυτόµατη ενηµέρωση για επενδυτικά προγράµµατα που ταιριάζουν στο προφίλ και της επιθυµητής επένδυσης της επιχείρησης.

Υπηρεσία Ηλεκτρονικής (εξ’ αποστάσεως) Εκπαίδευσης

Η δεύτερη υπηρεσία αφορά σε µια Πλατφόρµα Ηλεκτρονικής (εξ’ αποστάσεως) Εκπαίδευσης http://elearning.uhc.gr, µέσω της οποίας θα παρέχονται – στις ταµειακά ενήµερες επιχειρήσεις-µέλη- νέες εξελιγµένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής εξ’ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης.

Η νέα αυτή πρωτοβουλία της ΚΕΕ και των Επιµελητηρίων ενισχύει τις επιχειρήσεις και τους προσφέρει νέες δυνατότητες ανάπτυξης στη σύγχρονη εποχή της εκπαίδευσης. Με τις υπηρεσίες αυτές οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, στην οποία έχει αναπτυχθεί µεγάλος αριθµός µαθηµάτων ασύγχρονης τηλεκατάρτισης.

Διαδικασία (Βήµατα) εγγραφής και χρήσης της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής (εξ’ αποστάσεως) εκπαίδευσης:

Η υποβολή αίτησης εγγραφής των ενδιαφεροµένων επιχειρήσεων-µελών των Επιµελητηρίων θα γίνεται µέσω της ιστοσελίδας: http://elearning.uhc.gr.
Πρόσβαση στην Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη θα έχουν µόνο όσες επιχειρήσεις είναι ταµειακά ενήµερες, δηλ. έχουν καταβάλει την ετήσια συνδροµή τους στο οικείο Επιµελητήριο. Η πρόσβαση στην πλατφόρµα θα είναι «συγχρονισµένη» µε τη διάρκεια ισχύος της συνδροµής.

Βήµατα:

– Εισαγωγή στη φόρµα εγγραφής του ΑΦΜ της επιχείρησης. Εν συνεχεία εκτελείται έλεγχος του ΑΦΜ, γίνεται επιβεβαίωση των στοιχείων και η φόρµα συµπληρώνεται αυτόµατα µε βάση τα δεδοµένα του Μητρώου του ΓΕΜΗ. Τα στοιχεία που ανακτώνται για την επιχείρηση είναι:ΑΦΜ, Αριθµός ΓΕΜΗ, Οικείο Επιµελητήριο, Επωνυµία Επιχείρησηξ, Διακριτικός Τίτλοξ, Διεύθυνση, Τηλέφωνα και Στοιχεία επικοινωνίας του Οικείου Επιµελητηρίου (τηλέφωνο και email).

– Συµπλήρωση του email επικοινωνίας (νέο πεδίο), το οποίο θα είναι και το username του χρήστη στο σύστηµα.Στο email αυτό θα λαµβάνει και ειδοποιήσεις σχετικά µε τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.

– Το passwoId που θα χορηγηθεί αρχικά. (προσωρινά) θα είναι το 123456 και θα του ζητηθεί να το αλλάξει κατά το 1ο του Login στην Πλατφόρµα.

– Στο σηµείο αυτό εκτελείται και ο έλεγχος της ταµειακής ενηµερότητας της επιχείρησης. Στην περίπτωση που η επιχείρηση δεν είναι ταµειακά ενήµερη, η διαδικασία σταµατά και προβάλλεται µήνυµα «Παρακαλούµε επικοινωνήστε µε το Οικείο Επιµελητήριο για την τακτοποίηση της ταµειακής σας εκκρεµότητας, προκειµένου να αποκτήσετε πρόσβαση στις υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης. Τα στοιχεία επικοινωνίας µε το Επιµελητήριο προβάλλονται παραπάνω». Στην περίπτωση που η επιχείρηση είναι ταµειακά ενήµερη, ο επισκέπτης γίνεται πλέον χρήστης του συστήµατος µε ρόλο «Διαχειριστής Επιχείρησης».

– Ο χρήστης «Διαχειριστής Επιχείρησης» κάνει login στην πλατφόρµα χρησιµοποιώντας το ernail του και το προσωρινό password, το οποίο και αλλάζει σε κάποιο της αρεσκείας του (σηµειώνεται ότι το σύστηµα διαθέτει µηχανισµό επανάκτησης κωδικού µέσω email σε περίπτωση που οποιοσδήποτε χρήστης ξεχάσει το password του).

– Ο χρήστης επιλέγει και πάλι το κουµπί «Εγγραφή / Διαχείριση» και εισάγει τα στοιχεία έως και οχτώ (8) συµµετεχόντων από την επιχείρησή του στο σύστηµα ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Προβάλλεται ενηµερωτικό κείµενο ότι το email που δηλώνεται θα είναι και το userame καθενός από τους συµµετέχοντες, ότι το προσωρινό τους password θα είναι το 123456 και ότι θα τους ζητηθεί να το αλλάξουν σε κάποιο άλλο της επιλογής τους µε την πρώτη τους είσοδο. Στη συνέχεια γίνεται η «Υποβολή».

– Οι δηλωθέντες από την επιχείρηση είναι πλέον χρήστες στο σύστηµα Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης και βρίσκονται σε κατάσταση “pending”.

– Επισηµαίνεται ότι τα οι ως άνω χρήστες παραµένουν «συνδεδεµένοι» µε τη συγκεκριµένη επιχείρηση βάσει του ΑΦΜ της. Με αυτό τον τρόπο θα είναι δυνατή και η εξαγωγή στατιστικών στοιχείων και αναφορών (reροrts) σχετικά µε το «ιστορικό εκπαίδευση» των υπαλλήλων ανά επιχείρηση (ουσιαστικά ανά ΑΦΜ).

– Οι χρήστες λαµβάνουν ενηµερωτικό email ότι έχουν δηµιουργηθεί λογαριασµοί πρόσβασης για αυτούς στο σύστηµα ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Στο email θα περιέχεται link ενεργοποίησης του λογαριασµού τους.

– Οι χρήστες µεταβαίνουν στην αρχική σελίδα του συστήµατος Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης όπου εισάγουν: Usemame: Το emaiΙ που έχει δηλωθεί και Password: «123456» το οποίο τους ζητείται να αλλάξουν.

– Σε κάθε απόπειρα Login εκτελείται αυτόµατος έλεγχος σχετικά µε την ταµειακή ενηµερότητα της επιχείρησης. Ο έλεγχος αφορά στην ισχύ της ενηµερότητας και µε βάση αυτό το στοιχείο επιτρέπεται η πρόσβαση στην πλατφόρµα.

Σχολιάστε