My Twitter Feed

4 Φεβρουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

“Στη ΝΔ κάποιοι τρώνε δικούς της” -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Ο Βιεϊρίνια στον ΣΦ ΠΑΟΚ Κιλκίς -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Καλείται συνεταιριστική τράπεζα -

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, 2021

Ναι αλλά γινόμαστε …Χόλυγουντ! -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Έχει Ευζώνους και η Ευρυτανία; -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Παίρνουμε πάλι την ανηφόρα; -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Ποιοι εκλέχτηκαν στη νέα ΝΕ Κιλκίς -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

“Υποβάθμιση και της Γουμένισσας” -

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου, 2021

Εργαστήρι για επιθετική συμπεριφορά

Ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014 το ekpaideytikoi-001βιωματικό εργαστήρι για την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς μέσα στο σχολείο βασισμένο στη φιλοσοφία των ομότιμων. Το εργαστήρι ήταν διάρκειας 18 ωρών, απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Ε΄ και Στ΄ τάξης που εργάζονται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και αποτελεί την πρώτη φάση της συγκεκριμένης παρέμβασης.

Το εργαστήρι πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς διά της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων και των Σχολικών Συμβούλων Α/θμιας Eκπ/σης Κιλκίς.

Στο εργαστήρι συμμετείχαν 10 εκπαιδευτικοί από 5 Δημοτικά σχολεία και μέσα από βιωματικές διαδικασίες εξοικειώθηκαν με την συγκεκριμένη μεθοδολογία, προσέγγισαν τη φιλοσοφία του μοντέλου των ομότιμων, εκπαιδεύτηκαν σε δεξιότητες, όπως επικοινωνία, αυτοεκτίμηση, συνεργασία, διαχείριση συγκρούσεων, συντονισμό ομάδων και διαπραγματεύτηκαν θέματα που σχετίζονται με την επιθετική συμπεριφορά και την πρόληψη της. Παράλληλα, στους συμμετέχοντες δόθηκε υποστηρικτικό υλικό με το θεωρητικό υπόβαθρο, με βιωματικές δραστηριότητες και προτεινόμενη βιβλιογραφία.

Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συμμετείχαν στο βιωματικό εργαστήριο θα παρευρεθούν σε συνάντηση με τα στελέχη της επιστημονικής ομάδας του ΝΗΡΕΑ την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014 στο χώρο του Κέντρου Πρόληψης. Η συνάντηση έχει ως στόχο να καθοριστούν τα επόμενα βήματα ώστε να προχωρήσουν τα σχολεία στις επόμενες φάσεις της παρέμβασης. Στη δεύτερη φάση υλοποιούνται εργαστήρια στους μαθητές και στους γονείς και στην τρίτη φάση υλοποιούνται οι δράσεις που έχουν συναποφασισθεί από το κάθε σχολείο.

Βασικός στόχος της συνολικότερης παρέμβασης είναι να μπορέσουν μαζί, μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς και στελέχη πρόληψης να ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με την επιθετικότητα, να ευαισθητοποιηθούν, να εκφράσουν ανησυχίες και συναισθήματα, να αναλογιστούν τη δική τους συμπεριφορά και τις συνέπειες των επιλογών τους και να αναλάβουν από κοινού δράσεις που θα προάγουν το αίσθημα της ασφάλειας μέσα στο σχολείο και θα προλαμβάνουν φαινόμενα βίαιης και επιθετικής συμπεριφοράς.

Σχολιάστε