My Twitter Feed

6 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Πρόταση 5,7 εκ. για ύδρευση Παιονίας -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Μίνι λίφτινγκ σε σχολεία -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Ο Γεωργαντάς με την πρόεδρο ΗΔΙΚΑ -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

ΚΚΕ: Επίσκεψη λόγω κορονοϊού -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Ξανά στη θλιβερή “κανονικότητα” -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Αποχαιρετισμός στον Γιώργο Γίτσο -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

ΝΔ: Δυσαρέσκεια στη Βόρ. Ελλάδα -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Δ. Κιλκίς: 50 έκτακτες προσλήψεις -

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου, 2021

Η τηλεκπαίδευση πήρε απουσία!

Mε το «καλημέρα» κατέρρευσε σήμερα Δευτέρα -πρώτη μέρα εφαρμογής του- το σύστημα τηλε-εκπαίδευσης στα γυμνάσια και λύκεια, μαζί με τις διαβεβαιώσεις της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως ότι είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι στο υπουργείο!

Καθηγητές και μαθητές που προσπαθούσαν να μπουν στην εφαρμογή Webex Meetings, τους πετούσε έξω αναγράφοντας στο μήνυμα πως παρουσιάστηκε πρόβλημα στην σύνδεση.

Για τη κατάσταση αυτή ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Κιλκίς, Γιώργος Ξενέλης, προέβη σε δήλωση κάνοντας λόγο για “άγνοια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας”, ενώ ανακοίνωση με τίτλο “η κυβέρνηση κλείνει τα σχολεία και στην τηλεκπαίδευση παίρνει απουσία” εξέδωσε το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Κιλκίς.

Η δήλωση του κ. Ξενέλη

Αναμενόμενη ήταν η κατάρρευση του συστήματος της τηλεκπαίδευσης  και οφείλετε στην άγνοια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.

Από τη μια μέρα στην  άλλη δεν μπορεί να λειτουργήσει απρόσκοπτα ένα σύστημα με πάνω από 1.000.000 χρήστες πανελλαδικά, και η ηγεσία του υπουργείου θα έπρεπε σταδιακά να τεστάρει τις αντοχές του. Θα μπορούσε να ξεκινήσει η τηλεκπαίδευση  ανά τάξη και για συγκεκριμένες  ώρες αλλά το Υπουργείο Παιδείας αντί να στηρίξει πραγματικά τη δημόσια παιδεία με προσλήψεις εκπαιδευτικών και μικρότερα τμήματα καταφεύγει σε πειραματισμούς σε βάρος μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών.

Η ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών

Η ετοιμότητα του επιτελικού κράτους και της ψηφιακής διακυβέρνησης και η διαβεβαίωση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ότι όλα είναι έτοιμα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε Γυμνάσια και Λύκεια κράτησε μόλις 2 ώρες, ακόμα και σε σχολεία που έσπευσαν οι Διευθυντές τους να διαφημίσουν τις προηγούμενες μέρες ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα!

Από το πρωί της Δευτέρας 9 Νοεμβρίου το σύστημα σε όλη την Ελλάδα δεν άντεξε παρά μόνο τις 2 πρώτες ώρες. Μάλιστα υπήρξαν περιοχές όπου συνάδελφοι και μαθητές δεν μπόρεσαν να μπουν από την πρώτη ώρα. Και, βέβαια, την ίδια ώρα υπάρχουν ακόμα δεκάδες μαθητές του Κιλκίς που δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για μια τέτοια διαδικασία.

Αν δεν ήταν για γέλια θα ήταν για κλάματα. Άλλη μια «ετοιμότητα» καταγράφεται στο ενεργητικό της κυβέρνησης στην αντιμετώπιση της πανδημίας και των συνεπειών της στα σχολεία. Από το παγουρίνο για νάνους και την μάσκα για γίγαντες φτάνουμε τώρα στο τραγέλαφο του webex και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ενώ, λοιπόν η κυβέρνηση με την πολιτική της κλείνει τα σχολεία, δεν πήρε εδώ και 8 μήνες ούτε ένα μέτρο για την τηλεκπαίδευση, παρά το γεγονός ότι τα σωματεία των εκπαιδευτικών ήδη από το Μάρτη απαιτούσαν μέτρα για τη διεξαγωγή της (τάμπλετς, λαπτοπς, γρήγορες συνδέσεις κτλ). Φυσικά το ίδιο διάστημα της εγκληματικής της αδράνειας, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΑΙΘ έκοβε βόλτες στα φίλια ΜΜΕ και διαβεβαίωνε – συνειδητά και εν γνώσει της ψευδόμενη – ότι όλα πάνε ρολόι! Η μόνη τους έγνοια ήταν να μπαίνουν οι απουσίες και το προχώρημα της ύλης!

Αρκετά πια με την κοροϊδία της κυβέρνησης στα σχολεία! Απαιτούμε ΑΜΕΣΑ μέτρα εδώ και τώρα!

  • Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο προγραμματισμός και τα μέσα που θα επιλεγούν πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών. Καμία διοικητική αυθαιρεσία δε θα γίνει αποδεκτή.
  • Μείωση – προσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις που κλείνουν και ειδικά για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Να επαναδιδαχθεί η ύλη που «προχώρησε» στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όταν θα ανοίξουν τα σχολεία.
  • Μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών εφόσον δεν εξασφαλίζονται καθολικά τα τεχνολογικά μέσα. Ειδική μέριμνα για δια ζώσης κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που θα δημιουργηθούν (ενισχυτική διδασκαλία, φροντιστηριακά μαθήματα κ.τ.λ.)
  • Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων.

Σχολιάστε