My Twitter Feed

15 Φεβρουάριος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

30 «διμηνίτες» στο Δήμο Κιλκίς -

Πέμπτη, 14 Φεβρουάριος, 2019

Εκρήξεις σε άσκηση χωρίς προβλήματα -

Πέμπτη, 14 Φεβρουάριος, 2019

Παραιτήθηκε κι ο Λ. Δημητριάδης -

Πέμπτη, 14 Φεβρουάριος, 2019

«Η ΠΟΕΔΗΝ στο κυνήγι σοβάδων» -

Πέμπτη, 14 Φεβρουάριος, 2019

Στη διαβούλευση το νέο ΑΕΙ -

Τετάρτη, 13 Φεβρουάριος, 2019

Και σε Κιλκίς τα πλαστά δολάρια -

Τετάρτη, 13 Φεβρουάριος, 2019

Μήνυμα αισιοδοξίας από το ΕΒΕ -

Τετάρτη, 13 Φεβρουάριος, 2019

Πρωτοποριακά σνακ Πολυκάστρου! -

Τρίτη, 12 Φεβρουάριος, 2019

Θα φτάσει το τρένο στη ΒΙΠΕ;

“Η απόσταση της ΒΙ.ΠΕ Κιλκίς από το σιδηροδρομικό δίκτυο, είναι περίπου 500 μέτρα. Αν η σύνδεση της ΒΙ.ΠΕ δεν γίνει ούτε τώρα, θα χρειασθούν περίπου 500 χρόνια για την επόμενη απόπειρα!”

-Σήμερα ξεκινά η αναβάθμιση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

-Σήμερα βρίσκεται στη φάση ολοκλήρωσης το Μετρό Θεσσαλονίκης.

-Σήμερα ο ΟΣΕ θέτει ως προτεραιότητες τις συνδέσεις του Δικτύου του με ΒΙ.ΠΕ όπως του Κιλκίς, της Σίνδου κ.ά.

-Σήμερα το έργο της σύνδεσης της ΒΙ.ΠΕ Κιλκίς με τον σιδηρόδρομο μπορεί να προκαλέσει και τη λειτουργία Προαστιακού Θεσσαλονίκης-Κιλκίς-ΒΙ.ΠΕ-Δοϊράνη, αφού καθημερινά μετακινούνται περί τους 300 εργαζομένους στη ΒΙ.ΠΕ από Θεσσαλονίκη. Χώρια τα στελέχη των επιχειρήσεων και οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, που μετακινούνται με δικά τους οχήματα.

Σήμερα λοιπόν η διοίκηση της ΒΙ.ΠΕ (ΔΙ.ΒΙ.ΠΕ.Κ) πιέζει για την κατασκευή του έργου με συνεχείς επαφές στελεχών της, τόσο με τη Διοίκηση του ΟΣΕ, όσο και του Υπουργείου Μεταφορών. Οι επαφές των στελεχών της ΔΙ.ΒΙ.ΠΕ.Κ φαίνεται ότι αποδίδουν. Το Υπουργείο, δια του υφυπουργού Μεταφορών κ. Μαυραγάνη, εμφανίζεται θετικό. Το έργο εξ άλλου, αναμένεται να κοστολογηθεί από μελέτη την οποία έχει αναλάβει να συντάξει στέλεχος του ΟΣΕ, που έχει στενή σχέση με το Κιλκίς. Η μελέτη αναμένεται περί τα τέλη Ιουνίου. Να σημειωθεί ότι σε παλαιότερες απόπειρες δρομολόγησης του έργου, η σύνδεση της ΒΙ.ΠΕ με τον διερχόμενο σιδηρόδρομο υπολογιζόταν στα 6 εκατ. ευρώ. Με τις εργολαβικές εκπτώσεις, το κονδύλιο θα “έπεφτε” κοντά στα μισά. Ποσό δηλαδή αμελητέο μπροστά στη χρησιμότητα του έργου και στην ώθηση που θα έδινε στην οικονομική “καρδιά” του νομού.

Στην όλη προσπάθεια θα κληθούν να συνδράμουν και άλλοι φορείς (Δήμος Κιλκίς, Περιφερειακή Ενότητα), αφού θα χρειασθούν κάποιες διαδικασίες μικρών απαλλοτριώσεων ιδιωτικών εκτάσεων και πιθανή παραχώρηση Δημοσίων για τη διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής και την κατασκευή του τερματικού Σταθμού.

Πηγή: ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Σχολιάστε