My Twitter Feed

21 Φεβρουάριος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Αυξήσεις μισθών για κοινωφελή εργασία -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Κοινή δήλωση Σιωνίδη – Τζούρτζου -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Δωρεάν εξοπλισμός για λήψη TV -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Η Λ.Σ. για 13ο και 14ο μισθό -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Μπλογκ Λαϊκής Συσπείρωσης -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Η σχέση Εργατικού Κέντρου-ΑΝΚΙ -

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος, 2019

Εκδήλωση ΚΙΝΑΛ με Χριστοδουλάκη -

Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος, 2019

Σούλης: Τέλος στο «τσιμεντόπαρκο» -

Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος, 2019

Νέα κυβέρνηση και «αούτομπαν»

Τα λεγόμενα μεγάλα έργα υποδομών-μεταφορών που είναι σε εξέλιξη εδώ και χρόνια στη Βόρεια Ελλάδα, αναμένεται ν` απασχολήσουν ιδιαίτερα τη νέα κυβέρνηση και ειδικά τον αναπληρωτή υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη.

dromos-kilkisΜεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται και το έργο του νέου δρόμου Κιλκίς – Θεσσαλονίκης (δρόμος «Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Δοϊράνη» ονομάζεται το έργο), για το οποίο βρίσκονται δυο εργολαβίες σε εξέλιξη.

Η πρώτη αφορά την αναβάθμιση του τμήματος Ανισόπεδος Κόμβος Μαυρονερίου – Είσοδος Κιλκίς, το οποίο υποτίθεται ότι ξεκίνησε εδώ κι έναν περίπου χρόνο αλλά παραμένει στο …ξεκίνημα. Μέχρι στιγμής διακόπηκε η κυκλοφορία στο ένα ρεύμα του κομματιού Κιλκίς – Κρηστώνη και έκτοτε παραμένει έτσι δημιουργώντας απλώς προβλήματα στους οδηγούς!

Η σύμβαση υπογράφηκε στις 22 Αυγούστου 2013 με ανάδοχο την Αθωνική Τεχνική και συνολική έκπτωση που κατέβασε το ποσό του προϋπολογισμού απ` τα 25,9 εκατ. ευρώ στα 18,543 εκατ. ευρώ.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή βελτίωσης του οδικού τμήματος, μήκους 5,3 χλμ., διατομής 17 μ., με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ενδιάμεσο διαχωριστικό στηθαίο ασφάλειας διπλού προφίλ, παράπλευρο δίκτυο και κατασκευή δύο ανισόπεδων κόμβων, αναμόρφωση ενός υφιστάμενου ανισόπεδου κόμβου και δύο ισόπεδων.

Το έργο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2016.

Η δεύτερη εργολαβία περιλαμβάνει την κατασκευή του τμήματος Α/Κ Ασσήρου – Α/Κ Νέας Σάντας, με 11,45 χλμ. τετράιχνου αυτοκινητόδρομου, τρεις ανισόπεδους κόμβους (Μυγδονίας, Δρυμού και Καμάρας), παράπλευρο δίκτυο εκατέρωθεν της αρτηρίας και όλα τα άλλα έργα για την ασφαλή λειτουργία του άξονα.

Το έργο δημοπρατήθηκε τον Νοέμβριο του 2010 και η σύμβαση υπογράφηκε το Μάρτιο του 2011 με ανάδοχο την Αναστηλωτική ΑΤΕ (συμβατικός προϋπολογισμός 37,6 εκατ. ευρώ).

Για την υλοποίηση του έργου υπήρξε κώλυμα στην κτήση γης, διότι με τις αλλαγές του “Καλλικράτη” δεν ήταν ξεκάθαρο ποιος θα κήρυττε τις απαλλοτριώσεις. Έπειτα από νομοθετική παρέμβαση, όμως, ρυθμίστηκε το ζήτημα των απαλλοτριώσεων.

Το έργο υπολογίζεται να παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2016.

Σχολιάστε