Εξυπηρέτηση δημοτών από gov.gr
Τη δυνατότητα να παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες τους μέσα από το gov.gr έχουν πλέον οι δήμοι της χώρας, για τις εξής τρεις βασικές λειτουργίες:
Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς.
- Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
- Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέχονται από το gov.gr
Οι θυρίδες του gov.gr αποτελούν την δεύτερη οριζόντια εφαρμογή που παρέχεται στους Δήμους μετά την υπηρεσία των ψηφιακών ραντεβού, myDimos.Live.gov.gr όπου οι πολίτες επιλέγουν την υπηρεσία που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη.