My Twitter Feed

4 Σεπτέμβριος, 2018

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Εξώδικο για τα καυσόξυλα -

Τρίτη, 4 Σεπτέμβριος, 2018

Προσδοκίες από Εμποροπανήγυρη -

Τρίτη, 4 Σεπτέμβριος, 2018

Κοινή συνεδρίαση επιτροπών ΝΔ -

Τρίτη, 4 Σεπτέμβριος, 2018

ΤΕΙ: Αναβάθμιση και με τη «βούλα» -

Δευτέρα, 3 Σεπτέμβριος, 2018

Κάλεσμα ΑΔΕΔΥ για τη ΔΕΘ -

Δευτέρα, 3 Σεπτέμβριος, 2018

Απάντηση ΕΚΑΒ για διακομιδές -

Σάββατο, 1 Σεπτέμβριος, 2018

Οι αναδιαρθρώσεις αμπέλου σε Κιλκίς -

Σάββατο, 1 Σεπτέμβριος, 2018

Επίσκεψη κλιμακίου ενόψει ΔΕΘ -

Σάββατο, 1 Σεπτέμβριος, 2018

Μουσική αγωγή για βρέφη και νήπια

Η δημιουργία ενός πλούσιου μουσικού περιβάλλοντος στα πρώτα χρόνια του παιδιού είναι πολύ σημαντική καθώς το βοηθάει να αναπτυχθεί μουσικά, κινητικά, γλωσσικά και συναισθηματικά.

Το πρόγραμμα μουσικοκινητικής αγωγής βρεφών και νηπίων προσφέρει ένα περιβάλλον χαρούμενο, παιγνιώδες, πλούσιο σε αισθήσεις και συναισθήματα. Οι δραστηριότητες και οι σχέσεις που αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος βοηθούν και ενισχύουν την αρμονικότερη ανάπτυξη του βρεφικού εγκεφάλου, ενισχύουν το δέσιμο μεταξύ γονιού και παιδιού και βοηθούν τον γονιό να αισθανθεί και να καταλάβει καλύτερα το παιδί του. 2018

Μέσα στην αίθουσα τα βρέφη και τα νήπια εξερευνούν και αντιδρούν σε καινούργιους ήχους, αισθήσεις και περιβάλλοντα. Μέσω της επανάληψης, της ζωντανής οικείας φωνής των διδασκόντων, και του συνδυασμού εξατομικευμένης και ομαδικής διδασκαλίας, απορροφούν, αφομοιώνουν και αποκρίνονται στα μουσικά ερεθίσματα.

Ξεκινούν να χρησιμοποιούν σταδιακά κατάλληλα όργανα όπως shakers, κουδουνίστρες, ταμπουρίνα, ξυλάκια κ.α. σε μουσικοκινητικές δραστηριότητες που αναπτύσσουν και τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου. Επωφελούνται από το παιχνίδι παρέα με τα άλλα παιδιά και από την αγκαλιαστή σχέση με τον γονιό.

Τα πιο μεγάλα παιδιά αρχίζουν να αναπτύσσουν ταυτόχρονα την αμφιπλευρικότητα, την αδρή και λεπτή κινητικότητα μέσα από το παίξιμο οργάνων και το μουσικοκινητικο παιχνίδι. Επίσης, ενθαρρύνονται να ανακαλύψουν και να πειραματιστούν με τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί η φωνή και το σώμα τους.

Μην ξεχνάτε πως κάθε παιδί είναι μοναδικό, μαθαίνει με τον δικό του ρυθμό και έχει δικές του αντιλήψεις και προτιμήσεις. Ο γονέας ζητάμε να λειτουργήσει υποστηρικτικά προς το παιδί. Να το βοηθήσει να συμμετέχει σε μια οργανωμένη ομάδα κάτι που θα το γεμίσει αυτοπεποίθηση έτσι ώστε κάποια στιγμή να λειτουργήσει και από μόνο του. Ο γονέας με το παιδί ουσιαστικά χτίζει μια σχέση ανταλλαγής και αλληλοσυμπλήρωσης.

Στόχος δεν είναι η δημιουργία παιδιών-θαυμάτων ή παιδιών που είναι “πιο μπροστά” από τα υπόλοιπα, αλλά παιδιών με προσωπικότητα, με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση άρα και ευτυχισμένα.

ΤO ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΜΦΥΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΝΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ, ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

Με σεβασμό στην παιδική ψυχή, Φεβρωνία Τεβρεντζίδου, Χρυσάνθη Γουδίνη

Σχολιάστε