My Twitter Feed

3 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Συνεχίζονται τα αντιπλημμυρικά -

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου, 2020

Σταθερά στη μαύρη πρώτη θέση! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

“Γαλάζια νυστέρια” για το ΓΝΚ! -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Διερεύνηση καταγγελιών -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

To tvxs.gr για το Νοσοκομείο Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Εξανέστη από το… βήμα του twitter -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Την Πέμπτη η Λαϊκή του Κιλκίς -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Έργα 1,2 εκατ. για συντήρηση δρόμου -

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

Επιμορφωτική: Διακρατική συνάντηση

Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΚΙΛΚΙΣ στο πλαίσιο της συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις, με τίτλο «Καινοτόμος εκπαιδευτικός-Μαθητής με κίνητρο: επίλυση προβλημάτων μέσω της συνεργασίας», συμμετείχε στην 3η διακρατική εκπαιδευτική συνάντηση με τίτλο «Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης για Εκπαιδευτές».

Η συγκεκριμένη συνάντηση αποτέλεσε τη συνέχεια του ιδίου προγράμματος, που πραγματοποιήθηκε στο Druskininkai της Λιθουανίας στις 15-19 Φεβρουαρίου 2016 αλλά και την Ελλάδα στις 20-24 Ιουνίου 2016.Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη της Ιταλίας από τις 27 Φεβρουαρίου μέχρι τις 3 Μαρτίου 2017 και συμμετείχαν 25 άτομα – στελέχη εκπαιδευτικών φορέων από τις ακόλουθες χώρες: Ελλάδα, Λιθουανία, Λετονία, Εσθονία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Βουλγαρία.

Στόχος του προγράμματος ήταν η ενίσχυση γνώσεων των εκπαιδευτών και η συμβολή στην ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, έτσι ώστε να δημιουργήσουν και εν συνεχεία  εφαρμόσουν καινοτόμες διδακτικές / μαθησιακές προσεγγίσεις, προκειμένου να συμβάλλουν στην αύξηση κινήτρων των μαθητών και στην βελτίωση των μαθησιακών επιδόσεων.

Από την Ελλάδα, μαζί με την Επιμορφωτική Κιλκίς, συμμετείχε και το 1ο Λύκειο Θεσσαλονίκης.

Η συνάντηση σεμιναριακού χαρακτήρα περιλάμβανε τέσσερις διακριτές διδακτικές ενότητες για τους επιμορφωτές, την σχολική βελτίωση βάσει μεθόδων απόδειξης (evidence – basedschoolimprovement), τη συνεργατική επίλυση προβλημάτων (collaborativeproblemsolving), τη μέθοδο διδασκαλίας STEAM–Science – technology – engineering – arts – mathematics (επιστήμη, τεχνολογία, μηχανολογία, τέχνες, μαθηματικά), καθώς και την προσέγγιση Gamification (εκπαιδευτικά παίγνια). Οι εκπρόσωποι των εταίρων παρουσίασαν καινοτόμες πρακτικές και μεθόδους από τις χώρες τους που αφορούσαν τις παραπάνω θεματικές ενότητες και τον τρόπο που αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός της αίθουσας διδασκαλίας από τους ίδιους ή άλλους εκπαιδευτικούς.

Η πολυπολιτισμική ομάδα συμμετεχόντων επισκέφθηκε το Λύκειο “MariaImmacolata” όπου είχε την ευκαιρία να δει από κοντά τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι δάσκαλοι με τους μαθητές, να παρακολουθήσει την σχολική μπάντα σε μια ζωντανή παράσταση και να μάθει για τις ομορφιές και τα αξιοθέατα της Ρώμης από τους ίδιους τους μαθητές ενώεπίσκεψη πραγματοποιήθηκε και στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο “Ambrosoli”.

Πολιτισμικές επισκέψεις πραγματοποιήθηκαν επίσης στο Βατικανό και την παλαιοχριστιανική εκκλησία του Σαν Κλεμέντε (basilica di San Clemente) στην οποία την ξενάγηση πραγματοποίησαν οι μαθητές του λυκείου MariaImmacolata.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οριστικοποιήθηκε η ημερομηνία για την τελευταία συνάντηση συντονισμού που θα πραγματοποιηθεί στη Σεσίμπρα (Λισαβώνα) της Πορτογαλίας στις 11 – 14 Ιουλίου 2017. Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης συνάντησης, θα πραγματοποιηθεί και η ημερίδα παρουσίασης του προγράμματος στο ευρύ κοινό.

Σχολιάστε