My Twitter Feed

17 Μάρτιος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Χρ. Γιαννούλης: «Δεν τους φοβάμαι» -

Σάββατο, 16 Μάρτιος, 2019

Αιτήσεις για επιδότηση ενοικίου -

Σάββατο, 16 Μάρτιος, 2019

Επίσκεψη Ν. Παππά στο Κιλκίς -

Παρασκευή, 15 Μάρτιος, 2019

Με Δ. Τσαντάκη ο Φ. Γεωργιάδης -

Πέμπτη, 14 Μάρτιος, 2019

Στήριξη σε Μηνά και Κυριακίδη -

Πέμπτη, 14 Μάρτιος, 2019

«Φτωχός συγγενής ο ν. Κιλκίς» -

Πέμπτη, 14 Μάρτιος, 2019

Νέος συνδυασμός στην Αξιούπολη -

Πέμπτη, 14 Μάρτιος, 2019

Βρέχει χρήμα γι` αντιπλημμυρικά -

Τετάρτη, 13 Μάρτιος, 2019

Η Ξουλίδου για το κύμα καταλήψεων

Η τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης, Σταυρούλα Ξουλίδου, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με το νέο κύμα των καταλήψεων στα σχολεία της χώρας, «εξαιτίας της τράπεζας θεμάτων και της μετατροπής των σχολείων σε απέραντα εξεταστικά κέντρα, καθώς και των τραγικών ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς».

stauroula-xoulidou«Στο ίδιο έργο θεατές και φέτος. Η Παιδεία βρίσκεται ακόμα μια φορά σε αναβρασμό, εξαιτίας των λανθασμένων κυβερνητικών επιλογών. Σχεδόν 500 Λύκεια και Γυμνάσια σε όλη τη χώρα τις τελευταίες μέρες τελούν υπό κατάληψη, ως έκφραση απελπισίας και αγωνίας των μαθητών. Η αδυναμία της κυβέρνησης να διασφαλίσει τις κατάλληλες συνθήκες εκπαίδευσης, οι πολλές ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και η υιοθέτηση αντιεκπαιδευτικών μεθόδων, όπως η Τράπεζα Θεμάτων, έχει οδηγήσει πάλι τους μαθητές στους δρόμους. Αλλά τί να περιμένει κανείς από μια κυβέρνηση που δεν μπορεί να εξασφαλίσει ούτε τη μεταφορά των μαθητών στα σχολεία;

Η τεράστια ύλη που καλύπτεται με παραδόσεις εξπρές και οι ελλείψεις των εκπαιδευτικών σε βασικές ειδικότητες εξαναγκάζει τους μαθητές σε παπαγαλία και στείρα αποστήθιση, ενώ η εκπαιδευτική διαδικασία έχει μετατραπεί σε διαρκή προετοιμασία για εξετάσεις. 

Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας στείρας πολιτικής, που με υπερφίαλο τρόπο, δημιούργησε ένα τερατούργημα που το ονόμασε «Νέο Λύκειο». Αυτό είναι το αποτέλεσμα, όταν ο εκάστοτε Υπουργός Παιδείας «αποφασίζει και διατάζει», «αναμορφώνει», «αναβαθμίζει», «ανανεώνει» το εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς διάλογο και χωρίς τη συναίνεση  της εκπαιδευτικής κοινότητας, χωρίς εκπαιδευτικά κριτήρια, με μόνο γνώμονα την εξυπηρέτηση των μνημονιακών δεσμεύσεων.  Από την Παιδεία σήμερα απουσιάζει ο διάλογος και το όραμα.  Αυτό που χρειάζεται είναι να στηρίξουμε τα παιδιά μας και να μεταδώσουμε την αγάπη για μάθηση και δημιουργικότητα, ώστε να στήσουμε στέρεα θεμέλια για το μέλλον.»

Σχολιάστε