My Twitter Feed

28 Μάρτιος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Ημερίδα με Π. Γκαρσία και Μ. Σνάουτσνερ -

Τετάρτη, 27 Μάρτιος, 2019

ΝΟΔΕ: Καταλυτικός ο Αυγενάκης -

Τετάρτη, 27 Μάρτιος, 2019

«Δεν υπάρχουν χρίσματα ΝΔ» -

Τετάρτη, 27 Μάρτιος, 2019

«Έθεσε εαυτόν» εκτός ΝΟΔΕ -

Τρίτη, 26 Μάρτιος, 2019

ΕΒΕ: Ρήγμα στη μειοψηφία! -

Τρίτη, 26 Μάρτιος, 2019

Διάλογος για κατάτμηση Δ. Κιλκίς -

Τρίτη, 26 Μάρτιος, 2019

Λαμπρές οι εκδηλώσεις για το `21 -

Δευτέρα, 25 Μάρτιος, 2019

Αλέξανδρος: Έβαλε δύσκολα στη Καβάλα -

Δευτέρα, 25 Μάρτιος, 2019

Μια 26χρονη κακή πιάτσα

floridis_panagΤου Παναγιώτη Φλωρίδη (ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ)

—————————————————————————————————————————————————————–Πριν δυο χρόνια περίπου στο Θέατρο Λόφου έδωσε συναυλία ο Μάριος Φραγκούλης. Οι θεατές-ακροατές ήταν περί τους επτακόσιους. Την ίδια περίοδο ήλθε στο Κιλκίς η Πάολα. Το τεράστιο κέντρο δεν στάθηκε ικανό να χωρέσει το …φαν κλαμπ της αοιδού. Είχε σίγουρα τριπλάσιο κόσμο από τον Μ. Φράγκουλη.

Το Θέατρο Λόφου του Κιλκίς είναι ένα από τα καλύτερα στην Ελλάδα. Σε ακουστική, σε χωρητικότητα, σε υποδομή σε τοποθεσία. Παρ’ όλα αυτά από θιάσους και συναυλιακά σχήματα της χώρας θεωρείται ως «κακή πιάτσα». Στην 20χρονη και πλέον ιστορία του το Θέατρό μας ελάχιστες φορές γέμισε. Και ελάχιστες φορές ο δήμος, παλαιότερα, δεν κλήθηκε να πληρώσει τη διαφορά αφού το σύνηθες εισιτήριο των 10 ευρώ δεν κάλυπτε με τίποτε τις απαιτήσεις των καλλιτεχνών της εποχής των παχιών αγελάδων.

orfanidis13Ένα παρόμοιο, κυριολεκτικά συμβολικό εισιτήριο υπήρχε και στην κεντρική  συναυλία των επετειακών ειδήσεων για τα 100 χρόνια από τη Μάχη του Κιλκίς. Τα 10 ευρώ του εισιτηρίου θεωρείται περίπου ως δωρεάν είσοδος σε μια συναυλία με το συγκερκιμένο καλλιτεχνικό δυναμικό. Η ορχήστρα “Mobile”, η χορωδία, και ο Ανδρέας Καρακότας συνιστούν ξεχωριστές πολύτιμες καλλιτεχνικές μονάδες. Η Σόνια Θεοδωρίδου όμως είναι το εντελώς ξεχωριστό. Υπό «κανονικές συνθήκες» η διεθνούς φήμης λυρική καλλιτέχνης, δεν θα μπορούσε να αμοιφθεί  ούτε με όλη την είσπραξη της συναυλίας. Τα «κασέ» καλλιτεχνών αυτού του μεγέθους είναι απαγορευτικό για περιφερειακές εκδηλώσεις. Με λίγα λόγια ως Κιλκισιώτες δεν θα είχαμε ποτέ την ευκαιρία να έχουμε την κ.Θεοδωρίδου στο Θέατρό μας, εάν δεν ετύγχανε να είναι σύζυγος του συμπατριώτη μας αξιόλογου μαέστρου Θόδωρου Ορφανίδη.

Κι όμως. Ούτε αυτή τη φορά το λαμπρό μας Θέατρο γέμισε. Και ενώ ήταν γνωστό ότι η κ.Θεοδωρίδου δεν επρόκειτο να μας παρουσιάσει μέρος της ιδιαίτερης και απαιτητικής λυρικής της τέχνης. Παρουσίασε ένα σύνολο από επιλογές γωνστότατων τραγουδιών από τα κοσμήματα των Θεοδωράκη, Χατζηδάκη, Ξαρχάκου, Μαρκόπουλου, Μικρούτσικου κλπ. Τραγούδια που, όσοι βρέθηκαν στο Λόφο, τραγούδησαν μαζί με την κ.Θεοδωρίδου, ενθουσιασμένοι και συγκινημένοι.

Δεν θα αναλύσουμε τις αιτίες του φαινομένου. Η οικονομική κρίση είναι μια δικαιολογία αλλά εν προκειμένω δεν επρόκειτο για δαπανηρή πολυτέλεια. Τα έξοδα για μια Πάολα είναι πολλαπλάσια. Και κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει η φιλολογία από κάποιους ότι ο δήμος ή όποιος άλλος για το Λόφο θα πρέπει να προτιμά πιο εμπορικά σχήματα.

Το έχουμε ξαναγράψει: αν ο δήμος φέρει τον Πασχάλη Τερζή ή το Βασίλη Καρρά, η ΑΡΕΝΑ π.χ. θα φέρει τη… Μαρία Φαραντούρη;

Σχολιάστε