My Twitter Feed

25 Μαΐου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ-16 και Κ-20 -

Παρασκευή, 24 Μαΐου, 2024

Ο Κεφαλογιάννης σε ΠΕ και Δήμο Κιλκίς -

Πέμπτη, 23 Μαΐου, 2024

Δημιουργίες πτυχιούχων και φοιτητών -

Τετάρτη, 22 Μαΐου, 2024

Μετεό σταθμός στην Αξιούπολη -

Τετάρτη, 22 Μαΐου, 2024

Κλειστά πάντα τα εργαστήρια -

Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Σήκω Ψυχή μου στα Ελευθέρια -

Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

ΑΔΕΔΥ: Κάλεσμα για νέα απεργία -

Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Κασσελάκης: Υπέγραψε ομόνοια! -

Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Μέτρηση ικανοποίησης πελατών

antiperifereia-kilkisΗ Αντιπεριφέρεια Κιλκίς προβαίνει στην ακόλουθη ανακοίνωση:

Επειδή :

–       αν δεν μετράς τα αποτελέσματα δεν μπορείς να διαχωρίσεις την «επιτυχία» από την «αποτυχία»

–       αν δεν μπορείς να διακρίνεις την αποτυχία, δεν είναι δυνατό να την διορθώσεις

η Δ/νση Ανάπτυξης, σε όλα τα τμήματά της, καθιερώνει από  Δευτέρα  4–3–2013 σύστημα «μέτρησης ικανοποίησης πελατών» μέσω έντυπου Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών.

Για το λόγο αυτό,

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ το έντυπο «Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών» ανώνυμα ή επώνυμα, κάθε φορά που το κρίνεις απαραίτητο

ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ να σ’ εξυπηρετήσουμε καλύτερα

Μπορείς να βρεις και να συμπληρώσεις το έντυπο και μέσω διαδικτύου στη διαδρομή:

www.pkm.gov/Κιλκίς/Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών
Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κιλκίς
   (κάτω από το μπάνερ του Κ.Ε.Π.)

Σχολιάστε